2014 NBA All Star Smaç Yarışması'nda yarışacak isimler açıklandı. Son şampiyon Terence Ross'un başı çektiği çok iddialı bir kadronun yanı sıra geleneksel smaç yarışmasından çok farklı, yeni bir formatı da göreceğiz.

14 Şubat gecesi oynanacak 2014 NBA All Star Maçı'nın koçlar tarafından seçilen yedekleri açıklandı.

2014 NBA All-Star maçının ilk beşleri açıklandı.

Her yıl düzenli olarak Forbes tarafından açıklanan NBA'nin en değerli takımları sıralamasında bu yıl da zirve değişmedi.

Dallas Mavericks'in Alman yıldızı Dirk Nowitzki, kariyerinin devamı konusunda açıklamalarda bulundu.

Denver Nuggets'ın İtalyan oyuncusu Danilo Gallinari'nin dizindeki sakatlığı nedeniyle sezonu kapadığı açıklandı.

Boston Celtics, Miami Heat ve Golden State Warriors, 4 oyuncuyu kapsayan üçlü bir takasta anlaştı.

Yıldızı Derrick Rose'un tekrar sezonu kapatmasıyla birlikte hedef küçülten ve bir süredir kadroyu boşaltarak geleceğe yatırım yapmayı tartışan Chicago Bulls, takımın en önemli isimlerinden Luol Deng'i Cleveland Cavaliers'a gönderdi.

NBA İstatistik Liderleri

2013-2014 NBA Normal Sezon İstatistikleri              Son Güncelleme: 29 Ocak 2014 Perşembe
POINTSPPG

Kevin
Durant
1. Kevin Durant, OKC31.3
2. Carmelo Anthony, NY27.1
3. LeBron James, MIA26.0
4. Kevin Love, MIN24.9
5. LaMarcus Aldridge, POR24.3
Complete Leaders
REBOUNDSRPG

DeAndre
Jordan
1. DeAndre Jordan, LAC13.9
2. Kevin Love, MIN12.9
3. Andre Drummond, DET12.7
4. Dwight Howard, HOU12.6
5. LaMarcus Aldridge, POR11.6
Complete Leaders
Yorumlar (362)Add Comment
‹ First  < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >  Last ›
...
Yorumu Yazan ivers.seda, 22 Mart 2008, 21:55:25
muratkobe24 asıl sn çok fazla atma,eğer ivy snin bahsettiğin nitelikte bi oyuncu olsaydı şimdi 33 yaşındayken bile sayıda 3. olmazdık.kronik taraftar olup da kobeyi övmek için ivy yi kötüleme.ayrıca denver ivy gelmeden önce gayet acı bi durumdaydı.ivy gelince anca playofa girdiler.
denverin niye şampiyon olamadığına geline;hücuma yönelik oyun oynuyo,savunma yok bu 1,ikincisi de bütün takım melo ile ivy nin eline bakarsa 2 kişi mi takımı şampiyon yapar bu 2,ayrıca bir şey daha var ,eğer ivy carmeloyu kısanıyo ondan daha fazla sayı atmaması için kendini yırtıyo olsaydı bütün asistlerini meloya sayı kazandırmak için atmazdı tmm mı?
kobeyi tutuyosan adam gibi tut,onu yüceltmek için diğer oyuncuları alçaltma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
son bir şey,biraz nba maçı izleyip ivy nin meloya yaptığı asistlere bak sonra burda yorum yap tmm mı????
...
Yorumu Yazan muratkobe24, 22 Mart 2008, 16:33:17
The_An$wer3(İver$on), ya varya atıp tutmaktan baska bı halt yedıgın yok be arkadasım..ıvy ın yanında bır superstar olmadıgı ıcn ılk senelerınde basarılı ıdı...kobenın yanında shaq wardı...hem madem basarılı bır adam dıorsunuz melo gbı bır star war dıorsunuz neden sampıyon olamıyorsunuz neden ılk turda elenıorsunuz yada batı 9.sunuz???acıkla bunları lutfen.. ole hersey yetenekle burda adam ovmekle olmaz bıraz ıslev ye basktbol zekası gerekır bos konusma ıle olsaydı boston ve phoıex zamanında hep nba sampıonu olurdu.....ıvy meloyu kıskanan bır basketbolcu melo kendısınden dhaa yuksek sayı atmasın dıe kendını paralıor maçta eee melonun ıvy daha ıyı basketcı oldugundan flan korkuor yada o yuzuksuz karıyerıne laf atılmasından mı???hanı yuzugu yokya???!!!!:D
...
Yorumu Yazan muratkobe24, 22 Mart 2008, 16:25:16
The_An$wer3(İver$on), ya arkadasım ıvy lıgın en hızlı adamı mı??en kıvrak mı??atmasan daha ıyı olurdu en hzlı adam james en kıvrakta kobe dır....sana soru ıvy neden phıladephiadan gıttı yada takasını ıstedı bıseylerı cekememektenmı yoksa hep arka planlara atılmaktanmı yoksa bıseylerı kıskanmaktanmı???kobe hangı maçı 7sayı ıle tamamladı bana tarıhını ve maçını yazarmısın???48 sayı attıda ne oldu sampıonmu oldunuz???o maçı ben nbatv den ızlemsıtım 1-2 ay once cok ballıydınz ıvy gelıp gelıp balına shaqın ustunden sayılar falan fılan bunlar bos ısler arkadasım sen gecmısınle deıl ne yaptıklarınla ovun hem bosuna mj kobeyı velıhattı olarak gostermedı!!! shaqın arkadasında gorev adamı mı!!!hadı cnm atıorsun sen lakersı cekemıorsun kobe-shaqla o donemler kavgalıydı cekememezlık falan deıl...sen bı gun oturup lakersın geçmısıne bak bır de phılın geçmısıne bak....bırseyı bır ınsan basarıyor ıse onun mutlaka sonucu olması lazım sonucsuz basarı basarı deıldır;)sanstan ıbarettır..ORNK:2000 playoffu lakers-phıl randevusunun ılk maçı;)...sen bence kobe ıle falan ugrasma konusmak ıcın ugrasıorsun ama kobe-ıvy kıyaslamasında yazdıkların yorumlar cercevesınde hep haksız oldugun bos konustugun kaç kere tekrarlandı kanıtlandı bence artık dha fazla yorum yapma..bole yaptıgın surece ınsanlar ıvy sogurur...ızlerken zevk almaz...bu sene nden denver sampıon olamıor???yanında melo-martın warken....lakersın gasol gelmeden oncekı dnver maçlarının 3unude kazandıgını hatırlatayım....
...
Yorumu Yazan ivers.seda, 22 Mart 2008, 08:49:13
abi bu kadar uzun yorum yazmayın ya okuması uzun sürüyo(ki bn çok hızlı okurum):D:D:D:D
...
Yorumu Yazan Jr, 21 Mart 2008, 23:31:16
kobe yi sevenlerin oldugnu bilmek güzel oldu ya sevindim harbiden!davalardan, bazı 'muhtesem basketbol bilgileriyle yorum yapan' arkadasların BENCİL diye tabir ettigi oyunundan sonra kobe görse oturur aglardı.bu konustugunuz konuların ne kadar gereksiz ve basit oldugunu söylemek istiorm cünkü biz ne kadar kobe desek de onlar kobe yi sevmek zorunda degiller amaaaa kobe nin BENCİL oldugunu ve majestelerini taklit ettigini söyleyip TAKLİTCİLİKLE suclayan arkadaslarım bu kadar ileri gidemezsiniz.bikere kobe nin performansıyla lebron u kıyaslamak manavdaki elmanın kasaptaki etten daha güzel oldugunu söylemek gibi bisey.öncelikle pozisyonları farklı!lebron liseden öyle büyük bi tantanayla geldi ki iyi oynamama gibi bi sansı yoktu zaten, tamam cok iyi oynuyo olabilir ama onun kendini bagenmis, kendini majesteleri yerine koyan havaları onun karakteriyle kobe ninkini kesinlikle kıyaslanamaz bi hale getiriyo!sampiyonluk yüzügüymüs!peah!tutturmuslar bi shaq diye adamın kariyerinde dogru düzgün sutu yok!hadi ona da saygı duyuyorum, shaq kobe siz o yüzükleri alabilirmiydi acaba???
iverson, wade sapka cıkarılacak adamlar!hem kisilikleriyle hem de oyunlarıyla kesinlikle onlara lafım yok!ama eger ben onlara saygı duyuyosam sizin de kobe ye saygı duymanızı beklerim, sacma sapan en iyi-en kötü tartısmalarınızı bi kenara bırakın su oyunu dogru düzgün izleyin.
ben bi lakers taraftarıyım, kobe en sevdigim oyuncu diger oyuncuların da sürekli iyi olmasını isterim.NEDEN EGONUZU TATMİN ETMEK İCİN OYUNCULARI KULLANIYOSUNUZ Kİ!adamlar islerini yapıyo bi türlü yaranamıyolar ya!
ayrıca yok kobe 23 yasındayken bilmem ne diyen arkadaslar kobe o bench de oturan cocuktan bu hale geldi lebron hala yerinde sayıyo bu nolucak?



