2014 NBA All Star Smaç Yarışması'nda yarışacak isimler açıklandı. Son şampiyon Terence Ross'un başı çektiği çok iddialı bir kadronun yanı sıra geleneksel smaç yarışmasından çok farklı, yeni bir formatı da göreceğiz.

14 Şubat gecesi oynanacak 2014 NBA All Star Maçı'nın koçlar tarafından seçilen yedekleri açıklandı.

2014 NBA All-Star maçının ilk beşleri açıklandı.

Her yıl düzenli olarak Forbes tarafından açıklanan NBA'nin en değerli takımları sıralamasında bu yıl da zirve değişmedi.

Dallas Mavericks'in Alman yıldızı Dirk Nowitzki, kariyerinin devamı konusunda açıklamalarda bulundu.

Denver Nuggets'ın İtalyan oyuncusu Danilo Gallinari'nin dizindeki sakatlığı nedeniyle sezonu kapadığı açıklandı.

Boston Celtics, Miami Heat ve Golden State Warriors, 4 oyuncuyu kapsayan üçlü bir takasta anlaştı.

Yıldızı Derrick Rose'un tekrar sezonu kapatmasıyla birlikte hedef küçülten ve bir süredir kadroyu boşaltarak geleceğe yatırım yapmayı tartışan Chicago Bulls, takımın en önemli isimlerinden Luol Deng'i Cleveland Cavaliers'a gönderdi.

Garnett Yalan Bu Alemde, Duncan Gerçek!

NbaTr.Com - Cumartesi, 25 Ağustos 2007

Tim DuncanNBA severlerin genelde aralarında hep tartıştığı konulardır, aynı pozisyonun oyuncularını kıyaslamak, hararetli bir şekilde hangisinin daha başarılı olduğunu sorgulamak. Ne derece doğru bu yaklaşım ne derece yanlış tartışılır. Ama bende bu seferki yazımda bir değişiklik yapıp modaya uydum.

Power Forwet’ler arasında  belkide geçmişten beri en çok kıyaslanan iki isim Tim Duncan ve Kevin Garnett. Her ne kadar stilleri bakımından farklılıklar gösterseler de gerek oynadıkları pozisyon gerekse çok fazla ön planda yer almaları ikisini de bir şekilde karşı karşıya getiriyor. Ve ister istemez şu soruyu akıllara geliyor; Siz olsaydınız hangisini isterdiniz?

Kevin Garnett, her zaman için büyük saygı duyulan ve bir nevi o kadar başarısız saha sonuçlarına rağmen (takımsal anlamda) hep baş tacı yapılan bir oyuncu olurken,

Tim Duncan ise; İnanılmaz işlere imza atan ama bir o kadar da mütevazi olduğu için geri plana atılmaya kalkılan bir oyuncu oldu.

Tim DuncanKevin Garnett’in;

Genel anlamda takım arkadaşlarıyla yaşadığı sorunlar, başarısız geçen sezonlarda basına arkadaşlarını eleştiren açıklamalar yapan bir oyuncu profili çizdiğini unutmamak lazım. Elbette parkelerde yakaladığı istatistikler takdire şayan ve kariyer ortalaması 20.5 sayı, 11.4 ribaunt, 4.5 asist, 1.7 blok, 1.4 top çalma olan bir oyuncu için tukaka denilecek hali yok. Ancak bu istatistiklerin başarıya olan dönüşümü ne bir yüzük oldu ne de NBA finali. Kısaca sen gol kralı oluyorsun ama takım küme düşüyor.

Boston Celtics’e olan yolculuğu umut dolu bir yolculuk gibi gözüküyor şuan. Tabi hiçbir başarının garantisi yok. Ray Allen ve Paul Pierce’la beraber aynı takımda olması o takımın %100 başarılı olacağı anlamına gelmiyor. Keza ne Pierce ne Allen ne de Garnett, Winner konumunda değil. Onlardan hep övgüyle bahsedilse de bireysel olarak çok iyi ama takım olarak asla kayda değer bir başarı ortada yok.

Garnett’ten bahsederken bir yerde tıkanırken, Duncan’dan bahsetmeye başlarken elim ayağıma dolanıyor. Aktif oyuncular içersinde şuan en büyük iki Efsane’den biri Duncan (diğeri Shaq). Ve bu Efsane’yi kelimelerle anlatmak, Çin Seddini yeniden yapmak gibi oldukça zorlu hatta imkansız..

