Gönderen Konu: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet  (Okunma sayısı 25787 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Rossi#46

  • Warlord
  • Rookie
  • **
  • İleti: 216
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #25 : 06 Mayıs 2008, 20:18:51 »
]Eminmisin Dostum Daha ne Pf ler valla yanlış anlamayın ama ben sanmıyorum barkley Malone vs gibi efsaneler hele hele garnett vs gibi adamlar varken duncan olacağını sanmıyorum  :wink:
[/quote]
garnett kariyerinde 1 kez batı finaline çıkmıştır ve maalesef winner değildir.Bence duncan'ın barkley malone gibi oyunculardan önde olmasının sebebi kazandığı 4 şampiyonluktur.

Çevrimdışı [23]emin[23]

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #26 : 03 Temmuz 2008, 12:48:45 »
1.Larry Bird
2.Tim Duncan
3.Karl Malone
4.Charles Barkles
5.Dirk Novitzki
6.Bıb Petit ilk mvp
7.Kevin Garnett
8.Elton Brand 2.03 Boyuylla Mükembel Bir Oyuncu Kesinle Elton Brand'ın İnfo Page'si ne bakın :-o
9.Carlos Bozer Üstün Fiziğiyle Nba'nın En Güçlü Oyuncusu Diyebilirim ( Aktif Oyuncular İçerisinde )
10. Kevin McHale Tanımıyorum Ama İstatistikleri Mükembel :) :-D

Çevrimdışı 3rd3m d!y3 b!r!

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #27 : 12 Temmuz 2008, 17:21:27 »
1.Larry Bird
2.Tim Duncan
3.Karl Malone
4.Charles Barkles
5.Dirk Novitzki
6.Bıb Petit ilk mvp
7.Kevin Garnett
8.Elton Brand 2.03 Boyuylla Mükembel Bir Oyuncu Kesinle Elton Brand'ın İnfo Page'si ne bakın :-o
9.Carlos Bozer Üstün Fiziğiyle Nba'nın En Güçlü Oyuncusu Diyebilirim ( Aktif Oyuncular İçerisinde )
10. Kevin McHale Tanımıyorum Ama İstatistikleri Mükembel :) :-D
benim bildiğim bird de barkley de sf oynar.
bence malone duncan'ın üstünde olabilirdi. ayrıca dirk nowitski daha üstte yer alabilirdi, bilmiyorum bu adama sempatim var belki de ondan söylüyorumdur.

Çevrimdışı BlacK_SmokE

  • Ayın Üyesi / SixouL
  • Starter
  • ***
  • İleti: 372
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #28 : 13 Temmuz 2008, 15:19:58 »
ben şu nowitzki'ye şaşırıyorum ya, adam kendi ülkesinde 2. ligde oynarken nba'e gelmiş, mvp olmuş ve bir de üstüne üstlük nba tarihinin en iyi 10 pf'si arasına giriyor helal olsun valla  :alkış

Çevrimdışı Kq5

  • CaptaiN Jac'K
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.139
  • weLcome To ßoston Celtics Rasheed Wallace
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #29 : 13 Temmuz 2008, 15:33:47 »
Bencede şu görünüm itibari ile kariyerini noktaladığında en iyi PF Duncan olarak anılacaktır....
Eminmisin Dostum Daha ne Pf ler valla yanlış anlamayın ama ben sanmıyorum barkley Malone vs gibi efsaneler hele hele garnett vs gibi adamlar varken duncan olacağını sanmıyorum  :wink:

Duncan zaten şu an aktif bi efsane...
Onu efsane olarak görmüyosan ben senin basketbol bilgine şaşarım...

Arkadaş Efsane olarak görmüyorum diye bir şey söylememişki diğer bir arkadaşımız en iyisi o olur demiş Flash arkadaşımızda Barkley,Malone gibi isimler varken onun en iyi olucağını sanmam diye yorum getirmiş sanırım tam anlamamışsın yorumu sonucta bunu hemen basketbol bilgisine vurman yanlış böyle bir düşüncesi varsa elbetki birbildiği vardırki sonucta tanıdğım bildiğim biri olarak ne kadar bilgisi olduğunu ben biliyorum o yüzden ben senin düşünce şekline şaşıyorum
Boş Boş konuşuyor işte herkezin görüşü illa seninki gibi olacak diye bir şey yok sen ölyle dersin ben böyle benimki bana seninki sana kalır ender duncan efsane ben ona bir şey demiyorum ama onun oynadığı mevkilerde daha etkili isimler yer alıyor.
Jordan arkadaşımızda belirtmiş ben efsane olarak görmüyorum demedim alıntı alacaksanız adam gibi alıntılar alın.
« Son Düzenleme: 13 Temmuz 2008, 15:35:20 Gönderen: Kq5 »

Çevrimdışı nashsss

  • newspaperman
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 884
  • İyi ki Dallaslıyım
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #30 : 13 Ağustos 2008, 01:18:59 »
chris webber ın olmaması şaka herhalde o olağanüstü pas yeteneğine sahip müthiş bir forvetti sacramento da yaptıkları ortada listede olmalıydı bence

Mahallecek Dallaslıyız özellikle Şükrü abi acayip fanatiktir(önde sağda)bu resmide geçen yıl finallerden önce çektirdik =)

Çevrimdışı Barracuda

  • Editör
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.183
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #31 : 29 Ocak 2009, 22:19:11 »
yuuh! duncan ilk sırada! abi bu adamı nasıl malone'ın barkleyin hatta garnettın önüne atabildiler..?! bu, günümüzün en iyi shooter guardı ben gordon demek gibi bişey.. ayrıca nowitzkinin o listede yeri olmaması lazım chris webber, dennis rodman gibi isimler varken...
1-Charles Barkley
2-Karl Malone
3-Kevin Garnett
4-Elvin Hayes
5-Tim Duncan
daha mantıklı...
If something is rest in the past, just look at the future! You can't change anything!