arkadaşım tebrikler çok güzel bir yorum yazmışsın her lafına katılıyorum senin gibi düşünen çok az son söz MVP=KOBE KOBE=MVP
...
Yorumu Yazan cem, 21 Mart 2008, 18:45:18
ya ne güzel yazmış arkadaş böyle iyi yorumlar her zaman olmuyo burda sevindim doğrusu..
...
Yorumu Yazan kobe024, 21 Mart 2008, 16:26:58
kobe yi sevenlerin oldugnu bilmek güzel oldu ya sevindim harbiden!davalardan, bazı 'muhtesem basketbol bilgileriyle yorum yapan' arkadasların BENCİL diye tabir ettigi oyunundan sonra kobe görse oturur aglardı.bu konustugunuz konuların ne kadar gereksiz ve basit oldugunu söylemek istiorm cünkü biz ne kadar kobe desek de onlar kobe yi sevmek zorunda degiller amaaaa kobe nin BENCİL oldugunu ve majestelerini taklit ettigini söyleyip TAKLİTCİLİKLE suclayan arkadaslarım bu kadar ileri gidemezsiniz.bikere kobe nin performansıyla lebron u kıyaslamak manavdaki elmanın kasaptaki etten daha güzel oldugunu söylemek gibi bisey.öncelikle pozisyonları farklı!lebron liseden öyle büyük bi tantanayla geldi ki iyi oynamama gibi bi sansı yoktu zaten, tamam cok iyi oynuyo olabilir ama onun kendini bagenmis, kendini majesteleri yerine koyan havaları onun karakteriyle kobe ninkini kesinlikle kıyaslanamaz bi hale getiriyo!sampiyonluk yüzügüymüs!peah!tutturmuslar bi shaq diye adamın kariyerinde dogru düzgün sutu yok!hadi ona da saygı duyuyorum, shaq kobe siz o yüzükleri alabilirmiydi acaba???
iverson, wade sapka cıkarılacak adamlar!hem kisilikleriyle hem de oyunlarıyla kesinlikle onlara lafım yok!ama eger ben onlara saygı duyuyosam sizin de kobe ye saygı duymanızı beklerim, sacma sapan en iyi-en kötü tartısmalarınızı bi kenara bırakın su oyunu dogru düzgün izleyin.
ben bi lakers taraftarıyım, kobe en sevdigim oyuncu diger oyuncuların da sürekli iyi olmasını isterim.NEDEN EGONUZU TATMİN ETMEK İCİN OYUNCULARI KULLANIYOSUNUZ Kİ!adamlar islerini yapıyo bi türlü yaranamıyolar ya!
ayrıca yok kobe 23 yasındayken bilmem ne diyen arkadaslar kobe o bench de oturan cocuktan bu hale geldi lebron hala yerinde sayıyo bu nolucak?
...
Yorumu Yazan cem, 20 Mart 2008, 19:23:46
ya hala bıkmadın bana lebronu övmekten arkadaşım kim lebronu mj ile kıyaslıyor hangi sivri zekalı 40 fırın ekmek yemesi lazım onun mj ile kıyaslanabilmesi için..DDDDD
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 20 Mart 2008, 18:41:00
ya cem walla atıon ha lebronda mj ile kıyaslanıyor ona ne diyecez?
...
Yorumu Yazan cem, 19 Mart 2008, 19:28:21
ya size kobe neden en iyi basit bir örnek vereyim sırasını bilmiyorum ama eşleşmeler şöyle şu anda nba de en iyi oyuncular sürekli kobeyle karşılaştırıldılar carter t-mac ıverson lebron wade arenas oo majestelerini unuttuk jordan yani bu bile açıklıyor herşeyi bi zaman majesteleri jordandı kobe lige geldiğinde yeni majesteleri o oldu ve bırakana kadarda öyle olacak..şampiyon lakers mvp kobeeeeee
...
Yorumu Yazan sivaslı, 18 Mart 2008, 21:56:15
ha bide toplam sayılara bakarsan ıverson kobenin önündedir bana yaştan hiç bahsetmeyin ıverson ve kobe aynı sene girmişlerdir nba sadece ıverson daha eğitimlidir:):):):):) çünkü kobeden 4 5 sene daha fazla okumuştur
...
Yorumu Yazan sivaslı, 18 Mart 2008, 21:54:18
cem& ck demekki iverson kobeden de le bron danda daha yetenekli bitmiş haliyle sayı krallığında 3.yse en iyi haline ne kobe nede le bron yetişebilir bide bakarsan bu sezon sayı krallığında ilk 4 te iki denverlı var bu ne demek kobe ve le bronun kullandığı şutları bu adamlar paylaşarak kullanıyo onun için normal olanda onların önde olması;)
...
Yorumu Yazan The_An$wer3(İver$on), 18 Mart 2008, 13:17:03
İverson bitmiş diyen arkadaş neye dayanarak bunu söylüyor açıklarsa sevinirim bitmiş dediğin adam İverson şu anda Melo gibi bir sayı makinesinin yanında oynuyor buna rağmen sayı krallığında3.sırada 7.3 asist ort.var ve ligin en çok süre alan oyuncusu bumu bitmiş hali,açık ve net söylüyorum şu anda İverson takas olmamış olsaydı kesinlike sayı krallığında Melo ile yarışacaktı ayrıca saf yetenekten kastın ne??? İvy,dribling yeteneği,hızı,deliciliği ve teknik kapasitesiyle bu ligin 1 numarasıdır...İversonun bireysel istatistiklerini göz önünde bulundurduğumuzda en başarılı dönemi 2006 senesidir(33 sayı 7.4 asist)adam 2 senede anidenmi bitecek veya yetenekleri körelecek boş boş konuşmayın geçen sene takas olmadan önceki 16 Sixers maçının istatistiklerine bakın birdaha saçmalamazsınız...Ayrıca merak etme Kobe nin 81 attığı dönemide izledik maç başına 7 sayıyla tamamladığı ,2000 li yılların başlarında SHAQ ın arkasında görev adamı olduğu ve bunu kabullenmediği dönemide izledik,İversonun tek başına deplasmanda 48 sayı atarak Lakers'ın play-off rekoru kırmasına izin vermediği dönemede şahit olduk...
...
Yorumu Yazan -ck-, 18 Mart 2008, 09:43:47
yaw ıverson ne kobe ile ne lebron ile nede garnet ile kıyaslanabilr.ıverson 200-2001-2002 yıllarında çok iyiydi. ama şuanda ıverson bitmiştir.ıverson ne kobe nede lebron kadr yetenee sahiptir. The_An$wer3(İver$on) adlı kişininde hayatında kaç lakers maçını izlediini ve kobe ile ilgili kaç cümle bilgi bildiini çok merak ediorm.
...
Yorumu Yazan cem, 18 Mart 2008, 07:04:43
ya bırak Allah aşkına melosuz daha iyiymiş arkadaş ıversonın devri geçti artık bunu kabul edin bana göre carmelo 1.sırada eğer ıverson ayağını denk alıp carmeloya servisler yapsa bu takım final oynar yani carmelo bu ligin en iyi oyuncularından ıverson da öyle ama yani 33 yaşında bir oyuncudan bahsediyoruz ve diğer taraftada carmelo var carmelo daha ağır basıyo..
...
Yorumu Yazan sivaslı, 17 Mart 2008, 13:35:14
The_An$wer3(İver$on) harika yazmışın ha bide bi arkadaş ıversonun yanında carmelo var neler yapıolar filan dio carmelo bu ligde kobe den sonra en bencil oyuncudur onun için bu durumdalar carmelo takımdaki en büyük yıldızın ıvy olduğunu kabul ederse kendisi 2. adam olmayı kabul ederse bu takım en azından finali oynar karşısında lakers filan duramaz dikkat et melosuz denver daha iyi bana göre
...
Yorumu Yazan dwight howard 12, 16 Mart 2008, 21:53:18
arkadaşlar ne derseniz deyin dwight howard gibi bir oyuncu izlediğimize şükredelim.yıllardır yao ming gibi bir oyuncu herkezi eziyordu.2004 de nba ye dwight howard geldi.22 yaşında şu an bu genç oyuncaya taş cıkaracaklardan birisi lebron,birisi de kobe oldu.yao garnett falan DH yanında faso fiso.onların oyunlarına diyecek bi laf yok ama dwight howard yanında olmuyor.nba in en iyi pota altı oyuncusu dwight howard olucak buna adım kadar eminim.orlando nun coşmasından bile bu fark edilio.play-off u kacırmayalım derim cünkü bu sene dwight howard ın süprizleri olucak. :D
...
Yorumu Yazan cem, 16 Mart 2008, 20:36:46
batu çok iyi 5 ler çıkarmış ben yapacak olsam aynısını yapardım..ama shaq ı koymazdım oraya o ayrı 4 e değil 10. 5 e bile koymazdım onun dışında gayet iyi..
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 15 Mart 2008, 18:32:15
öncelikle barış bu kadar atma potansiyelin olduğu için tebrikler yani bi ıverson bi tmac iş tamam oldu canım sallama arkadaşım bu ligin lebronu var kobe si var garneti var shaq ı carter ı wade i carmelo su var sallayıp durma ikinci olarak batu arkadaşım en iyi sezonunu yaşayan yao yu anca 5.beşe koyduğun için ayıp diyorum sana sadece ayıp...
...
Yorumu Yazan batu, 15 Mart 2008, 13:35:30
yılın ilk besleri
1. bes cp3,kobe,lebron,kg,duncan
2.bes ıverson,wade,carmelo,superman,amare
3.bes kidd,b.davis,t-mac,bosh,booozer
4.bes nash,r.allen,pierce,hido,shaq
5. bes billups,redd,jefferson,dirk,yao
...
Yorumu Yazan ivers.seda, 15 Mart 2008, 12:12:55
atma be barış kardeş .tmm biz de iversonu sewiyoz ama diğer oyunculara nerden hakaret ediyon.biz basketten anlamasak burda yorum yapmazdık.snin gibi basketten anlamayanlar ancak boş boş fasa fiso yorum yazarlar.biraz nba maçı izle sonra yorum yaz ,süper yıldızlara da hakaret etme (her ne kadar bn de iversoncu olsam da)
...
Yorumu Yazan baris, 15 Mart 2008, 11:03:12
siz baskettn ne anlarsınız ki nba de iki oyuncu var biri t mac biri de iverson gerisi bencillikleriyle bi yerlere geliyoo...
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 15 Mart 2008, 07:35:03
ne açıklanır sallamayın arkadaşlar açıklanan bir şey yok atacım arkadaşım nerden biliyorsun cavs in orada olacağını adamlar yerine güvendiği için vites düşürmüş olamaz mı ayrıca doğudaki takımları küçük görmemek lazım bunu playoff zamanı anlarsın...
...
Yorumu Yazan ata, 14 Mart 2008, 21:51:31
su dunyada basketbol diyince akla ilk m.j snra kobe gelir
james cöplük doguda kral olur anca cavs batıda olsa 10. olur olsa olsa doguda 4 ... hersey burdan acıklanr
...
Yorumu Yazan ivers.seda, 14 Mart 2008, 18:14:48
The_An$wer3(İver$on) kardeş ne güzel konuşmuşsun ya
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 14 Mart 2008, 16:59:14
ya kobe kobe kobe ne olmuş bi kıyaslasınaza kobenin 23 yaşındaki haliyle lebronu bakalım neler oluyor sonra burayada bi yazın oldu mu ?
...
Yorumu Yazan The_An$wer3(İver$on), 13 Mart 2008, 19:27:18
schumi87 fazla atma dostum Kobe ilk senesinde değil 20 sayı çift hanelere bile ulaşamadı kimse onun yıldız olabileceğini bile düşünmüyordu 98-2000 arası çıkışıyla birlikte parladı 2006 yılı ile kendisi için ulaşabilieceği en yüksek noktaya ulaştı...Kobe tam anlamıyla bir MJ özentisidir,bu tip oyuncular zaten oyun stilleri taklite dayandıığından MAJESTELERİ ile karşılaştırılır doğrudur ,birde İverson gibi oyuncular vardır kıyaslamalardan uzak duran kendi yolunu çizen popüler olmak için yırtınmayan,yüreğiyle oynuyan,sahada kendini ispat etme gereği duymayan yıldızlar ben ve benim gibi düşünenler için gerçek efsanelerdir...İverson 2000 li yılların başında SHAQ ile oynasa idi LAL Nba rekoru kırardı....Kobe-Shaq iç ve dış güçler olduklarından İvy-Melo ikilisine nazaran daha etkili performanslar sergilediler,Shaq U ile şut kullanırken,Melo E-46 arası şut kullanıyor mevki ve oyun anlayışları farklı bunuda göz önünde bulundurun...Ayrıca bahsettiğiniz en iyi SG sıralaması resmi bir sıralama değidlir ESPN çalışanları tarafınca belirlenmiştir milleti yanlış bilgilendirmeyin...