Tim DuncanTim Duncan;

Adam gibi adam..Dört dörtlük bir insan..Nasıl bir insan ki başarının merkezi olmasına rağmen sanki o başarıda hiç payı yokmuşçasına davranabilir. Tim Duncan’ın başarı mertebesine ulaşıp da o başarısının şiddeti kadar mütevazi de olunabilir mi? Bilmiyorum ama argo tabir kullanmak gerekirse Duncan haricinde her kim ki Duncan’ın yaptıklarını yapıp başarsa poposu tavan yapardı herhalde. Ama Duncan; NBA’in kaderini değiştirmesine rağmen sanki hiçbir şey yapmamışcasına ağırbaşlı ve mütevazi.

Evet NBA’in kaderi 1997-98 sezonun da San Antonio Spurs’ün bu müthiş adamı draft etmesinden sonra değişti. Spurs sadece Texas'da Houston ve Dallas'ı değil Duncan'la beraber tüm Nba takımlarını gölgede bırakacak işlere imza attı.

Yaşadığı 4 NBA Finalinde 4 Şampiyonluk kazanması onu daha basketbolu bırakmadan en büyük Efsane’lerden biri yaptı. . Duncan’ın draftına kadar ne köy olur ne kasaba denilen Spurs, köyü kasabayı geçtik, Duncan’dan sonra resmen yeni bir Dünya inşa etti.

Tim Duncan21.8 sayı, 11.9 ribaunt, 3.2 asist, 2.4 blok kariyer ortalamasını yakaladı. 23.8 sayı, 12.5 ribaunt, 3.5 asist, 2.8 blok ise play-off kariyer ortalaması. Play-off’ların adamı olması bir kenara bu adamı Tanrı yaratırken;

Git ve basketbol nasıl oynanır göster demiş sanki.

Bana göre Garnett-Duncan arasında bir tercih yapılması gerekirse ben Duncan derim,

Duncan demekle kalmam Garnett’i Duncan’ın olduğu bir yerde düşünmem bile. Basketbolun efendisi Tim Duncan’dan yeni neslin sadece öğrenmesi gereken şeyler basketbol değil aynı zamanda kişilik.. Bozuk düzene rağmen bozulmayan, Herkesin eğilmeyi marifet bildiği düzende dik duran Tim Duncan’ı anlayabilmek için galiba yüreğimizin çok fazla toz kaplamamış olması lazım.



Kısaca NBA denen bu çölde;
Garnett hoş bir serap olarak karşımızda dururken,
Tim Duncan ise inanılmaz ama gerçek..
 

Kemal Erdem
Bu mail adresi spam botlara karşı korumalıdır, görebilmek için Javascript açık olmalıdır