Çevrimdışı ÖZGÜRRR

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 814
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #32 : 29 Ocak 2009, 23:00:27 »
tim duncan ve kevin garnett bana kalırsa bu isimlerin önünde
ikisi arasında ise yetenek olarak kevin garnett i üstün görsemde
1 numarayı hak eden isim kesinlikle tim duncandır.

3-malone
4-barkley

 
Ne Mutlu Türküm Diyene!

Çevrimdışı alkolik

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #33 : 29 Ocak 2009, 23:52:15 »
1-garn@t
2-bird
3-malone
4-barkley
5-bird
6-al jefferson
7-lamarcus aldridge
8-david west
9-pau gasol
10-mikael beasley

dir bence.sonlara gençleri koydum ilerde onlar adlarından çok söz ettirecek.az sonra bana laf atacak arkadaşlar sa ilerde başını çok taşlara vuracaklar. ama eleştireceksek dozunda eleştirelim. sesim daha da gür çıkar.

Çevrimdışı Barracuda

  • Editör
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.183
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #34 : 30 Ocak 2009, 18:50:52 »
1-garn@t
2-bird
3-malone
4-barkley
5-bird
6-al jefferson
7-lamarcus aldridge
8-david west
9-pau gasol
10-mikael beasley

dir bence.sonlara gençleri koydum ilerde onlar adlarından çok söz ettirecek.az sonra bana laf atacak arkadaşlar sa ilerde başını çok taşlara vuracaklar. ama eleştireceksek dozunda eleştirelim. sesim daha da gür çıkar.
kimse bişey demeden tehdit mi ediosun yani..?? tmm yorumunu yapmışsın,saygı duyarız.. böyle konuşmanın bi anlamı yok arkadaşım...
If something is rest in the past, just look at the future! You can't change anything!

Çevrimdışı bybati8-24kb

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #35 : 18 Şubat 2009, 18:22:46 »
Arkadaşlar burada büyük bir sıralama hatası var.Neden der iseniz Larry Bird gelmiş geçmi en iyi 5 Pf nin arasına sığdırılmadıysa Bird'ün attığı bütün sayılar ziyan olmuş ve Nba'in en iyi şutörlerinden birine büyük bir saygısızlık olmuş demektir.O'nu saygıyla anıyor ve hatırlatıyorum tekrar Bird en iyi pf dir.

Çevrimdışı birdisking

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 35
  • boston dediysek bu boston değil aslında.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #36 : 14 Kasım 2009, 00:25:59 »
Arkadaşlar burada büyük bir sıralama hatası var.Neden der iseniz Larry Bird gelmiş geçmi en iyi 5 Pf nin arasına sığdırılmadıysa Bird'ün attığı bütün sayılar ziyan olmuş ve Nba'in en iyi şutörlerinden birine büyük bir saygısızlık olmuş demektir.O'nu saygıyla anıyor ve hatırlatıyorum tekrar Bird en iyi pf dir.

bird; nba tarihçileri tarafından hep small forward pozisyonunda sınıflandırılır ve dr.j ile beraber gelmiş geçmiş en iyi kısa forvetten biri olduğu konusunda tarihçiler hemfikirdir. yani ona haksızlık yapmaya kimse cürret edemez diyeyim. bir dönem mchale'in 6. adam olarak görev aldığı maçlarda pf çıkmıştır. genelde sf oynamıştır.

başlığa dönersek, son 30 yılı gözönüne alırsak ( diğerlerini videodan dahi izlemedim )

1. duncan
2. malone
3. barkley
4. garnett

gerisi de muamma benim açımdan

Çevrimdışı orcun11

  • Rookie
  • **
  • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #37 : 10 Ocak 2010, 17:24:43 »
SON 25 YIL DİYE DARALTACAĞIM

1- KARL MALONE

2-TIM DUNCAN(TAM 4 NUMARA OLMADIĞI İÇİN 2.SIRAYA KOYDUM YOKSA BİR NUMARA)

3- KEVIN GARNETT

4- CHARLES BARKLEY

5- DIRK NOWITZKI
6- PAU GASOL
7- KEVIN MCHALE
8- DENNIS RODMAN
9- SHAWN KEMP
10- CHRIS BOSH

Çevrimdışı dgchristie

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gelmiş Geçmiş En İyi 10 Power Forvet
« Yanıtla #38 : 13 Şubat 2010, 22:25:49 »
benim izlediklerim arasında sırasız karl malone, duncan, shawn kemp, garnett, nowitzki, barkley, rodman, webber, dwight howard, bosh