...
Yorumu Yazan hakan, 13 Mart 2008, 18:50:36
bence ligin en iyi oyuncusu yok.Yani herşeyde iyi yok kobe nin şut ve asistleri lebrondan daha iyi lebronun ise smaçları daha iyi çünkü kobe artık yaşlandı .Lebron ayı gibiadam Tim duncanın üzerinden bastıgı smaçta en iyi yükselen oyuncu seçildi ve cleveland ı sürükleyen tek kişi lebron
...
Yorumu Yazan Hedo, 13 Mart 2008, 18:32:41
hedo bu sene cok ii cok istikrarlı
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 13 Mart 2008, 15:55:16
ne yani sonlardan girenler kazanamaz mı ?
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 13 Mart 2008, 15:54:12
kandıra kardeşim sayının yanında lebron james olmalı yanlış görmüşsün sen ...
...
Yorumu Yazan schumi87, 13 Mart 2008, 12:43:59
sivaslı kardes onlar sadece dogu da finale tasırlar gelsinler batıda playoff a kalsınlar cavs su an batıda olsa 10. sırada olurdu anca
...
Yorumu Yazan schumi87, 13 Mart 2008, 12:39:18
aykut arkadasım her seyi açıklamıssın sayı ortalamasına bakıp kobe yi baskalarıyla kıyaslıyolar.bilmiyolarki kobe ilk senesinde 22 dk ortalamayla 20 sayı ortalaması yakalamıs we allstar seçilmis.
...
Yorumu Yazan schumi87, 13 Mart 2008, 12:35:14
bak bi süper yıldız vardır bide kobe gibi süper yıldız wardır.böle adamları yalnızca jordan la kıyaslarlar.zaten kobe de jordan dan sonra nba tarihinin en iyi 2. guard ı seçildi
...
Yorumu Yazan ivers.seda, 13 Mart 2008, 06:27:08
kobe nize sizin ya bozulmuş plak gibi yalnızca kobe diyonuz anladık kobe iyi oyunucu.ama diğer süper yıldızlarıda yabana atma ok mu?zaten onlar yabana atılsaydı isimleri şu anda süper yıldız olarak geçmezdi
...
Yorumu Yazan aykuts, 12 Mart 2008, 22:24:58
beyler unutulmaması gereken bi konuda var o da ıverson lebron be kobenin draftdan girişleri kobe 13 i sırada girdi vi hemen lakerse takas oldu önünde byk yıldızlar oldu ilk 2-3 sene ve doğru dürütst dakka bile alamadı ama lebron ve ıverson girdikleri ilk sene 40 dakka ortalamyala başladılar eğer kobe o en verimli genç yaşlarında brz daha dakika alabilseydi o zmn kobe nin de daha neler yapabileceğini görebiliridk bu arada bi de beyler herkes kobenin arkasında shaq vardı o vardı bu vardı dio bu sene ıversonun yanında carmelo var da ne oluyo lebron takımını finallere taşımış olabilir ama bu sadece doğu batı farkı eğer cleveand batıda olsaydı geçen sene sonlarda playoffa girerdi ve ilk turda san antonie ya da phoenix gibi takımlara elenir geçerdi şekil a lakers ama cleveand doğuda olduğu için final kapısını arayabildi o da hakemlerin insafıyla san antonie karşısında ne olduğunu hatırlatmama gerek yok sanırsam 4-0 lık final seriside nba hiç yakışmadı ayrıca bu sene cleveand 4. sıradan finallere kalcak gibi gözüküyo bu da en azından bi yarı final demek cleveand için ama yarı final boston detroit yada orlandoyla karşılaşırlasa hiç şans tanımam lakers ise ligi 1. bitirse bile goldan state ya da denver ile eşleşcek gibi duruyıo ama batı da her şeyin pamuk ipliğine bağlı olduğunu biliyoruz şu anda birinci lakersla 8. goldan state arasında 4 malibiyety gibi bi fark var ayrıca dallas böle devam eerse playoffa 6. 7. sıradan gircek gibi tabi bu da 2. 3. takımlar için ii bi sürpriz olur ne olursa olsun dallas dallasdır ve playoffkarda da bambaşka olcaklar u sene ama her şeye rağmen bu sene şampion lakers mvp KOBE KOBE
...
Yorumu Yazan kandıra, 12 Mart 2008, 18:02:33
sayı=kobe bryant
ribaund=dwight howard
asist=cris paul
blok=marcus camby
...
Yorumu Yazan sivaslı, 12 Mart 2008, 14:51:08
kobenin üç tane yüzüğü varmış yanında shaq vardıda ondan bak shaqsız ne yapabildi ama shaq gitti miamiye ilk ve tek şampiyonluğunu yaşattı iverson le bronun yanında hiç bir zaman shaq gibi bir oyuncu olmadı ama ikiside takımlarını finale taşıdılar
...
Yorumu Yazan ramazan, 12 Mart 2008, 13:22:30
selam arkadaşlar herkez bi yorum yazmış ama sizlere katılıyorum nba de şu an bir çok yıldız var ama şu unutulmaması lazım tabiki t mac ,ıverson,bunlar iyi oyuncular lakin nba in en iyi oyuncu kobe dir bunları anlayın artık nba ya adım attığından beri her adımı olay oluyo bence bir numara adamım kobe......
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 11 Mart 2008, 19:23:32
kobe24bryant_MVP sanki kobe tek başına kazandı o yüzükleri kazandığı takımı da biliyoruz aynı takımda lebron olsa o da kazanırdı ...
...
Yorumu Yazan cem, 11 Mart 2008, 06:43:46
ama bunu anlamayan ve hala ıverson dı carter dı wade di diyenler var tabiki saygı duyuyorum ama yapmayın artık açın gözlerinizi 97 den bu yana en iyisi kobe bırakana kadarda o olacak ve lebron da rakibi..
...
Yorumu Yazan kobe24bryant_MVP, 10 Mart 2008, 15:26:49
yha beyler bayanlar kobe 30 yaşında ve hala zirvede lebronda kimdir kobe onn yaşındayken 3 tane sampiyoonluk yüzüğü wardı bu sende inş olacak böle giderse
...
Yorumu Yazan ivers.seda, 09 Mart 2008, 18:29:47
cem kardeş aynı yorumu nie 3 kere yazıyon kıt değiliz.ayrıca yazdığına da hiç katılımıyom
...
Yorumu Yazan sivaslı, 09 Mart 2008, 16:28:49
ıverson nba nın gelmiş geçmiş en iyi beş oyuncusundan biri (bu beşte kobe le bron t-mac vs ler yok :):):):))
...
Yorumu Yazan cem, 09 Mart 2008, 13:18:15
t-mac ıverson wade carter vs. bunlar çok kaliteli oyuncular ama ligin en iyi 2 oyuncusu yinede kobe ve lebron bunu kimse inkar edemez..
...
Yorumu Yazan cem, 09 Mart 2008, 13:17:16
t-mac ıverson carter vs. iyi oyuncular ama ligin en iyi 2 oyuncusu yinede kobe ve lebron bunu kimse inkar edemez..
...
Yorumu Yazan cem, 09 Mart 2008, 13:16:12
t-mac ıverson carter vs. iyi oyuncular ama ligin en iyi 2 oyuncusu yinede kobe ve lebron bunu kimse inkar edemez..
...
Yorumu Yazan berkyy, 09 Mart 2008, 02:00:53
bence de iverson onun üzerine tanımam eğer onun hala kim olduğu anlamdaysanız spurs un 11 maçlık serisine nsl son verdiğine bi bakın anlarsınız
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 08 Mart 2008, 19:40:50
asıl burda ismi geçmesi gerekn iverson um bnim ya. bn 13 yıllık ömrümle gençliğini tam bilemiyom ama eski nba maçlarında öle gözüküo.şu anda da müthiş.lebronmuş güleyim bari :D:D:D:D:D:D:D:D
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 08 Mart 2008, 19:36:49
zaten houstonu ayakta tutan t mac ya.tmm yao da iyi oyunucu ama t mac kadar takımı sırtlamıyo
...
Yorumu Yazan cem, 08 Mart 2008, 18:04:32
güzel yorum seda..
...
Yorumu Yazan null, 08 Mart 2008, 17:45:51
t-mac i eleştırenler farkındaysanız houston onun gelmesıylee yao da sakat ama 17 mactır yanılmıyorlar ve hala sakatlıgını tam atlatmıs degıl
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 08 Mart 2008, 16:09:33
ya lebronla kafayı bozmuşsunuz haa! biraz yaşlanınca görecem onu.ayrıca steve nash nerden çıktı diyen arkadaşa da pes diyorum başka bişey demiom.buarada asıl konuşılması gereknlerden ilk beşte olanı o be.snin lebron 23 yaşında artist artist smaçlar basarken steve nash 36 yaşında maçı kurtaran oyuncu .birz lebronun artislikle boyadığı gözlerini aç!!!!
...
Yorumu Yazan Cumali, 05 Mart 2008, 20:37:08
carmelo üstad tam yol ileri
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 05 Mart 2008, 19:01:56
ne diyo bu ya :DD
...
Yorumu Yazan cem, 04 Mart 2008, 19:49:35
adamım kobeeeeeeeeee mvp.burger king te belki c.paulden sonra 3.olur..DD
...
Yorumu Yazan cem, 03 Mart 2008, 20:30:58
göreceğiz burgerking göreceğiz..DD
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 03 Mart 2008, 18:20:20
göreceğiz kimin aldığını sezon sonunda o zaman bu lafları yirsin...
...
Yorumu Yazan Phoenix82, 03 Mart 2008, 18:05:08
bencede mvp de 3 kisi cekisir birinci chris paul son zamanlarda ki müthis oyunuyla ikinci kobe ücüncü şebron bu arada the answer nickli arkadasima katiliyorum iversonda cok büyük oyuncudur ama bu aralar cok iyi pynamasina ragmen pek ismi gecmiyor.Bu arada cem kardesim sen lakers degil kobe taraftarisin ama ben yaklasik 12 yildir phoenix taraftariyimçLebronu üste asla koymam sadece kendime göre dogrulari söylüyorum.Bu arada lebronda bi 10 sene oynasin nedri bu adama kininiz anlamadim bi bakin görün ne yapacak unutmayalim bu adam daha 24 e bile girmedi.Bu kadar kati ve fanatik olmayalim.Ve bu arada insallah mvp chris paul alir hakketti bence bu sene.Lebron ne yapmis diyorsunuz adam daha kac senedir ligde answer kobe t-mac kac senedir ligde.Bu arada Ben0 arkadasima katiliyorum ama iversonu elestirerek degil o bir superstardir ama türkiyede bilhassa nashi nba en iyi pg si olarak bile görmüyorlar her ne kadar nba otoriteleri onu 2 defa üstüste mvp yapsada.O bu ligin en iyi 5 10 oyuncusundan biridir
...
Yorumu Yazan cem, 02 Mart 2008, 22:26:30
dinle o mvp ödülü sıradan bir ödül önemli olan mvp ödülü regular sezonda ve playoffta almak son 3 yılda 2 kez almış..DD adam yapmadığını bırakmadı ödülü almak için kobe böyle yaptığında yok bencil yok bilmem ne lebron yapıncada vay neymiş ödül aldı hadi normal sezonda bir mvp ödülü alsın mesela bu sezon alabiirmi sence burgerking söyle bana ya kobe alacak yada c.paul alacak ödülü eminim sende benle aynı duşüncedesindir..
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 02 Mart 2008, 21:30:18
hea özete gerek yok dedik yha bea aman adam daha yeni mvp ödülü aldı bea daha ne olcak 3 yılda 2 kere yani abone nese hala kobe demeyin yaw
...
Yorumu Yazan cem, 02 Mart 2008, 18:47:28
ha bu arada söylemeyi unuttum burgerking ve answer tugay pektaşın yazısını okurmusunuz lütfen..
...
Yorumu Yazan cem, 02 Mart 2008, 18:43:20
lebronu özetlesen ne olur Allah aşkına ne olur anlat ya özetle lebronu bize daha yeni bir yetmenin nesini analatacaksın çok merak ettim doğrusu..DDDD
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 02 Mart 2008, 18:29:17
nabam answer sa ala ala question olmadan answer olmaz zaten canım :D ama adamın lakabına bak king daha ne olsun kral işte ıverson kendi çapında cevaplasın dursun ...
...
Yorumu Yazan sivaslı, 02 Mart 2008, 14:53:00