Yorumlar (58)Add Comment
 1 2 > 
...
Yorumu Yazan wade, 06 Ağustos 2008, 19:35:39
garnett minnesota gibi bir takımdA BİLE GARNETTİ BUNA HELAL DENİR BENCE GARNETT
...
Yorumu Yazan lokman, 06 Ağustos 2008, 10:38:07
garnette kendi şansını kendisi yaratsaydmış.
...
Yorumu Yazan KG, 05 Aralık 2007, 18:08:15
ya bence de bu yazıları okumak çok keyifli bu karşılaşmada kimin ağır bastığını burada yazı yazanlar belirleyemez ve kimse de belirleyemez ikiside çok büyük oyuncular ve birbirlerine ağır basan bazı özellikleri var. ve duncan ile garnett nba a gelmiş en iyi 3 pf den ikisidir. duncan ın kg den daha şanslı olduğu yadırganamaz ama
...
Yorumu Yazan ......, 07 Kasım 2007, 18:59:01
ya akradaşlar duncan ın yanındakiler garnet in yanındakiler ne farketer kobe nin yanında da malone payton shaq vardı sonuç....
...
Yorumu Yazan duncan21spurs, 02 Kasım 2007, 01:14:43
bak arkadaşım öncelikle ben bu yazıları okurken büyük keyif alıyorum bunu bil hele garnett e saygım sonsuz
sen benim yazdıklarımı yanlış anlamışsın tabiki orda çıkıp şu şöyle bu böyle demem biraz ayıp olmuş o aradaşlara ama yazdıklarını tekrar gözden geçir ne kadar haklı oldugumu anlycksn hele o nba live dediimin sonuna kadar arkasındaım garnettin blogu 97 duncanınki 92 garnettin dribblingi 80 duncanınki 50 filan demeye getirmiş bilmişlik filan taslamıyorum ayrıca size başkanlık taslıycamda nolucak yani nedir maaş filan mı weriolar
Bu arda herkes manu ve tp siz olan şampiyonluu unutuyor gibime geliyor sonbaharında bir robinson sorunlu s.jack ve spedy gibi adamlarla elde edilmiş hemde finalde p.ewingi ezip geçmiş bir final var önümüzde speedy casellden iyimi robinson tabiki çok büyüktü ama onuda duncan beslemese o kadar boş samcı nasıl vururdu eski maçları izlesenize bi yani duncan gerçekten garnetten yetenekleri kısıtlı bir oyuncu ama oyunda herşey yetenek degildir bunu da unutmayın konsantre çalışkanlık ve azim hangisinde garnett ağır basıyor??
...
Yorumu Yazan erdinç özay, 22 Ekim 2007, 15:44:33
yani bu yazında garnetti çok küçümsemişsin garnett nbanın en saygı değer PFlerinden hiç kimse bunun tersini düşünmez garnett yıllarca kötü oyuncularla oynadı orta seviyeli sam casell ve sprewel gelince minnesota batı lideri oldu KG de MVP duncan ise tony parker ve ginobili gibi üst seviye yıldızlarla oynuyor ama mvpliği kazanamıyo bu sene olmasada KG seneye yüzük takacak ve MVP olacak çünkü o bir lider ve duncandan da çok daha iyi.
...
Yorumu Yazan memnun, 20 Ekim 2007, 01:22:20
bu yazidaki mantigi kabul edersek; jordan 29 yasindan once, yuzuk elde etmek disinda bireysel olarak kazanmadik basari birakmamisti, bir nevi bugunki garnett gibi.bir anda dogru ortama (bunu hepiniz biliyorsunuz) kavusup yuzukleri toptancidan alir gibi dizmeye baslamadan once de, ayni bu yazar gibi "yalan" olarak gosterirdi kimileri, sampiyonluk yoktu, final yoktu diye.kutlarim.

