2014 NBA All Star Smaç Yarışması'nda yarışacak isimler açıklandı. Son şampiyon Terence Ross'un başı çektiği çok iddialı bir kadronun yanı sıra geleneksel smaç yarışmasından çok farklı, yeni bir formatı da göreceğiz.

14 Şubat gecesi oynanacak 2014 NBA All Star Maçı'nın koçlar tarafından seçilen yedekleri açıklandı.

2014 NBA All-Star maçının ilk beşleri açıklandı.

Her yıl düzenli olarak Forbes tarafından açıklanan NBA'nin en değerli takımları sıralamasında bu yıl da zirve değişmedi.

Dallas Mavericks'in Alman yıldızı Dirk Nowitzki, kariyerinin devamı konusunda açıklamalarda bulundu.

Denver Nuggets'ın İtalyan oyuncusu Danilo Gallinari'nin dizindeki sakatlığı nedeniyle sezonu kapadığı açıklandı.

Boston Celtics, Miami Heat ve Golden State Warriors, 4 oyuncuyu kapsayan üçlü bir takasta anlaştı.

Yıldızı Derrick Rose'un tekrar sezonu kapatmasıyla birlikte hedef küçülten ve bir süredir kadroyu boşaltarak geleceğe yatırım yapmayı tartışan Chicago Bulls, takımın en önemli isimlerinden Luol Deng'i Cleveland Cavaliers'a gönderdi.

NBA İstatistik Liderleri

2013-2014 NBA Normal Sezon İstatistikleri              Son Güncelleme: 29 Ocak 2014 Perşembe
POINTSPPG

Kevin
Durant
1. Kevin Durant, OKC31.3
2. Carmelo Anthony, NY27.1
3. LeBron James, MIA26.0
4. Kevin Love, MIN24.9
5. LaMarcus Aldridge, POR24.3
Complete Leaders
REBOUNDSRPG

