Gönderen Konu: NBA 2K11  (Okunma sayısı 83169 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alpay

  • Mezarkabul
  • Editör
  • MVP
  • *****
  • İleti: 4.098
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #50 : 16 Şubat 2011, 21:54:44 »
Hareket tuşlarına bak..Move up,move down, move left, move right..Bunları ayarlamayı unutmuşsundur belki..
"Çok para kazanıyorlar, kazandıkları her sentin hakkını verecekler" Mike D'Antoni

Çevrimdışı zweI~

  • Rookie
  • **
  • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #51 : 16 Şubat 2011, 23:15:45 »
Bunu yaptım sağol.Birde senin tuş kombinasyonunu söyler misin.Nba live'dan sonra çok ilginç geliyor bu

Çevrimdışı Alpay

  • Mezarkabul
  • Editör
  • MVP
  • *****
  • İleti: 4.098
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #52 : 16 Şubat 2011, 23:21:10 »
pass:S  shoot:D  clutch:space  spin:w  turbo:e  block:q perdeleme:r yeterli sanırım..
"Çok para kazanıyorlar, kazandıkları her sentin hakkını verecekler" Mike D'Antoni

Çevrimdışı zweI~

  • Rookie
  • **
  • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #53 : 16 Şubat 2011, 23:35:43 »
yeterli sağol

Çevrimdışı Barracuda

  • Editör
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.183
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #54 : 17 Şubat 2011, 16:10:22 »
My Player yaptım.. Gerçekten çok sarıyor.. Portland tarafından draft edildim ama bi türlü maç kazanamıyoruz.. Ben her maç 25-35 sayı atıyorum, takımın en skorer oyuncusu benim, iki aydır ayın çaylağı seçiliyorum, bi kere haftanın oyuncusu seçildim ama takım 7-25.. :-D Roy'la ben hariç diğer heriflere uyuz oluyorum.. Andre Miller'oı takas ettiler, Hill ve Hido'yu aldılar saçma bi şekilde ve takım bu hale geldi.. :-D Şu seneyi bitiriyim bi yıldız almazsalarsa direk takasımı isticem.. :-D
If something is rest in the past, just look at the future! You can't change anything!

Çevrimdışı zweI~

  • Rookie
  • **
  • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #55 : 17 Şubat 2011, 20:55:04 »
Periyod süresini nasıl uzatabilirim 5 dk oynamaktan bıktım.Options'a giriyourm gerisi yok :D

Çevrimdışı Alpay

  • Mezarkabul
  • Editör
  • MVP
  • *****
  • İleti: 4.098
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #56 : 17 Şubat 2011, 20:58:52 »
Options>My NBA Settings>Gameplay buradan ayarlayacaksın...
"Çok para kazanıyorlar, kazandıkları her sentin hakkını verecekler" Mike D'Antoni

Çevrimdışı zweI~

  • Rookie
  • **
  • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #57 : 17 Şubat 2011, 21:01:38 »
Teşekkürler.

Çevrimdışı Alpay

  • Mezarkabul
  • Editör
  • MVP
  • *****
  • İleti: 4.098
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #58 : 18 Şubat 2011, 21:33:11 »
2K11'de my player yapıp da final oynayan var mıdır burada?
"Çok para kazanıyorlar, kazandıkları her sentin hakkını verecekler" Mike D'Antoni

Çevrimdışı berkay19

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 943
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #59 : 18 Şubat 2011, 21:51:31 »
The Assocation modda başarılı olamadm :D
« Son Düzenleme: 23 Haziran 2011, 03:56:48 Gönderen: berkay19 »

Çevrimdışı Alpay

  • Mezarkabul
  • Editör
  • MVP
  • *****
  • İleti: 4.098
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #60 : 18 Şubat 2011, 21:52:37 »
O mod ne ki? :-)
"Çok para kazanıyorlar, kazandıkları her sentin hakkını verecekler" Mike D'Antoni

Çevrimdışı berkay19

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 943
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #61 : 18 Şubat 2011, 21:53:00 »
Assocation mudur nedir? Live'daki Dynasty gibi :)