eger spurs gercek, wolves yalan deseydi hicbirimiz karsi cikmayacakti, ne guzel oturacakti.bir tarafta 49. siradan adamlar manubili seciyor, stephon jackson, hidayet gibi adamlari hayata donduruyor.bir tarafta joe smith e sahte kontratla yakalanan kucular 5 sene draft hakkindan oluyor, wally-world, 35indeki sam i am le yuzuk pesine kosuyor
...
Yorumu Yazan koray, 19 Ekim 2007, 22:00:51
abi adamların ikiside kendini kanıtlamış insanlar siz hala boş yere bunları tartışıosunuz yaw.yani robert horry ninde o kdr yüzüğü var ne yani o da mı kg'den daha ii....
...
Yorumu Yazan cHoSeN 1, 12 Ekim 2007, 12:49:37
ayrıca duncan21spurs'ün yazısını şimdi okudum!sen kimin neyisinde herkesin yazdığı şeye nba başkanı gibi cevap veriosun!?!?!bizde tabiki cevap verioruz ama yazdığın şeylere dikkat et!sn buranın başkanı falan değilsin!yok işte şu nba live oynuo,şu bilmem napıoo!KENDİNE GEL,bu tür düşüncelerin SENDE KALSIN!!
...
Yorumu Yazan cHoSeN 1, 12 Ekim 2007, 12:39:05
amann illaa kanıtlıycan!foxmuşş peaaah!
...
Yorumu Yazan Onur Tuncaboylu, 30 Eylül 2007, 17:29:26
http://msn.foxsports.com/nba/story/7278568
İngilizcesi olan okusun.
Duncan Garnett karşılaştırmasıyla ilgili bir soruya vereilen ve Duncan'ın neden Garnett'tan iyi olduğunu açıklayan güzel bir cevap.
...
Yorumu Yazan Onur Tuncaboylu, 30 Eylül 2007, 16:14:22
Chosen sana diyorummmm.
Duncan Garnett'a 10 senedir ne yapyorrrrr.
Anlamadıysan, göstererek anlatırım....
...
Yorumu Yazan cHoSeN 1, 25 Eylül 2007, 19:36:55
hüseinnn sna dioom!!!celtics - spurs maçını kesin izle!!!!!garnett duncan'a napcakk((anlayan anladı))
...
Yorumu Yazan duncan21spurs, 18 Eylül 2007, 15:50:42
way bee yazıyı ilk okudugumda hiç yorum yoktu bir de şimdi bak kedi köpek gibi girmişsiniz birbirinize
bende bişeyler yaziim bari
öncelikle bu tartoşma bazı kişiler için iki hatta üç gömlek büyük gelir kimmi onlar durun bi sayalım herkes katılıcaktır
STAT(daha robinsonu bilmeyen bir adam işte)
pacers..(sanki nba live oynuyor)
mert12(kafasını ortaya koymuş =) o sürekli çalışan ikili dedigi 3 sene önce yıldız statüsüne ulaşmıştır bence)
garnettci sen bunlardan tabiki ayrısın ama o gösterdiin resimde saçmalıın daniskası duncan o turnuvada hazırlık kampına bile katılmamıştır resimlerde draft öncesi çekilmişti garnettle bir kere bile yanyana oynamadılar
Ayrıca bu sene bostonun final şansı bile yok daha yeni kurulmuş bir takımdan ilk senesinde final beklemek bile aptallıktır hele içinde 3 s.star olan bir takım
Buradaki anafikri sadece bir kaç kişi kapabilmiş duncan en büyüktür en efendidir en mütevazıdır en yeteneklidir (bill ruselldan sonra )duncan garnetten yeteneksiz diyenler size söylüyorum SİZLER BASKETBOLUN SMAÇTAN VE BLOKTAN OLUŞTUGUNU SANAN ,J-RİCH İ NATE ROBİNSON U SÜPERSTAR İLAN EDEN KESİMSİNİZ
GERÇEK SÜPERSTAR BİRDDÜR BİLL RUSELLDIR DUNCANDIR SESSİZ VE DERİNDEN....
...
Yorumu Yazan STAT, 13 Eylül 2007, 22:36:17
onur ben sana katılmıyorum amare her zaman number one garnette daima duncandan iyi dir onun oynadıgı takım minnesotada son 10 yıl içinde garnetten baska yıldız yoktu ama td parker we manu ile oynadı ben duncana kotu demiyorum ama garnett daha iyi saygılarımla
...
Yorumu Yazan Onur Tuncaboylu, 13 Eylül 2007, 22:08:38
STAT nick'li arkadaşa katılıyorum, ama gülmekten katılıyorum. Duncan'ı Duncan yapan Ginobili'yle Parker'mış. Bre arkadaş cahilsen, sus da adam sansınlar.
Duncan Spurs'u ilk şampiyonluğuna taşıdığında, Parker ergenliğinin 2. yılını yaşıyor Ginobili Kinder'de figüranlık yapıyordu.
Lütfen bu kadar aptalca yorumlar yapıp kendinizi komik duruma düşürmeyin.
Ayrıca senin bahsettiğin Amare'yi Amare yapan da Nash'tir, bunu unutma. Duncan ya da Garnett Nash gibi bir oyun kurucuyla oynasalardı 30 sayı ortalama tutururlardı.
...
Yorumu Yazan STAT, 13 Eylül 2007, 10:39:22
ne duncan ne garnett en iyi si amare STAT garnetle duncan arasındaki kıyaslamda garnett daha iyidir o adam ricky avis le iş yapmaya calısıyo ama duncan parker we ginobili le ile oynuyor duncanı duncan yapan bu 2 adam saygılarımla
...
Yorumu Yazan mr.triple double, 06 Eylül 2007, 16:02:12
Arkadaşlar şu gm ve koçlar diyosunuz ya onlar en iyi koç ve gm ler özel olarak seçiliyorlar.ancak onlarda insan hataya yapabilir.neyse arkadaşlar duncan la garnett i kıyaslamışlar güzel ama garnett yalan gösteriliyor.her insan farklıdır.duncan spursun savuma yükünü çekiyorsa garnett ta minnesota(boston)nın hücum yükünü çekiyodu.bide arkadaşlar duncan ginobili ve parker ı yetiştirdi iyi yetiştiremezmi belki garnett in elinede böyle hamuru yoğrulmaya hazır ve oyunu öğrenmeye aç oyuncular gelseydi oda bi şeyler yapabilirdi(minnesotanın başarısızlığı)bi de duncan top paylaşarak böyle istatistiklere ulaşıyor.garnett da ezik minnesotanın yükünü çekip böyle istatistikler buldu.boston gibi üst düzey bir takımda top paylaşarak neler yapacak onu zaman gösterir.(garnettin bencil olduğunu söylemiyorum çünkü değil ancak takımda(minnesota)skor tehdidi olmadığı için garnett takımın skor yükünüde taşıyordu).
...
Yorumu Yazan pacers..., 05 Eylül 2007, 06:07:39
bu ne saçma bi değerlendirmedir yaa.şaka gibi :D hiç beğenmediğim gibi hangi öelliklerinin garnetten daha ii olduunu da çıkarmaya çalışıyorum..ribaund mu blok mu sayı mı top sürme kullanma mı..hangisi :D hangisinde daha ii duncan ben söliim herşeyde garnettin altında kalıoır ve kalacakta..asla bir garnett olmayacak sadece takımı spurs olacak...onun ismini bu kadar kullanılmasının nedenide bu işte..takımının üstün bir güç olması....
...
Yorumu Yazan Kemal Erdem, 04 Eylül 2007, 21:36:02
Duncan'la, Garnett birbirine düşman falan diyen mi var? Ya da yazıda bunlar düşman kardeşler mi deniliyor?