The_An$wer3(İver$on), harika anlatmışsın le bron ve kobeyi ıversonla kıyaslamayın ıvy bir ilahtır bunu sakın unutmayın kobe ve le bron da çok çok iiiyi oyuncular ama asla ıvy gib değildirler the answer lakabı sizin gibilere maçlarda verdiği cvptan dolayıdır bu lakabı
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 02 Mart 2008, 09:55:31
o zaman ben lebronu hiç özetlemiyim siz en baştaki haberlerden birine bakın ... orada lebronla alakalı birşeyler göreceksiniz ...
...
Yorumu Yazan cem, 02 Mart 2008, 07:50:38
bu arada ıverson ı kısa bi özetlemişsin şimdi bende kobeyi kısa bi özetlesem olmaz sığmaz buraya..
...
Yorumu Yazan cem, 02 Mart 2008, 07:30:37
dinle o lafı sen istediğin gibi algılamışsın oysaki senin anladığın gibi değil ıverson kobeden daha hızlı olduğu için onu tutmakta daha çok zorlanıyorum demiş adam..DD
...
Yorumu Yazan The_An$wer3(İver$on), 01 Mart 2008, 22:58:46
Şu basketbol cambazları siz kumdan kaleler yaparken İvy 4 kez sayı kralı oldu. Bu adamı çok hafife alıyorsunuz anlaşılan bazılarınızın yaşı İvy nin yaptıklarını görecek kadar derin değil bahsettiğiniz adam 27.9 ile gelmiş geçmiş en büyük 3.skorer,play-off sayı ortalamasında tüm zamanlarda Majestelerinden sonra 2.sırada yer alıyor,attığı 22.500 sayıda cabası...İversonun ölüsü bile sizin en sewdiğiniz oyuncuları madara etmeye yeter,onun yüreği ve tanrı verdi yeteneği dünya üzerinde hiç bir oyuncuda yok bunu kafanıza sokun,A.I bugün Nuggets takımında olmasa idi sayı krallığında Melo ile yarışacaktı,saf yetenek açısından ise A.I ve Dwyane Wade tek geçerim...İverson yeni nesil yıldızlar gibi ''Hall Of Fame'' olmuş oyunculara özenmedi,kimseyi kendine örnek almadı, kendi stilini kendisi yarattı ,ghetto sokaklarının parkelere yansıması İvy diye anıldı...A.I Nba nın değerlerini sarstı , ASİ star Basketbol fenomeni oldu,bugün sokaklarda uzun çorapları koluna geçirmiş çocukları,avrupada saç stilini taklit eden onlarca oyuncuyu görebilirsiniz ve son olarak çok sevdiğiniz LeBron James,İversonun ''Beni Olduğum Gibi Kabul Et''görüşüyle hareket ediyor oyun anlayışını belirliyor...Son 10 yılın en büyük oyuncusu İversondur!!
...
Yorumu Yazan can, 01 Mart 2008, 20:04:57
arkadaşlar size hidayetin sözünü söyliyim(KOBE ÇOK İYİ OYUNCU AMA IVERSONU SAVUNMADA DAHA ÇOK ZORLANIYORUM) lu laf yeter heralde anlamışınızdır
...
Yorumu Yazan cem, 01 Mart 2008, 16:50:57
al birde burdan yak birde başımıza ıverson çıktı bu ligin en iyi 2 oyuncusu kobe ve her ne kadar sevmesemde lebrondur kardeş bunu böyle bill..
...
Yorumu Yazan Beq0, 01 Mart 2008, 16:49:33
haha Aİ mıs Nash'ten lider yok assist ortalamasında sayı ortalamassındanda belli ondan ii takıma katkı yapan yok haha Aİ mis
...
Yorumu Yazan sivaslı, 01 Mart 2008, 15:24:49
beyler en iyisi ıvydır bu ligde ıvynin yanında başka bir sayı makinası var ama gelin bakın ne kobenin nede lebronun yanında böle yıldız bi oyuncu yok buna rağmen ıvy buralarda vede ıvy her maç 7nin üstünde asist yapıo vede o boyuyla 4-5 ribant alıo daha ne yapsın bu adam top çalmalarından filan hiç bahsetmiom varın gerisini siz düşünün
...
Yorumu Yazan cem, 01 Mart 2008, 14:23:43
ya işte yorum bu ya hemde dolu dolu bir yorum tebrikler seda işte böyle yorum olsun diye yorum yapmayın bilinçli ve doğru yorum yapın seda gibi..DD
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 01 Mart 2008, 13:40:49
abicim lebron bencil diyen arkadaşa gayet hak weriom.adam maçta en uzun süre kalan oyunucu.ayrıyeten artislik yapmaya bayılıo,belki asisy de yapıo olabilir ama yalnızca zor durumda kaldığında.diğer oyunucular da o kadr süre alsa,bu süre içerisinde o kadar artsilik yapsa belki hepsi değil ama biçoğu yıldız olur
ayrıca son saniye şutlarını genellikle kaçırıo,nba finallerinin 3 maçında son şutu kaçırmasa belki de cavaliers 1.lacaktı? (:D)
...
Yorumu Yazan cem, 01 Mart 2008, 06:31:46
phoenix ne güzel yorum yapmışsın helal olsun ama ben hem lakers hem kobe taraftarıyım eğer kobe lakerstan gidecek olsa mümküm değil maçını dahi izlemem lakersın senin gibi phoenixi tutup üstünede lebronu tutup tarafarı olmam ben..
...
Yorumu Yazan Phoenix82, 29 Şubat 2008, 21:46:00
bu arada kobe cix kardesim lebron daha 23 yasinda 24 olmadi ikinci kobe cem kardesimin dedigi gibi 30 yasinda saygilar
...
Yorumu Yazan Phoenix82, 29 Şubat 2008, 21:44:24
ayrica su anki istatistikler lebronun iyi oldugunu gösteriyor:Hani hemen diyeceksiniz cok top kullaniyo pas atmiyo diye assist ortalamalarina bakin gayet iyi bı sene lebron kobeden benim icin daha iyi pynuyor.Bu benim görüsüm bu kadar fanatizm iyi degildir jordan sonra en iyi bitirici oyuncular felan daha zamaninda ne oyuncular vardi.Ayrica bence bu sene bana göre en iyi chris paul oynuyor inanilmaz adam 20 sayi 10 assist 4 ribaund 2 top calma hemen hemen ve takima katkisida inanilmaz o olmayinca olmuyor.Yani cem kardesim kobe sana göre en iyi olabilir ama baskasinida kücük görmemek lazim kücük gördügün oyuncuda lebron.Herkesin bir görüsü var sen en iyi kobe dersin biri lebron der biri a.i der der oglu der önemli olan burada bütün adini andigimiz güzellikelr sunan müthis oyunculara yok söyleydi böyleydi diye kin kusmayalim.Bak ben phoenix taraftariyim ama bu sen en iyi amare nash degilde chris paul lebron kobe diyebiliyorum.Zati bu seneki mvp adaylarim birinci chris paul ikinci lebron ücüncü kobe hepsi de hakketti
...
Yorumu Yazan cem, 29 Şubat 2008, 14:18:28
ya supersin ama kobe 28 değil 30 yaşında 78 doğumlu onun dışında dediklerin doğru..
...
Yorumu Yazan kobe cix, 29 Şubat 2008, 06:00:34
yani arkadaşlar lebronı herkes genç sanıyor ama 24 yaşına geldi iyi de oynuyor lafım yok ama kobe de bitmedi 28 yaşında abarmayalım kobe mıchael jordan'dan sonraki nba de gelmiş geçmiş en iyi bitirici lebron iyi bir bitirici değil çünkü şutu çok iyi deil
...
Yorumu Yazan cem, 28 Şubat 2008, 12:29:12
ha tamam ne güzel bir yorum dediğin gibi kobe efsane lebronda zamanı geldiğinde efsane olacak bu durumda ikisini karşı karşıya getirmeyin lebron kobeden daha iyi felan gibi şeyler szö konusu bile olamaz.
...
Yorumu Yazan Phoenix82, 27 Şubat 2008, 23:40:04
gasol un ilgauskasdan iyi olduguna herzaman tartisirim ama big ben geldikten sonra haklisin artik su son kalan maclara bakmak lazim ama biraz isinma turlari olur clevand da bu arada ben 9 yasindan beri phoenix taraftariyim yanlis anlasilmasin benim tek kizdigim nokta lebronu kücük görmektir bana kalsa kobe bir efsanedir ama lebronda efsane olucaktir bunu sakin unutma yoksa bende kobe yi kücük asla görmem yanlis anlasilmasin ama lebron da yok cok top kullaniyomus sut atiyomus fln demiyelim sut yüzdeleri bile kobe ile hemen hemen ayni saygi göstermek lazim
...
Yorumu Yazan cem, 27 Şubat 2008, 22:32:59
bak en son yazdığım yoruma bak oku ondan sonra bi daha oku beni anlayacaksın eminim
...
Yorumu Yazan kobe, 27 Şubat 2008, 21:53:00
ya yeter arkadaslar allah askına lebron da lebron kobe 35.4 sayı ortalaması tutturdugunda lebron nerdeydi kobe art arda 5 kez 50 sayıyı geçtiginde lebron nerdeydi kobe 81 sayı attıgında lebron nerdeydi kobe 3 ceyrekte 62 sayı attıgında lebron nerdeydi ? iiki bu sene kobeyi geçti yok lebron en iisi yok lebron tek basına oynuo alın iste size kobenin tek basına oynarken yaptıgı seylerden birkaç tanesi
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 27 Şubat 2008, 18:32:52
cemde her zamanki anlamsız düşünce sistemin iş başında o zaman ligin en iyi oyunucu richard hamilton ya da billups di mi ? yok artık saçmalığın bu kadarı takımı iyi olan herkez iyi oyuncu o zaman bak bakalım mcdyes ne kadar iyi :D
...
Yorumu Yazan cem, 27 Şubat 2008, 17:24:02
ya oğuz kardeşim kısa ve öz konuşmuş ama on numara konuşmuş ya bravo..
...
Yorumu Yazan murat LeBron, 27 Şubat 2008, 16:09:28
bence steve nash-shag takası kötü .steve nash shag tan daha iyi asist yapıyo sayı atıyo
shag napıyo hic
geçen sene all-starda memo onu nasıl durdurdu
murat reis kasımpaşalı
...
Yorumu Yazan cem, 27 Şubat 2008, 14:31:01
phoenix dinle arkadaşım sanada bir cevabım var gasol sıradan bir yıldız bir kevin garnett değil veya bir tim duncan gasol niye bu kadar iyi oyunuyo kobeyle birlikte oynadığı için bu bir. iki sen bir gasol yok demişsin cavaliersta bir ılgauskas var ayrıca ayrıca yeni transferler big ben vs. bakalım lebron ve big ben ve cavaliers ne yapacak bekleyip görelim..
...
Yorumu Yazan KOBE, 27 Şubat 2008, 14:02:15
Nba nın yıldızı kobe dır bunu herkes kafasına yazsın kobesız hayat olmaz kobe ıcın lebronu ...... :D
...
Yorumu Yazan oguz, 27 Şubat 2008, 02:22:42
ya adamım şu NBA deki tek adam Kobe Bryant' tır bunu aklınızdan çıkarmayın ne ıverson ne de LeBron hepsi faso fiso
...
Yorumu Yazan Phoenix82, 26 Şubat 2008, 23:37:18
ama yaninda gasol yok lebronin cem kardesim sende bu yönden bakmaya denesen.Ayni düz mantikla su an nba in en iyi oyuncusu paul pierce kevin garnett veya hamilton hatta rasheed olabilir dimi cem kardesim
...
Yorumu Yazan cem, 26 Şubat 2008, 20:05:40
kinglebron bu adam en iyi oyuncu sana göre demi neden o yararlılık puanı yerine en iyi galibiyet yüzdesine sahip olan takımlara bakmıyosun lakers nerde cavaliers nerde olaya bide bu yönünden bakmayı dene bence
lakers şampiyonluk adaylarından diye anılıyo peki ya cavaliers..DD
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 26 Şubat 2008, 15:52:01
cem duydun mu phoenix i bilmeden birşeyler yazmamak gerekiyor saaol phoenix bu veriler çok şey anlatıyor eyvallah kardeşim
...
Yorumu Yazan cem, 26 Şubat 2008, 15:19:29
ya ne bencili Allah aşkına anlaşılan sen başka biriyle karıştırdın bencil dediğine göre.DD maçta 10 15 top kullanıyo neresi bencillik bunun bi git bak lebron kaç top kullanıyo ne kadar süre oyunda kalıyo sonrada kobeye bakk okey.
...
Yorumu Yazan mücahit, 25 Şubat 2008, 21:13:21
kobe iyi guard ama bencil lebron bu konuda iyi ligin en yetenekli oyuncuları wade ve lebrondur takımlardan detroit boston ve gasol un gelişiyle lakers ta da büyük yükselme var amare ile garnett en iyi forvet o kadar başkaları kötü shak a gelince eskiden fırtınaydı şimdi bayatladı