DeAndre
Jordan
1. DeAndre Jordan, LAC13.9
2. Kevin Love, MIN12.9
3. Andre Drummond, DET12.7
4. Dwight Howard, HOU12.6
5. LaMarcus Aldridge, POR11.6
Complete Leaders
Yorumlar (362)Add Comment
 1 2 3 4 5 6 >  Last ›
...
Yorumu Yazan merve ilyasova, 22 Ocak 2010, 20:40:21
herkes aslında biliyor ama hazmedemiyor bu işin jordan dan sonraki ustası kobe cleveland lar ister duysun ister duymasın kobe 1 numara ama herseye ragmen daima 12 dev adam diyorum
...
Yorumu Yazan nabcan, 14 Ocak 2010, 13:01:59
herkes biliyo ki kobe bu ligin gelmiş geçmiş en iii oyuncusu yani merak etmeyin kobe daha ısınma turlarında
...
Yorumu Yazan .....:::::...::::::....., 07 Ocak 2010, 18:56:11
yha arkadaşlara inanamıyorum kobe agresifte olsa sonuçta kobe bence o bu senede çok iyi performans çıkaracak boston iyi fakat lakers takım oynu oynadığı zaman yenilmeyecektir kobe kötü gören arkadaşların nba izlemeyi bırakmasını tavsiye ediyorum
...
Yorumu Yazan flashwade, 07 Ocak 2010, 00:14:00
bu sene sayı krallığında kevin durant süpriz yapabilirr şuanda lebronu geçmiş durumda wade in bu sene sayı krallığı alması zorr da ekstra sayı yapan beasley hariç ( o da bazı maçlarda) kimse yok bu yüzden sanki maçlarda kendini zorlamıoo sayı atmak için
...
Yorumu Yazan Emre Deniz, 02 Ocak 2010, 17:20:00
su listelere bi baktımda g.wallace a helal olsun buyuk basarı walla o ortalaması cok dıkkat cekıcı kendısıne ve pozısyınuna gore basarı budur.sayı krallıgı kobe veya busene oncekı senelere gore mıthıs bır performans sergıleyen Carmelo kazanabılırr ıkısıde bu sayılara cok rahat ulasan oyuncular sıstemlerı de onu gerektıyorr not: ah t-mac cok ozelettın kendını nerdesın senn
...
Yorumu Yazan ahmet LeBron, 01 Ocak 2010, 13:06:51
lebron kesin alacaktır sayı krallığını ve snenin sonunda muazzam istatistiklerle tekrr karşımıza çıkacaktır...
...
Yorumu Yazan oğuzz, 30 Aralık 2009, 12:32:20
triple douple kralı labron james her zaman muazzam bir performans the king lebron jamesss
...
Yorumu Yazan oğuzz, 30 Aralık 2009, 12:30:30
şampiyonluktan bahseden arkadaşlar öngörülmeyen gerçek var ortada boston celtics gerçeği oyuncularıyla taraftarıyla salonuyla efsane bi takım yüm zamanlarda dünyanın en büyük basketbol liği olarak gösterilen nba in tarihi en büyük takımıdır kuşkusuz ki o eski efsanevi günlerine dönecek varolma savaşı veriyor üst üste iki yıl şampiyon olmak çok zor dur helede nba de ne zaman olacagı belirsiz bir lig ama boston üst üste sekiz yıl şampiyonluk elde etmiş bi takım adamlar seriye taktımı durdurulmaz bi tehlike haline geliyor ve göreceksiniz bu sezon şampiyon boston celtics olacak bundan şüpem yok
...
Yorumu Yazan oğuzz, 30 Aralık 2009, 12:24:47