Ortada bir kıyaslama var ve bu kıyaslama başarı üzerine Winer'lık üzerine yapılmıştır..Bu kıyaslamalarda dünyanın her yerinde yapılır..NBA ekmeğini bu tip rekabetlerden yer..Wade-Kobe arasında rekabet zemini oluşturulması bu adamları birbirine düşman yapmıyor.Ancak oyunun kuralı budur.Aynı pozisyonda iki popüler isim arasında kıyaslama yapılır..Ben Duncan lehine yaptım.Sende Garnett lehine mantıklı bir şekilde yaparsın olur biter..

...
Yorumu Yazan Garnetci, 04 Eylül 2007, 21:12:30
http://www.nba.com/gallery/USA...22_23.html


tüm yorumlarda garnettle duncan birbirine düşmanmış gibi gösterildi. bu resimde ztn herşey anlatılıyor. bunlar ikisi aynı takımda oynamışlar. ve gayette iyiydiler. lütfen artık bu saçma yazıyı yorumlamayalım
...
Yorumu Yazan Garnetci, 04 Eylül 2007, 20:02:39
helal işte gerçekten en güzel yorum bu alkışlıyorum seni :)
...
Yorumu Yazan mephistomania, 03 Eylül 2007, 20:28:49
dr.j ye tamamen katılıyorum. GS-FB gibi sonsuz bir tartışmaya girer bu konu da...
DUNCAN=BÜYÜK
GARNETT=ŞANSSIZ
İkisinin de birbirinden üstün oldukları yanlar farklı ama bu konuda unutulmaması gereken şey Minnesota da oynadığı yıllar boyu bütün yükün Garnett'in omuzlarına yüklendiği.Minnesota Garnett'in yanına çok takviyeler denedi ama çoğu da sorunlu oyunculardı.Ama gerçekten Garnett'in MVP olduğu sene şampiyon olacak güçtelerdi.Cassell ve Sprewell yeterli takviyelerdi. O sene serinin 5. maçında Kareem Rush'ın 7/7 üçlük atacağı tuttu aksine.İnanıyorum ki o maçı Minnesota alsaydı Detroit'i de yenip şampiyon olurlardı ve Garnett şimdi yüzük için Boston'a gitmek zorunda olmazdı.Ama şimdi maalesef Boston şampiyonluğu tek ele alacaktır ve NBA'i rutin seneler bekliyor.
Duncan'a gelince,adama laf yok.Son derece efendi, muhteşem yetenekli bir oyuncu. Ama şans konusunda Garnett onun yanında bahtsız bedevi konumunda.Adam draft olur olmaz David Robinson'un kanatları altında büyüdü kendini geliştirdi.Garnett'in gittiği Minnesota'nın yıldızı ise Tom Gugliotta idi.Son yıllarda ise şaka gibi diyorum hala draftta 28-29. sıradaki takım San Antonio Ginobili yi seçti ve diğer takımlar onu fark etmedi bile.Sonra zaten duncan bowen ginobili 4 lüsü kemikleşti ve avrupa basketbolu oynayan inanılmaz zevksiz ve durdurulamaz bir takım oldu.Duncan'ın büyüklüğü önüne çıkan bütün şansları iyi kullanmasından geliyor.Garnett'in şanssızlığı ise hep üstünde baskı olması ve Kareem Rush'ın 7/7 üçlüğü :D
Ben yetenek olarak Garnett, Şampiyon ruhu olarak Duncan diyorum ki dememe gerek yok zaten :D
...
Yorumu Yazan dr.j, 03 Eylül 2007, 10:57:07
bu iki oyuncuyuda körü körüne savunmayın. ikisininde birbirine üstün oldukları taraflar var.ikisininde kötü oldukları kısımlar var. bu oyuncuların basketbol bilgisini ve yetenekleri burdaki kimse sorgulayamaz. mevzu sadece 'ben garneti seviyorm onu savunayım, ben duncan ı seviyorm onu savunayım' muhabbetine döndü. tabiki sevdiğin oyuncuyu destekliceksin ama hatalarını yada yanlışlarını görerek kabul ederek. garneti savunana arkadaşlar evet garnet büyük bi oyuncu ama sırf onu savunmak için duncan ı sataşmayın çünkü oda en az savunduğunuz adam kadar iyi belki biraz daha fazla. duncan ı savunan arkadaşlar garnet in yaptığı her halta bi kulp bulmuşsunuz adamın yaptığı yardımlara bile bu kimseyi bağlamazki.