...
Yorumu Yazan Phoenix82, 25 Şubat 2008, 19:19:22
yaw arkadaslar bu arada nba.com dan baktim nba de efficiency yani takima yararlik puamlari diye bisey vardir bu yerde lebron birinci 48 dakikaya yayildiginda ise amare birinci ikinci lebron herkesin bilgisi olsun hani lebron cok dakka aliyo ya kobe den yukarida saygilar
...
Yorumu Yazan Phoenix82, 25 Şubat 2008, 19:14:14
yaw arkadaslar neyi tartisiyosunuz kobe de iversonda lebronda t-mac de su anda nba in en iyi oyuncularindan hicbirine cikip birimizin laf söylemesi düsmez.Hepsi birbirinden degerli hepsinin farkli yönleri var.Benim tek itirazim lebrona laf atanlara yapmayin etmeyin arkadaslar yok cok top kullaniyomus kobe a.i t-mac az top kullaniyomu ki o kullansin.Bu adamlar süperstar seviyesinde adamlar.Bi ara merak edip arastirdim su an kariyer istatistikleri jordana en yakin lebron isteyen baksin.Ha bu arada basketbol tanrisi M.j de cok süre alip cok top kullaniyodu galiba ama hala onun gibisi gelmedi.Bu arada lebron savunmasida var top calma istatiklerine bakin neyse bunlar benim görüsüm
...
Yorumu Yazan cem, 25 Şubat 2008, 18:06:13
ya aykut ne güzel yorum yapmış bravo ya helal olsun kardeş benim düşüncelerimi yansıtmışsın yazına ayrıca ben james in öyle aman aman bir performansı olduğunu düşünmüyorum yani nba de bir çok oyuncu onun kadar oynuyodur yani mesela james bir trıple double yaptığında mesela adamı ilah yapıosunuz ama birçoğu öyle oynuyo yani benim diceğim abartmayın bu kadar kardeş onla bunla karşılaştırmayın yok kobe yok jordan o adamlar efsan olmuş oyuncular sen nasıl oluyoda kobeyle veya jordanla karşılaştırıyosun king..DD
...
Yorumu Yazan sivaslı, 25 Şubat 2008, 16:21:17
glbrt arns ayrı ayrı sölediğin oyuncuların özelliklerini ıverson tek başına taşıo sadece vücut yok belki ama onun yerine müthiş bi hızı var savunmada belki çok fazla yapamasada zaten denver savunmaya yönelik oynamıo maç başına attığı sayı ortalama 115 ;)
...
Yorumu Yazan -ck-, 25 Şubat 2008, 14:32:06
lebron çok sayı atabilir ama takımın yeri belli.kobe şu an sayı krallıgında 2. olabilir ama son 2 senenin sayı kralıda o.hem istedgi anda 40 sayıya ulaşabilio.kobe hem daha iyi bir skorer hemde takımının yeri daha iyi.gasol ve kobe batı 1. si.wallence ve lebronuda görücez.lebron her fırsatta sayı atan herfırsatta artistlik yapan bir oyuncu.görelim bakalım wallence ve lebron ,kobe ve gasol a yetişebilecekmi...
...
Yorumu Yazan furkan94, 25 Şubat 2008, 13:43:20
steve nash ı çok seviyorum
...
Yorumu Yazan glbrt arns, 24 Şubat 2008, 19:22:46
hepsi nba yıldızları nie tartışıoruz bnce en byk sayı gücü kobe nin,en büyük savunma we vücut lebronun ama en sempatik we aralarında en çok sorunla uğraşan t-mac nba de bu yıllarda ii oynamıyor olabilir ama unutmayalım ki bir zmnlar nba de önce grant hill michael ın veliahtı gösterildi ama sakatlıkları yüzünden onun olmadığı anlaşıldı sonra t-mac denildi we bnce(ki tahmin ediyorum 26-27 yaşına kadar da herkes tarafından mj nin veliahtı olduğunu düşünüyorum)sakat olmasa hala öle t-mac kimse laf etmesin t-mac gibisi zor gelir........
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 24 Şubat 2008, 18:47:22
ya kobe iyi ama performansı düştü ya .umarım sakatlığı geçer kardeşler
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 24 Şubat 2008, 18:41:03
yani kardeş lebron james in oyununda da kusur buluosanız ne diyeyim bn size lan herif daha ne yapsın ağzıyla mı smaç bassın ,bu arada iverson a laf eden arkadaş da ayağını denk alsın ok mu
...
Yorumu Yazan sivaslı, 24 Şubat 2008, 17:57:26
farketmez biz her zaman konuşuruz hala iddaa ediom en iyisi the answer
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 24 Şubat 2008, 10:18:14
konuşcaz gülüm ... sezon sonunda hep beraber konuşcaz ...
...
Yorumu Yazan aykuts, 24 Şubat 2008, 10:14:51
beyler bu sene mvp lebron olcak gibi duruyo çünkü lebron hem şu anda nba de en fzl şut kullanan adamladan biri hemde sahada 40 dakka ortlamasıyla oynuyo (gerçi bu ortalamyla oynayan çok oyuncu var ama) oynaduğı sürede top her zmn lebronda bu kdr çok topla oynayan ve bu kdr çok şut kullanan adamın 30 sayı ort yakalamıs normal bence lebron sahaya çıktığında bu ortlamayı korumak için çıkıyo sanki all star maçındada gördük bunu lebron resmen sahaya all star olmak için çıkmıştı
...
Yorumu Yazan cem, 24 Şubat 2008, 08:44:37
sezon sonu geldiğinde konuşursun kardeş.
...
Yorumu Yazan sivaslı, 23 Şubat 2008, 23:39:05
bence en iyisi ıverson tarafsız bakarsanız her maç ta 7nin altında asist yapmıo ve sayı krallığında 3. ha bide unutmadan yanında oynayan da melo herkes bilir melonun topu ne kadar sevdiğini ıvy komple bir oyuncudur ıvy bu kadar süredir şampiyonluk yüzüğü takamamasının sebebi yanında hiç bir zaman shaq,garnett,duncan gibi oyuncuların olmayışıdır ne kobe,ne t-mac,ne de le bron en iiisi """the answer"""
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 23 Şubat 2008, 19:07:32
bende baştan beri bunu diyorum bu kadar asisti kendisine mi yapıyor bu adam ? yha baz ıarakadaşlara mvp ödülü yetmemiş sayı kralı olunca bi daha konuşmazlar artık sezon sonunda çok eğlencez çoookkk :DD
...
Yorumu Yazan cem, 23 Şubat 2008, 15:00:50
dinle sayı krallığında şu anda 1. ama bu sayı kralı olacağı anlamına gelmez takımda sadece kendisi atıyodu yeni oyuncular geldi iyi oyuncular bakalım yok efendim lebron tek başına oynuyomuş yok bilmem ne bakalım cavaliers ve lebron ne yapacak bekleyip göreceğiz..
...
Yorumu Yazan Beq0, 23 Şubat 2008, 13:45:34
Lebronun Asiist ortalamasınada dikkat edelim lutfenn ;)
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 22 Şubat 2008, 15:57:34
bende kobeden haz etmiyorum ağzıyla kuş sürüsü yakalasa umrumda değil sayısal veriler ne kadar yanlış bilmiyorum ama bu adam mvp oldu işte ne derseniz deyin ayrıca yukarı bakarsanız sayı krallığında da 1.
...
Yorumu Yazan cem, 21 Şubat 2008, 15:59:58
ya ben lebronu sevmiyorum arkadaş sayısal verisi umrumda değil ağzıyla kuş tutup smaç bassada umrumda değil umrumda olan kobe o benim adamım bir an önce ameliyat olup eskisinden daha iyi olacak ve king james diyenlere gerçek kralın kim olduğunu gösterecek.mvp kobe
...
Yorumu Yazan berkyy, 21 Şubat 2008, 01:48:04
iverson diyorun başka da bişey demiyorum
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 20 Şubat 2008, 22:41:24
yha tamam sen haklısın inşallah tatmin olmuşsundur sayısal verilerle konuşuyoz adam hala hayal kuruyor yha bana ne kullansaymış topları o zaman ala ala :D
...
Yorumu Yazan sedanur.baskt, 20 Şubat 2008, 11:32:39
abi iverson gibisi varmı ya hastasıyım adamın ama marcus a da haksızlık yapmayın manyak oynuo lan herif
buarada cidden t macın gelmesinii bn de istemiodum çünkü bu sene cidden düşük ayrıca hidoya laf eden adama da yuh diyomm!!!!!!!
snin damarında türkün kanı akıyo lan (üstelik hidonun oyununa da laf edenin gözü kör herhalde)I love iverson
...
Yorumu Yazan cem, 19 Şubat 2008, 23:57:56
ben yine anlatamadım topu en çok o kullandı o kullandığı içinde ya sayı atacak yada assit yapacak başka birşey yapamaz öyle değilmi ayrıca en fazla süre alan oyuncu maçta .belkide o kadar süreyi alsa david west mvp olacaktı 9 tane asisti varmış hahah güleyim bari.
...
Yorumu Yazan kingmvplebron, 19 Şubat 2008, 19:40:49
arkadaşlar bundan sonraki adım kingmvp lebron kinglebron yorumu da benden ben mi evet evet serdar...
...
Yorumu Yazan kinglebron, 19 Şubat 2008, 19:39:59
cem walla hiç bakmamışsın maçın istatistiklerine adamın 9 tane asisti var sen hala kendi oynadı diyosun el insaf o kadar asisti kendine mi yaptı bu adam ... bi parantez de benden kidd ve paulden sonra en çok asist yapan adam ... zaten hep kendi oynuo sezon içi asisit te 6 zaten yha bi insan kendine bu kadar asist yapar mı hiç paylaşımcı değil bu adam :DDDD (dawid west iyi bir oyuncu olsaydı o kullanırdı zaten herkez topu iyi oynayana atar ) cut
...
Yorumu Yazan cem, 19 Şubat 2008, 15:24:48
ya o kadar topu david west kullansa allstar o olurdu kesin.DDDD kendini birşey sanıyo takımda jason kidd var ama gel görki ondan daha fazla top kullandı şut deneyip durdu olmadı pas atıp durdu yine hırsına yenik düştü diğerleri zevk için oynarken lebron istatistiğin peşine düştü bırakta topu birazda diğerleri kullansın baktı savunma yapan eden yok şutta atamıyo yani sokamıyo içeri girip sayıları attı bir parantez en fazla süre alan oyuncu maçta bunada dikkatini çekmek isterim.
...
Yorumu Yazan cem, 18 Şubat 2008, 18:47:59
niye kimse yorum yazmıyo beyler sustunuz kaldınız hepiniz.
...
Yorumu Yazan serdar, 18 Şubat 2008, 17:18:52
arkadaşlar mvp lebron james :p cemcim gördün mü lebronu?