lebron jamesi çekemeyen bir çok takım oyuncu ve lişiler var bu adamın önüne geçemeyeclerini hala anlayamadılarmı gerizekalılar daha reşit deilken nba e adım attı çaylak yılında all star oldu rekorlar kırdı uzun smaçör şutör guard pivot forvet bütün bu özellikleri taşıyan kaç tane isim var söyleyin nba deki bir çok oyun kurucudan daha üstün gittiği her yerde alkışlanan bir isim lebron james ten bahsediyorsunuz daha yaşı kaç bi çok rekor elinin altında daha da rekorlar kıracak bundan şüpem yoq lebron bu alemin kralı övdüğünüz diger oyuncular bi krallarının oldugunu unutmasınlar boşuna kral lakabını almadı bu adam daha da kötü diyorsunuz en fazla takımını sırtlayan bu adam
...
Yorumu Yazan oğuzz, 30 Aralık 2009, 12:19:43
kevin garnett her zaman oldugu gibi all star haftasında görmek isterim istikrar abidesi çok hırçın ve yetenekli bir forvet zaten power forvet mevkiğinde gerçek bir profesyonel onun gibi daha görmedim
...
Yorumu Yazan ANIL, 29 Aralık 2009, 14:49:28
kesin sayı krallığında dwayne wade 1. olur ama belli olmaz çünkü carmelo var yani kobe var lebron var ama kobe ve lebron olamaz ya wade olur ya carmelo
...
Yorumu Yazan kobbee, 27 Aralık 2009, 10:14:28
kobe'yi sayı kralı olarak görmemk üzüyo beni ama kesin olacaktır bu sene pota altı etkinliği de arttı zaten.nash de harika oynuyo onu allstarda izlemek çok keyifli olacaktır
...
Yorumu Yazan Durali, 26 Ekim 2009, 14:02:57
Burada T-mac, AI, Kobe tartışması yapıyorsunuz. Günü üzerinden değilde, gençken söyle, AI'ın, Kobe'nin istatistiklerine bakın diyorsunuz. İyi o zaman, arkadaşlar sizler bir OSCAR ROBERTSEN veya WİLT CHAMBERLAİN sonrasında da Mr. JORDAN için neler diyeceksiniz? Oscar Trible-Double ile sezon bitirmiş. Wilt, 40 Sayı 20 Ribaund ile sezon tamamlamış. Wilt bir maçta 100 sayı atarak NBA sayı rekorunu elinde tutuyor. Bir arkadaşım yanılmıyorsam T-mac için 60 kusur sayı attı demişti. Dünyanın en zor ligi olarak bilinen NBA'da sayı rekorlarını incelerseniz ilk 10'da 6 adet Wilt var ve 4 tanesi 70 üzeri. Bu arada dünyada bir maçta en çok sayı atanın bir türk olduğunu da bildireyim (Erman KUNTER, 153 sayı). Yanılıyorsam düzeltin!
...
Yorumu Yazan Mustafa ÇEVİK, 15 Mart 2009, 14:23:28
lebron nba'e gelmeden önce çok gürültü oldu, e bu da lebronun kendini beğenmişlik yapmasına sebep oldu.insanlarda lebrona karşı bir antipati oluştu.lebron herkesten daha iyi performans gösterse bile bu yüzden mvp ödülünü alamaz(dı) ama artık böyle değil bu antipati kaybolmuş durumda 1 yada 2 sezon içerisinde performansını korursa mvp olur...
...
Yorumu Yazan LbjKuti, 17 Kasım 2008, 19:08:28
ya beyler anlamiyorum ya siz nasil kobo lbj den iyi dersiniz benim akl1m ermiyo tabiki lebron james çok daha iyi bir oyuncu verin lebronun yanina da gasol ü odom u bakalim lebron celtics in rekorunu kaç _ampionluk katla kiriyo bn acicasi merak ediyorum