diyeceğim oki kendi düşüncenizi kabul ettirmek için başkalarının düşüncelerini yok sayıp duymamazlıktan gelmeyin bunun adı başka bişey olr. duncan ın üstün olduğunu göstermek için garneti, garnetin üstün olduğunu göstermek için duncan ı çamurlamayın. ben bu iki adamıda seviyorm ya.
...
Yorumu Yazan T-MaC-FaTiH, 02 Eylül 2007, 19:55:00
Ya arkadaşlar bırakalım şimdi yok neymiş Ginobiliyi Parkeri Duncan yaratmışta unuttuğunuz bi şey var Gregg Popovich bütün takımı yaratan o dur o adam NBA de sonu belli olmayan bowen i tekrar yarattı Parker Ginobili yi o bu seviyelere getirdi bide utanmasanız Draftta bu iki oyuncuları seçende Duncan diyeceksiniz unutmayın Duncan bi oyuncudur takım patronu veya coach değil abartmayalım lütfen...Duncan Garnett demişken Duncan başarı olarak Garnettten kat ve kat üstün bireysellikte ise garnett daha alternatifli bi oyuncudur.Şu bir gerçektir Duncan NBA en efendi oyuncusur..
...
Yorumu Yazan Onur Tuncaboylu, 02 Eylül 2007, 19:12:00
Mert12 kardeşim, lütfen çek şu kıllı kelleni ortadan. Spurs Duncan liderliğinde 4 kere şampiyon oldu zaten, artık Duncan'ın bir şey kazanmasına ve senin kellene ihtiyacı yok.
Arkadaşlar hala Garnett bencil değildir tezine dayanarak fikir savunmaya çalışıyorlar. Ama şunu anlamaları lazım, asıl suçlama Garnett'in bencilliği değil başarısızlığıdır.
Bir de şey diyorlar Duncan efsanevi koç Popovich ve GM'le çalışmış. Yahu Popovich bile Duncan basketbol ubıraktıktan sonra koçluğu bırakmayı düşünüyor, adam kendisini bu noktaya getirenin Duncan olduğunun farkında.
Bakın Duncan'ı KG ile karşılaştırırken şu açılardan üstün olduğunu vurgulayalım.
1- Liderlik: Duncan her zaman takıma daha iyi lider oldu KG'den, bütün takım arkadaşlarının uyum sorunlarını atlatmasında faydalıydı. PArker gibi şımarmaya müsait, Stephen Jackson gibi sorunlu ve Ginobili gibi NBA'e geldiğinde kariyerini arkada bırakmak zoruna kalmış oyuncuları psikolojik olarak idare edip takdirlerini kazanmayı bildi.
2- Savunma: Bunu yazdım ama KG fan'ı arkadaşlar nedense hiç değinmediler. Duncan kariyeri boytunca KG'den çok daha iyi bir savunmacı oldu. Hem bireysel, hem de takım savunmasında Spurs savunmasının temelini oluşturan direk Duncan'dır. Bowen çok iyi savunmacıdır, ama Spurs'ta olduğundan daha iyi gözükmektedir. Çünkü arkasında Duncan olduğu için savunmacısı onu geçtiğinde rahat sayı bulamayacağının bilinciyle daha agresif ve topa saldıran bir savunma yapabiliyor.
Her şey bir yana, şuna bakın şimdi.
Diyorlar ki KG hep kötü oyuncularla kötü GM'le oynadı kariyeri boyunca. Yaw hayatında takımını 1. turdan öteye BİR kere taşıyabilmiş olması için yeterli bir bahane mi bu? Lebron daha 4. senesinde şu vasat Cleveland kadrosuyla ve koçuyla finale çıkarabildi takımı. Bu kadar mı kötüydü KG'nin yanındaki oyuncular?
...
Yorumu Yazan duhan, 02 Eylül 2007, 14:25:32
mert12 çok büyük laf ettin .. Spurs nash, kidd ve daron williams dan sonra bu ligdeki en iyi 1 numaraya parker a sahip .. Finley gibi Bowen gibi Horry gibi Oberto gibi Elson gibi Ginobili gibi bir takımın ihtiyaç duyabileceği tamamlayıcı özellikte ki elemanlara sahip ve 4 te 4 yapan, nba kariyeri boyunca en iyi savunma 5 inde yer bulan 3 defa final mvp si kazanan Duncan a sahip ..