...
Yorumu Yazan cem, 16 Şubat 2008, 19:08:08
ya arkadaşım serdar tamam anlıyorum çekemiyosun kobeyi seninde dediğin gibi lebron daha taze daha önünde uzun bir yolu var öyleyse onu bir daha kobeyle karşılaştırırken 2 kez hatta 3 kez düşün bence çünkü tüm basketbolseverler bilirki kobe bir efsane ve efsanelerin yeni yetmelerle karşılaştırılmaları çok gülünç.DD
...
Yorumu Yazan okan, 16 Şubat 2008, 17:59:14
dediyim gibi herkesin fikrine saygılıyım ama biz istesekte istemesekte en iyiler herzaman karsılastırılır ben kobe hayranıyım ama kobe babamın oglu oldugu içinmi hayır kimin hayranı olursanız olun ama su gerçeyi unutmayın kobe nin attıgı her basket bir sanat her smac çok farklı sıradan hiçbir hareketi yok kim onun gibi havada kalıp basket sokuyor kim son saniyelerde bukadar rahat ve isabetli oynuyor kobe herseyiyle tam bir star ve onun gibilerini bu basket çok arar yarın iyi izleyin onu
...
Yorumu Yazan serdar, 16 Şubat 2008, 15:42:42
cem olmuş demedim olacak dedim sende bunu göreceksin işte ... kobeyle birlikte izlersiniz :D :D
...
Yorumu Yazan cem, 16 Şubat 2008, 09:51:48
yorumun çok iyi kardeş ağzına sağlık
...
Yorumu Yazan Mr.BiGsHooT, 15 Şubat 2008, 23:31:37
yha beyer kasmayin bu khadar en ii tartismasini neye gore yapiosns istatistik fln hikaye o kadar kistas varki karsilastirmayi bole kafadan yhapamzsiniz dusuncelerinizi de kesinlikle dogru die usteleyemezsiniz herkes farkli sey dusunur ha bana gore kobe mukemmel bi oyuncu james te ii ama all star olduu sene grdk kimin bencil olduunu tmac e de laf edenler o seneki all star macini hatirlasin lebron pas atmadi be :S ama sunu da soylemek gerekir kobe bile mj ile karsilastirilamaz bence ;)
...
Yorumu Yazan bayram, 15 Şubat 2008, 19:17:47
bu sene en iyi takım denver alen iversonn cok iyi ve mukemmel bir oyuncu ayrıcada hido bu sene all stara secilmesi gerekırdı
...
Yorumu Yazan cem, 15 Şubat 2008, 10:48:34
vayy be lebron efsane olmuş diyo serdar.öyle diyosan öyledir kardeş.DD
...
Yorumu Yazan serdar, 14 Şubat 2008, 22:02:54
ne king olduğunu yukarıya bakarsan görürsün işte bu kadar nba deneyimi yaşamış birinin lebron dan daha iyi gösterilmesi saçmalık ve kimse lebronun tek başına takımını sırtladığını inkar edemez kobenin yaşında bir efsane olacak gerçi şimdi de öyle cuuuuutttt:D
...
Yorumu Yazan cem, 14 Şubat 2008, 13:12:39
dinle sen ne demek istediğimi anlamamışsın ben kobe lakersı sırtladı dedim vay be tek basına oynadı felan dedimmi hayır ilk önce ne demek istediğimi anlamaya çalış sonrada cevap yaz..DD ayrıca kobe yaşlanmadı oynayacağı 4-5 sene daha var inşallah ve bu oynayacağı süreç içerisinde kimsenin onun değil tahtını alabileceğini sallıyabileceğini bile sanmıyorum KİNG JAMES MİŞŞ O BENCE BURGER KİNG..DD
...
Yorumu Yazan serdar, 13 Şubat 2008, 20:13:45
ya cem sende sallıyon walla hea hem dion tek başına olmaz takım 5 kişi hem de dion kobe lakers ı sırtladı tek başına yoksa bu bir çelişki mi ? kobe artık yaşlandı ortamı lebron a bırakmalı ve son yorumum ananında al git kobe bryant :D
...
Yorumu Yazan OKAN, 13 Şubat 2008, 14:50:21
öncelikle herkesin hayran olduğu bir basketçi var bu gerçek ama suda gerçek m jordon basket oynarken ona basketin ilahı diyorlardı kobe böyle bir basketçiye rakip oldu ve çoğu yorumcuya göre daha iyiydi bugün jordon basket oynasa ti mek lebron ıverson deyil rakip onun yanında basketçi sayılmaz onun için kimi iyi gördüyünüz önemli deyil kimin gerçekten iyi olduğu önemli kobe yi iyi deyil diye tartısmayın beyler dunya güler size son söz kobe Atom bombasıdır basketin patlasada patlamasada en büyük ODUR.
...
Yorumu Yazan schumi87, 13 Şubat 2008, 13:32:15
king james sut yüzdesinden söz etmissin.lebronun kullandıgı topların p i smaç yada turnike.kobe kadar sut kullansında görelim sut yüzdesini.zaten 3 lük yüzdesi her seyi kanıtlar
...
Yorumu Yazan schumi87, 13 Şubat 2008, 13:30:08
agzına saglık kardesim.hala kobenin ne kadar büyük bir oyuncu oldugunu anlamadılar.onu kendisinden çok daha küçük oyuncularla karsılastırıyolar
...
Yorumu Yazan cem, 12 Şubat 2008, 19:15:32
SÖZÜM SANA KİNG JAMES 23 JORDAN. lebron tek başına oynuyomuş ya arkadaşım sen iyimisin ben lebronun tek başına oynadığını hiç görmedim bir takım 5 kişiden kuruludur mantıksal açıdan dediğin zaten saçma kobenın yanında gasol oynuyomus insaf be bunca yıl kobe lakers ı sırtında taşıdı gasol daha yeni geldi neymis lebron a yardım eden adam yokmuş bir lary hughes adamdan saymıyomusun çok iyi bir oyuncu yeri geldiğinde takımın liderliğinide yapabiliyor son maçta olduğu gibi bir daniel gibson inaılmaz bir şutör çok iyi bir pivot ılgauskas ve diğerleri ya daha ne olsun be kardeşim insaf shaq gittinden beri bir tane adam gibi adam alamadı lakers son zamnlarda lakersı izleyenler varsa kobenin ne kadar büyük bir oyuncu olduğunu anlar zaten ya takımda bir tane adam gibi oyuncu yoktu ama birde şimdi bak her oyuncu gerçekten iyi oynuyo örnek vereyim a.bynum ın sakatlanmadan önce nasıl oynadığını göredüysen ole oynamasının en büyük etken kobedir.adamı hiç yoktan yıldız yaptı neyse en sonunda ne iyi ne kötü bir gasol aldılar işte durumu görüyorsun şu anda süper oyunuyolar gasolun iyi oynamasının 1 numaralı sebebi kobedir bunuda böyle bil o kendi oynadığı zamanının en iyi basketbolcusu..diyeceklerim bu kadar biraz uzun oldu ama napim kobe dedinmi akan sular durur benim için çok saygı duyuyorum ona herkesinde sevmesede saygı duyması gerekir böylesine bir süperstara.. MAJESTELERİ KOBE
...
Yorumu Yazan BATU, 12 Şubat 2008, 16:44:05
ya ıvy melo sampiyon denver bu sene oke arkadaslar
...
Yorumu Yazan aykuts, 11 Şubat 2008, 18:02:55
king james; kobeye yardım eder dediğin adam geleli daha 3 maç oldu ondan önce neydi peki geçen sene kobe sayı kralı iken lakers çeyrek final oynadı lebron ikinciyken cleveand final oynamıştı lebron tek başına mı taşımış oldu
...
Yorumu Yazan KiNg jAmEs_23_JoRdAn, 10 Şubat 2008, 14:39:16
Siz heralde lebrona neden king denildiğini bilmiyosunuz o dünyanın en iyi yıldızı neymiş efendim t-mac sakatlıktan çıkınca sayı lideri olacakmış şu anda t-mac ve kobe 30 una merdiven dayadı ama lebron jamesin önünde uzunca yıllar var ve bu da nba de 3. sezonu sayı lideri ve her şeyde zirvede bundan sonrada ineceğe benzemiyor diğer yıldızların yanlarında önemli yardımcılar var (t-mac-yao,kobe-gasol,k.g-paul pierce-ray allen...)ama lebrona yardım eden kimse yok bu sebep onu diğer yıldızlardan daha farklı kılıyor
...
Yorumu Yazan serdar, 10 Şubat 2008, 02:34:29
kingjames wala sana adından dolayı zaten kanım ısınmıştı şimdi iyice anladım baba biz aynı şeyleri düşünüyoruz wala lebron yaşında ve lebron kadar iyi olan pek az oyuncu gördük . lebron bu yaştaki en iyi oyunculardan biri değil lebron en iyisi ve ilerledikçe oyununa neler katacak hep beraber göreceğiz ee adı üstünde king lebron james
...
Yorumu Yazan KingJames, 10 Şubat 2008, 01:43:28
Bu ligin tartışmasız en iyi oyuncusu lebrondur..hiçkimse tek başına bir takımı bu kadar yüceltemez..lebrona bencil diyenler asist ortalamasına baksınlar...50 şuttan 15 ini sokuyo diyen arkadaş da şut yüzdesine bakabilir okadar zor bir şey değil yani bu işkembeden sallamayın..
...
Yorumu Yazan _oRy_, 10 Şubat 2008, 00:46:49
T-MaC kimmiş beee adam oynamıyo all-stara giriyo Shaq sız all-star düşünemiyom en şaşırtan ise VİNCE CARTER nerde???? :@
...
Yorumu Yazan serdar, 09 Şubat 2008, 23:34:42
kobe4ever sanada bir lafım olacak kobe bu ligdeki kaçıncı yılında lebron kaçıncı yılında haberleri takip ediyorsan kobenin genç haliyle kıyaslanmıyor bile kobenin torpille aldığı lise mvp ödülünün 3ünüde lebron aldı 1984 doğumlu bir adam all starda 3 .yılında maçın adamı seçildi kobenin gençliğinden daha iddaalı değil mi ?
...
Yorumu Yazan serdar, 09 Şubat 2008, 23:32:56
cem abi sende biraz sallamışsın yani kobe istese şimdi olur falan kolay değil öyle işte ne yani bi makina varda düğmesine basarsa oluyor mu böyle bir şey değil hani ... lebronun asist ortalamasınada bi bakmanı öneririm kobenin hiç bi dönemde bu kadar istikrarlı asist ortalamsı olmuş muydu ?
...
Yorumu Yazan K.O.B.E., 09 Şubat 2008, 23:11:43
ligin en iii oyuncusu tartışmasız KOBE. bence oynadığı sürecede hep bir numarada kalır
...
Yorumu Yazan kobe4ever, 09 Şubat 2008, 22:50:40
baraniko arkadasım lebron faln bencil oynasın bakalım 81 sayı atabiliyor mu ?
...
Yorumu Yazan dracula, 09 Şubat 2008, 19:26:40
Carmelo Anthony de tam bi sayı makinası ama bu sezon biraz duraksama yaşadı :S
...
Yorumu Yazan nBa&hİkeTcAn, 09 Şubat 2008, 16:53:04
BENCE BU SENE SONUNDA SAYIDA ALLEN IVERSON BİRİNCİ OLACAK!