MVP LEBRON JAMES
...
Yorumu Yazan max cakal, 10 Ağustos 2008, 22:51:16
t-mac e kötü diyen beyler kolaysa kendileri çıkıp oynasınlar.bakın bakalım orlando zamanlarına o zmn kobe mi sayı kralıymış yoksa t-mac mi yoksa ?t-mac in tek şanzsızlığı hep sakatlanması.bu kara mı bilgisizsiniz ki bi de salağın teki yao yokken bi hiç dio o zmn orlandodayken neydi peki??? :)) :))) :))) sorarım onu yazana.t-mace gıcık kapabiliyor olabilir ama bu ona onu haksız yere eleştirebilir anlamına gelmiyor.bende garnetti delice tavırlarından dolayı sevmiorum ama adam işini biliyor :D:D kısacası t-mace kötü diyen bıraksın nba falan izlemeyi çizgifilm izlesin gitsinde :D:D:D:D :)
...
Yorumu Yazan melo_ego15, 25 Haziran 2008, 02:55:33
abi siz nesiniz böyle ya allahım kobide kobi zaten telafi olarak werilceiini we werildiğini herkes bilio king snn yanındayım ama bunu dşünmeliydin cem murat size gelince sizde bi artislik yapmasanız olcak hani bazı şeyler bellidir onlara güwenip söylemek işe yaramaz ayrıca bronu sewmem bnim adamım melo olduğu için ama bu mwp ödülü ise hakkeden kesinlikle kraldı ayrıca bi tarafsız yorum yapmayıda öğrenin bilmeden konuşmayın kobinin ne mwp ödülü wardır ne de en kıwrak çeviktir onu gözümüzde büyütmeye gerek yok nbade daha geçenlerde anket yaptılar basketçilerin kenilerine sordular en hızlı szce km die 1 tanesi hariç hepsi iwy dedi ya bunları size en basitinden bi nba live oyunu bile kanıtlar nden tartışıosunzki oyunlara bakın kim hızlıymış hiç bişi bilmezsen bile ordan öğrenebilirsin biz kobi kötü demioruz heralde o senin sewdiin adamdır bron başkasının benimde melo bana göre melo gibisi yok ama ben kalkıpta melo en iyi diomuyum bunları öğren iwyde laf atmayın kobiyi yüceltmek için maçlarını izlersen görürsün we bazılarınız iwynin neler yaptıını bilmeden konuşmasın iwy zten bizde olmasaydı onu daha çok sewerdim çünkü melonun sayı kralı olmasını engellio:D:D:D we bunu yapabilcek kapasitesi oldunu gösterio kasmayın siz o bi efsane çünkü 1numara seçilen tek kısa:D:D:D
...
Yorumu Yazan cem, 05 Mayıs 2008, 15:13:17
kinglebron hala yok ortalarda niye bu kadar sorun etti anlayamadım nasıl olsa kobe almıyacakmıydı ödülü niye hazmedemiyoki acaba..DD
...
Yorumu Yazan seda.ivy, 04 Mayıs 2008, 17:41:18
KİNGMVPLEBRON harbi olarak bayağı morardın.seriyi denver alırsa falan demişsin ama her ne kdr ivy nin en büyük hayranlarından biri olsam da denver de bütün oyuncuların melo ve ivy nin eline baktığını bildiğim için bu seriyi denverin almasına ihtmal vermezdim.ayrıca kobe mvp olamaz falan diyordun.biraz şalgam getireyim mi moraran yerlerine sürersin bir daha da yıldızların oyununu izler karşılaştırır ondan sonra yorum yaparsın bilip bilmeden değil fazla da büyk konuşmazsın!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
...
Yorumu Yazan cem, 03 Mayıs 2008, 18:35:28
kobe mvp en başından dedim demi ne oldu kinglebron ortalarda yoksun haberi almadınmı yoksa..DD
...
Yorumu Yazan Mehmet, 26 Nisan 2008, 10:50:45
Paul gasol un gelmesiyle LA LAKERS coştu şampiyonluk oynuyo...Eeee bu KOBE yede yaradı tabi. Adamı yabana atmamak gerek ama benim düşüncem MVP = L £ ß R O N J A (V) £ $
...
Yorumu Yazan cem patb0061007900000000, 23 Nisan 2008, 16:47:06
gerçektende yani yeni jenerasyana bakın demiş dinle kobe ıverson duncan garnett vs. bunlar efsane olmuş adamlar yani senin eski nesil dedin adamlar ama onlar basketbolu bırakmadığı sürece yerlerini kimse alamaz..
...
Yorumu Yazan sivaslı, 21 Nisan 2008, 14:54:19
alper eminmisin kobeyle ıversonun en iyileri olmadığına bu oyuncuların neler yaptığına tekrar bak onları biraz izle daha dün ıverson kötü bi gününde olmasına rağmen 30 sayı yaptı kobe desen 32 sayı attı çok sönük olduğu gecede tabi ıversonun 7 asist 5 ribauntunu sölemiom;);) ve yaklaşık altı dakika kala 2 teknik faulden atıldı ki bu ıverson 6 dakikada ne yapacağı hiç belli olmaz