Çevrimdışı homer1

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #62 : 24 Şubat 2011, 04:21:47 »
NBA 2K11 GUNCELLEME (AVRUPA ICIN)
/>Arkadaslar 2k Sports'un cikardigi KADRO GUNCELLEMESI.
/>Link: http://fileups.net/0Iy567
/>Arkadaslar forumda yeniyim o yüzden konu acmadim adminler kizmasin lutfen :)

Çevrimdışı ismail963

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #63 : 24 Şubat 2011, 21:49:02 »
Beyler assocation mode icinde oyuncuları editleyebiliyoruz bunu kapatmayı bilen var mı ? yardımcı olcak varsa cok sevinirim.

Çevrimdışı ufuk145

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #64 : 27 Şubat 2011, 18:42:06 »
ben birşey sormak istiyorum arkadaşlar oyun içindeki bazı menülerde köşeli parantez '[]' tuşları var ve bunların bazıları mouse ile tıkladığımızda çalışıyor fakat bazıları ne yaparsam yapayım çalışmıyor bu tuşları nasıl çalıştıracağımı söylerseniz çok sevinirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Çevrimdışı ahmetfatih

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #65 : 15 Mart 2011, 18:25:08 »
ben psp de oynuyorum ama hiç tadı çıkmıyo bilgisayar daha iyi bende nba2k10 var 11 i almadım yeni transferler olacağı için nba2k12yi alacağım

Çevrimdışı kağan123

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #66 : 17 Mart 2011, 18:00:37 »
arkadaşlar ben oyunu ps2 aldım ama korsan sezon açıyorum ama kaydedemiyorum nasıl kaydedilir oyun yardım lütfen <clippers> <clippers> <clippers> <clippers> <clippers>

Çevrimdışı nbabaho

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #67 : 22 Mart 2011, 22:44:27 »
beyler ben yüklelimde sorun çıkıyo  nedeni ne acaba
/>

Çevrimdışı protes_to

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #68 : 27 Mart 2011, 00:40:28 »
arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var joistik ile her maçı oynuyorum sorun yok ama drills de skill poınt almak için girdiğimde joistik çalışmıyor klavye çalışıyor joıstıkle oynadıgım için klavye ıle skıls poıntım ıyı olmuyor normal olarak butun heryerde joıstık calısıyorda drılls te neden calısmıyor yardımcı olursanız sevınırım

Çevrimdışı BostonCeltic

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #69 : 10 Nisan 2011, 22:23:23 »
Yani nba oyunu olarak 2k11 in üstüne tanımam internetten hile buldum kariyerde özelliklerine sınırsız verebiliyorsun...
/Boston Celtic/  /*Poul Pierce*/

Çevrimdışı Oguzhan38

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 41
  • Forza Miami Heat
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #70 : 18 Nisan 2011, 14:23:14 »
aramizda PS3 oynayan varmi?

Çevrimdışı dinccine

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #71 : 23 Nisan 2011, 17:52:27 »
Arkadaşlar öncelikle yorumları okudum bu oyun hileyle zevkli olmaz ki neyse bende myplayer la başladı ilk nets e draft oldum ilk 20 maç oynadım hiç ilk 5 te çıkamadım dedim sonra kendimi draft edeyim şuan heat e draft oldum ve ilk 5 teyim mükemmel ya takımda 3 yıldızla oynamak mukemmel kesin bu kadroyla final oynarız.bu arada arkadaşlar sorusu olan arkadaşlara cevaplayabilirim

Çevrimdışı ilkeryörük

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #72 : 25 Nisan 2011, 20:57:17 »
yha ben my player da kobe yaması ındırmek ıstıyorum nasıl ındırcem

Çevrimdışı Oguzhan38

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 41
  • Forza Miami Heat
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #73 : 25 Nisan 2011, 23:36:01 »
arkadaslar siz oyunu kac dakika oynuyorsunuz?

Çevrimdışı ilkeryörük

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA 2K11
« Yanıtla #74 : 26 Nisan 2011, 19:39:47 »
ya bı yardım edın ya
/>