aLlEn IvErSoN
...
Yorumu Yazan gayvolkan, 08 Şubat 2008, 11:52:44
t-mac ide kobe yide beğenmiyorum açıkçası. onların mevkisindeki en iyi oyuncu vince carter. adam haftanın her on hareketinde muhakkak iki hareketle sıralamada yer alıyo
...
Yorumu Yazan adriano, 08 Şubat 2008, 11:45:20
kobe sayı krallığına geçer...ama gasol geldikten bu istatistiği düşer..
...
Yorumu Yazan blak mamba, 08 Şubat 2008, 10:22:10
kobe nba tarihinin gelmiş geçmiş en ii oyuncusur bence jordan basketbolu sevdiren isim ama KOBE ondan daha iyi. Nba e kobe gibi bi tane daha oyuncu gelemez james sadece kalıbıyla işi götürüo şut atamıo kısacası kobe nin yanında james in lafı bile edilemez
...
Yorumu Yazan Baraniko, 07 Şubat 2008, 22:14:50
kobe 81 sayı atarken bak bakiim istatistiğe asist yapmış mı die ? Bencil Adam Atar ;)
...
Yorumu Yazan Baraniko, 07 Şubat 2008, 22:12:23
İlkem Kardeşim Sen Ne Dion Ya T-Mac Nasıl Unutmu$ basketi ? Bence sen basketbolu bilmiyon ulan iversonla kobe 1 olsa anca T-Maci yenerler :D o da anca yaneeeee
...
Yorumu Yazan Baraniko, 07 Şubat 2008, 22:09:32
T-Mac Abi Sayı Kralı Üzerine Adam Tanımam ! (TAnıyan War mı :D ) Ses Yok Öyleyse Yok Bence Nbanın En İyi Guardı Steve Nash kim ne derse desin (:
...
Yorumu Yazan aykut, 07 Şubat 2008, 21:29:30
beyler t-mac ii bi adam ben de severim ama kobeyle kıyasalnamaz kobe 35.4 sayı ortalamsı yakaldağı sene nerdeydi tmac kobe 81 sayı ataarken tmac ne yapıodu en iisi kobe ama yaşlanıyo artık bu sene formdan düştü brz toplucak yine sayı krallığına geçcek
...
Yorumu Yazan cem, 06 Şubat 2008, 22:29:33
bu sene sayı kralı lebron olur cünkü topu en çok o kullanıyo kobe eskisi gibi oynamak istese zaten sayı kralı o olurdu ama o takımdaki oyuncularıda oynatıyo bu yuzdende sayı istatistiği geçen senelere göre düştü ama sayı kralı olmak onun elinde istese zaten olur onun yapmak isteyipte yapamayacağı hiçbirşey yok
...
Yorumu Yazan bozkurt, 06 Şubat 2008, 15:45:23
ne kobe nede t-mac ,
ıverson
...
Yorumu Yazan pau&kobe lakerslı Orkun, 06 Şubat 2008, 13:12:59
m.j. bir hiç kral 50 sayı 27 ribaund ile wilt chamberlaindir o kadar!
...
Yorumu Yazan pau&kobe lakerslı Orkun, 06 Şubat 2008, 13:11:11
Lakers, fisher,kobe,radmanovic.odom,gasol beşiyle şampiyonluğun boston phonix ve dallas ile birlikte en büyük adayıdır eğer jaso n kidd takas ile lakersa gelirse lakers tutulamaz
...
Yorumu Yazan ..., 06 Şubat 2008, 12:08:07
siz bilmiosunuz nba falan gelin en iisi shaq gelin basket öğreteyim size kobe kimmiş t mac kimmiş göstereyim!!!
...
Yorumu Yazan serdar, 06 Şubat 2008, 11:47:27
arkadaşlar kobenin iyi bir oyuncu olduğuna kimsenin sözü yoktur ama şöyle bir şey var her zaman iyiler vardır en iyiler vardır şu an ligin en iyi oyuncusunun kim olduğuda belli lb23 kobenin 4 sayı 2 ribaund ile 3 periyot oynadığı bir cleveland maçını biliyoruz lebron o maçta 54 sayı atmıştı kobenin devri geçti artık james zamanı forever global nba forever lebron james
...
Yorumu Yazan serdar, 06 Şubat 2008, 11:44:01
ilkem arkadaşım ya nba ortalamalarla alakan yok ya da lebron her zaman yaptığı gibi senin tuttuğun takımı da tek başına yendi . :p hiç arada bir bakıyor musun lebronun ortalamasına ? 0 la alakası var mı bakalım 7.2 asistide kendine yaptı di mi :D
...
Yorumu Yazan kaptandirk, 05 Şubat 2008, 08:45:44
Kobe degismis gecmis yıllara gore daha az top kullanıyor .Arkadaslarını dusunuyor.Buna baglı olarak sayı ortalaması dusuyor.Ama sayı ortalaması dusmesıne ragmen o bu oyunu dunya uzerinde ( su an için russell,earvin"magıc" üzeine alınmasın )oynayan en iyi oyuncu. O bu oyunun tanrısı
...
Yorumu Yazan schumi87, 04 Şubat 2008, 22:32:40
saka gibi kobe yi lebron gibi biriyle kıyaslıyolar.onu sadece m.j. ile kıyaslayın lütfen
...
Yorumu Yazan null, 04 Şubat 2008, 19:08:05
olum t-mac çok iyi sakat sayı krallığını kobe alır saçma saçma konuşmayın istatistiklere bakın kim ne derse desin bu melo ivy ikilisi işi götürecek
...
Yorumu Yazan bo, 04 Şubat 2008, 04:52:30
en ıyı atletık ozellıklerı olan oyuncu carter degıl ervıng dır kımse onun yaptıgını yapmaaz adam smac yapmaya yenı bır anlam kattı o gercek smacları vurdu smac potaya topu vurmak degıl ervıng ın yaptıgnı yapmaktır !
...
Yorumu Yazan bo, 04 Şubat 2008, 04:48:47
ha mvp de 70% LeBron 10% cp3 20&#xtw;otımes olur bence
...
Yorumu Yazan bo, 04 Şubat 2008, 04:48:10
bence burdakı yorumların 90% ı sacmalık tmac kobe aı falan hepsı cok ıyı oyuncular ama her mevkının en ıyı oyuncusu vardır bunlar zaten tarstılsılmaz bence en ıı pg Nash dır en ıı sg Bryant en ıı sf LeBron en ıı pf Duncan en ıı pıvot da stoudemıre suan nba dekılerden bence ha ılle derıne ınmek ıstıosanız dıorsanız tmac17 yasındayhken bole boleydı ozaman wılt chamberlaın larry bırd bıll russel mıcheal jordan falan yanı bunlar dır en ııler onların arasına hamılton dır bıllups dır asla yanasamaz onlar kotu oyuncu degıl ama en ıılerı asla degıl
...
Yorumu Yazan null, 04 Şubat 2008, 01:49:50
lebron yeni kral,kobe demode oldu
...
Yorumu Yazan null, 04 Şubat 2008, 01:49:05
lebron majestelerin varisi,kobe bitti...
...
Yorumu Yazan ilkem, 03 Şubat 2008, 22:30:50
t mac kim adam 5 maç oynamamış basketbolu unutmuş lebron dan bahsedelim adam 50 atış kullanıyo 15 i giriyooo bi de sayı kralı oluyo böle sayı kralı olmaz olsunnn hedo bence bu ikisinden daaa çok haketti ALL-STAR olmayı
doğrucu ve gerçekçi konuşacaksak en iii kobe bryant ve ardından allen iverson teşki aynı takımda oynasalar yani los angales lakers
MVP KOBE BRYANT
ama bu sene bence
MVP ALLEN İVERSON
...
Yorumu Yazan snoxy, 03 Şubat 2008, 19:30:51
arkadaşlar peki şu an nba de en ii 3 sayı yüzdesine sahip olan oyuncu kim??? ray allen ve peja arasında kaldım. tabi ki bi başka oyuncuda olblr ama ben bunları düşünüorum.. bilgisi olanlar aydınlatırlarsa sevirnm
...
Yorumu Yazan k.g., 03 Şubat 2008, 13:45:22
ya basketboldan anlamayan arkadaslar bu sene son 7 8 sene hep en ıyısı kevın garnettır ve 5 sene daha ole olacak nıe tartısıyorsunuz bosuna hersey atmak deıldır k g hem atıyo hemde savunma yapıyo ona gore karar werelım :P
...
Yorumu Yazan kobe024, 02 Şubat 2008, 01:37:40
kobe nin sayı ortalamasının bu sene dusuk olduğunu düsünüyorum.çünkü bu sene -pjackson mı istedi bilmem- gercektek topu elinde tutmak istemiyo.t-mac,kobe,lebron,wade en iyi deil kim bu sene mvp secilirse organizasyonun gözünde -ne kadar doğru tartısılır gecen seneden sonra- senenin en iyisi odur.bi oyuncudan da her sezon mükemmel oynaması beklenemez.siz ne kadar en iyi şu desenizde başkalarının gözünde farklı.t-mac bence üstün satı güsü olan bi oyuncu deil eğer öyle olsa bile yao onun üzerinden mutlaka çok büyük bi yük alıyo.mutlaka sayıları paylasıyorlar.eğer t-mac yokken yao rockets a mac kazandırabiliyorsa bence onu tebrik etmek lazım asıl...dwight howard durdurulamayacak bir güç.sadece o kndini durduruyo su anda ligin en cok smac yapan oyuncusu ribaund ortalaması ligdeki oyuncuların yarısından çogunun sayı ortalamasından daha yüksek kulanması gereken bir avantajı var o da en iyi sekilde kullanıyo.asist üçlüsüne söz yok ne kadar değerli oldukları belli zaten...
...
Yorumu Yazan hakan, 02 Şubat 2008, 00:16:33
arkadaslar bunları bırakında asist kralına bakın.nash yine aldı başını gidiyo.hem oynuyo hem oynatıyo.FOREWER NASH13
...
Yorumu Yazan kaan, 31 Ocak 2008, 15:10:27
yaa onu bunu brakın en iyisi lebron cleveland da başka kim var adam geçen sene takımı nba finaline çıkardı var mı başka büyük başarısı olan öyle küçük takımda adamı jerry westle felan karşılaştırıyolar