ve Spurs un çok oturmuş bir sistemi var .. o takımı elemek için ya şansa ihtiyacınız vardır veya en az onlar kadar oturmuş bir sisteme .. Spurs un karşısına Pistons dışında bir takım çıkarsa Spurs her zaman favoridir ..

batıda ise Spurs u eleyebilecek tek bir takım vardır, oda Phoneix dir .. onda da barbosa diaw gibi takımı tamamlayan parçaların kendine güvenmesiyle eleyebiliriler .. ama nash ve stoudamire varken barbosa diaw vs. topu pek fazla ellerinde tutmuyorlar ..

bu arada Duncan ı savunmamın sebebi sadece objektif olarak bakabilmem .. çok aşırı derecede Cavs fanıyım .. sadece bilginiz olsun diye söylüyorum ..
...
Yorumu Yazan mert12, 01 Eylül 2007, 12:14:59
ya bakın hiç bi zaman duncan garnett gibi olamaz siz garnetti bu sene görün bu zamana kadar hep son kullanma tarihi geçmiş oyuncularla oynadı peki duncan adamın yanında sürekli çalışan bi ikili var garnnte bu yok ama bu sene spurs şampiyon olsun kellemi oratya koyuyorum
...
Yorumu Yazan Emperor, 31 Ağustos 2007, 23:05:43
Öncelile @z@l!n kardeşim sağol.Basketboldan anladığın belli.Sonra sevgili duhan EVEt Garnett i seviyorum ama Duncan ı da seviyorum ve dikkat edersen neyi savunduğumu biraz daha iyi anlarsın.Sırf laf kalabalağı ve sataşmadan adam gibi yorum yapın biraz bence.2 soruna da kısaca EVET diycem ama ondan da anlamazsınız.Çünkü illa Duncan ı savuncanız.Bizim Duncan a lafımız yok olamaz da zaten ama ısrarla anlatmaya çalıştığım Garnett de o sistemde başarılı olur çünkü orası Spurs.Niye yapamasın Garnett onu açıklayın adam gibi.Yeteneği mi yok inancınından mı şüpheniz var?Garnett i tanıyonuz mu kaçınız onun hakkında yabancı yerli yazı okudunuz.Herkes sırf sataşma olsun diye bi şeyler yazıyo.Eğer nedenleriyle açıklayacak biriniz varsa adam gibi tartışak yoksa senin gibileri dikkate almam zaten baştan yanlıştı buraya katılmam.Yazı yanlış ve fanatikçe zaten.birbirimize saldıracaksak ne anlamı kalır bunun?
Ne kadar billirsen bil,söylediklerin karşındakilerin anlayabileceği kadardır.(MEVLANA)
...
Yorumu Yazan duhan, 31 Ağustos 2007, 20:03:00
emperor sen sırf Garnett i seviyorsun diye onu savunmak zorunda değilsin ..