...
Yorumu Yazan atiii, 31 Ocak 2008, 15:10:10
ya arkadaşlar kobeegrçktende çok büyük oyuncuu lebron da oleee ama bence t-mac bu sene all starr olmayı hakketmediii bu all starr denen şeyy nedirr bu yılki performanslara goree verilen oylardırrr hido gerçekten de hakketiiii kanatimcee t- mac in buyuk oldunu hrkess biliooo bi arkadaska kobe kim oluoo demiss sen dalga mı gecionn yhaa eft egoist olabilir de wade kimmis kobenin yanında yhaaa zuhahaha
...
Yorumu Yazan shady, 30 Ocak 2008, 22:18:53
mendo kanın da biraz Türk'lük olsa Hidayet'in All-star olmasıyla gurur duymayacak isen seni bi Türk olarak kınıyorum ayrıca gecenin bi yarısı da sabahın bi körüde kalkar izlerim Hido yu...
...
Yorumu Yazan kral, 30 Ocak 2008, 19:38:15
bırakın T-mac i fln esas oyuncu kobe'dir.Siz kobe ısınsında ondan sonra gorun.Allah icin soleyin T-mec bu sene ollstar olmayı hido kadar hak ettimi
‹ First  < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >  Last ›

Yorum yazın
Kendi Yorumunuzu Göndermek için Buraya Tıklayın

busy
Son Güncelleme ( Çarşamba, 29 Ocak 2014 )
 


Sosyal Medya ile Takip Edin!

Twitter Facebook Friendfeed RSS

Son Yorumlar

İddaa Basketbol Nası...
Nasıl bir farkı olacak ki bayan basketbolunun?
NBATR - İhsan Bayülk...
Çok güzel röportaj olmuş. Ben İhsan Bayülken...
7 Yıl Aradan Sonra P...
İnşallah bu sene de playoff yapaca Efes.
Howard'ın Dönüş Tari...
Howard gerçekten başa bela bir oyuncu, sürekli ...
Kevin Martin de Saka...
sitenizde iletisim adresi göremedik. Reklam verme...
NBATR - İhsan Bayülk...
Semih Erden basketbola verdi kendini. nba günleri...
İddaa Basketbol Nası...
tr bayan basketbol nasıl oynanır kuralı warmı ...
İddaa Basketbol Nası...
arkadaslar tr bayan basketbol nasıl oynanıyo bı...
Michael Jordan EFSAN...
Meryem mesajını çok geç gördüm kusuruna bak...
NBA'in En İyi Oyuncu...
bune ya michael jordan

© 2004 - 2013 | Türkiye'nin NBA ve Basketbol Portalı | nbatr.com


Sitede yer alan haber ve yazılar Kaynak gösterilmeden herhangi bir medya ortamında yayınlanamaz.!

NBA

NBA Basketbol
NBA TV NBA TV izle