sana sadece 2 soru sorucam ..

ilk önce bir bilgi vereyim ;

2006-2007 sezonunda Cavs ile Spurs arasında oynanan maçların ikisini de cavs kazandı, Lebron bu maçların ikisinde de en etkili isimdi .. Duncan üzerinden smaç vurup onu poster bile yaptı .. ama cavs ın 4-0 süpürüldüğü seri sonunda Duncan, Lebron un yanına gidip " sen bu lige ilerde damga vuracaksın çok şampiyonluklar kazanacaksın, bu şampiyonluğu bize bıraktığın için teşekkürler " demiştir ..

şimdi sıra sorumda ;

Lebron, garnett in üstünden smaç vurup onu poster yapsaydı, ve garnett o posterden ve 2 yenilgiden sonra finallerde lebron karşısına yeniden çıkıp, o takımı süpürdükten sonra Lebron un yanına gidip böyle sözler söyler miydi ?

ve bir şey daha ..

Garnett spurs tarafından draft edilip hiç başarısı olmayan bir takıma imza atıp, veteran oyuncular arasından kendini gösterip, ondan sonra ki draftlarda -ki bu draft sıraları son sıralar- kapasiteli ama iyi oynayamayan iki oyuncuyla ilk 5 i paylaşıp onların gelişmesini sağlayabilir miydi ?

sadece bu iki soruya cevap ver .. ondan sonra garnett in bencil olup olmadığını, veya yararlı olup olmadığını tartışalım ...

çok beğendiğim bir söz var .. belki o sözden bir şeyler anlarsın ..

insan hata yapar.. hata yapmak her zaman bir son değildir .. önemli olan yaptığı hatayı savunmamak .. şeytan hata yaptığı için şeytan değil, hatasını savunduğu için şeytandır ..
 1 2 > 

Yorum yazın
Kendi Yorumunuzu Göndermek için Buraya Tıklayın

busy
 


Editörden -Volkan Yeğin-

Efsanelere Saygı Köşesi

Barış Aydın

Editörden -Bekir Yusuf Alpay-

İbrahim Barış Güler

Şevket Topaloğlu

Editörden -Gültekin Tezcan-

Sosyal Medya ile Takip Edin!

Twitter Facebook Friendfeed RSS

Son Yorumlar

İddaa Basketbol Nası...
Nasıl bir farkı olacak ki bayan basketbolunun?
NBATR - İhsan Bayülk...
Çok güzel röportaj olmuş. Ben İhsan Bayülken...
7 Yıl Aradan Sonra P...
İnşallah bu sene de playoff yapaca Efes.
Howard'ın Dönüş Tari...
Howard gerçekten başa bela bir oyuncu, sürekli ...
Kevin Martin de Saka...
sitenizde iletisim adresi göremedik. Reklam verme...
NBATR - İhsan Bayülk...
Semih Erden basketbola verdi kendini. nba günleri...
İddaa Basketbol Nası...
tr bayan basketbol nasıl oynanır kuralı warmı ...
İddaa Basketbol Nası...
arkadaslar tr bayan basketbol nasıl oynanıyo bı...
Michael Jordan EFSAN...
Meryem mesajını çok geç gördüm kusuruna bak...
NBA'in En İyi Oyuncu...
bune ya michael jordan

© 2004 - 2013 | Türkiye'nin NBA ve Basketbol Portalı | nbatr.com


Sitede yer alan haber ve yazılar Kaynak gösterilmeden herhangi bir medya ortamında yayınlanamaz.!

NBA

NBA Basketbol
NBA TV NBA TV izle