...
Yorumu Yazan cem, 20 Nisan 2008, 19:23:25
bende seni tanıdıktan sonra lebronu sevmeme rağmen bir lebron düşmanı oldum..DD
...
Yorumu Yazan Alper, 20 Nisan 2008, 13:17:48
bence insanlar yorum yazmayı bıraksın. kobenin mi ıversonın mı daha ii olduunu playofftaki eşleşme belirlesin. ama bnm yorumuma bakmayın. bence ikisi de şuan en ii oyuncular deil.hem ikisi de 30larına gelmişler. bence artık yeni jenerasyona bakmak lazım.
...
Yorumu Yazan mvplebronjames, 20 Nisan 2008, 09:57:16
eğer bu seriyi denvcer alırsa cemin suratını merak ediorum wala bi insan bu kadar iddalı olur yha bende kobe anti sempatisi oluşturdu go denver go
...
Yorumu Yazan heken, 17 Nisan 2008, 12:12:32
bence paul almalı takımı getirdii yer ortada... mac basına 20sayı atio ve asist kralı ama kobeye verirler gibi gelio cünkü 81 attığı sezonda istatistikleri yaniodu vermediler bu sezon telafi nietine verirler istatistikleride kötü olmayınca ne kadar CP3ü desteklesemde kobe alır gibi gelio : (
...
Yorumu Yazan yeter_bu_kadar, 16 Nisan 2008, 22:42:35
nba geçmiş yılların kefarererini ödemek için kobeye bu ödülü verir.
...
Yorumu Yazan sivaslı, 16 Nisan 2008, 21:55:11
nash ali abartma sende nash herkesden iyiymiş bu ligin şuan en iyi iki oyuncusu kim ne derse desin IVERSON ve kobe dir şuan mj olsa bu iki oyuncuyu bence asla geçemez anca aynı ayarda olurlar mj oynarken karşısında (ıverson-kobe),(kobe-le bron ),(wade-le bron) ,ıverson,kobe,le bron,wade,tim duncan,kg vs) hiç bir zaman onunla kıyaslanabilecek bir adam çıkmamıştır
...
Yorumu Yazan serhat, 16 Nisan 2008, 19:29:50
nash çok iyi bir guard bide smaç basabilse çok estetik smaçlar basar
...
Yorumu Yazan cem, 16 Nisan 2008, 15:26:48
denver lakers maçı alın bakalım ıverson severler maçlar sona erdiğinde ıverson kobeden daha iyi diyebileceklermi çok merak ediyorum..
...
Yorumu Yazan can, 15 Nisan 2008, 21:49:01
nash çok iyi bir oyuncu gardaş onu herkes biiyor zaten herkes degerinide biliyor ki iki sene üst üste mvp oldu hakkını aldı adam
...
Yorumu Yazan nash-ali, 15 Nisan 2008, 13:04:45
NASH MWP OLACAK ADAM DEĞERİNİ BİLİN
...
Yorumu Yazan nash-ali, 15 Nisan 2008, 13:03:31
nash'i tanımıonuz galiba siz abi adam 2004 ten beri asist kralı iverson nash nowiski süper ama en ii si STEVE NASH herkes kabul etsin kobe ve lebron sayı atarken nash asit ve sayıyı bir arada götürüo kimmişi kobe t-mac lebron
...
Yorumu Yazan can, 15 Nisan 2008, 10:23:59
denver-lakers arkadaşlar işte kobe be ıve karşı karşıya bence playoff un en heycanlı 3 maçından biri olucak
...
Yorumu Yazan cem, 15 Nisan 2008, 07:08:53
sana katılmıyorum bir çok oyuncu geldi hepsine jordanın veliahtı dediler ama onun veliahtı gibi birşey söz konusu bile olamaz bence jordanı diğerlerinden ayrı tutmak lazım..
...
Yorumu Yazan buminkağan, 15 Nisan 2008, 03:20:18
ya cem sana bişey söylicem.sen nba taraftarı olamassın nba in temel kuralı saygıdır..ligde takımlar arasında tribunde taraftarlar arasında hep bu olgu vardır...taraftarlar kilometrelerce uzaktan olsalarda bu olgu değişmez bir kaidedir...kobe nba in gelmiş geçmiş en iyi bir kaç oyuncusundan biridir kabul ediyorum...halısın...ama lbjames için sıradan bir nba oyuncusu dersen ben sana bir tarafımla gülerim...ben jameshayranı değilim...sen mahallede misket oynarken ben united centerde jordanı izliyodum...at gözlüğünü çıkar ve nba öyle bak...kobe çok çok iyi bir oyuncu...ivesonda öyle...garnette öyle...novitzki ööyle...paul öyle...nash öyle...wade öyle...shag öyle...t mac öyle ve diyer bir kaç oyuncu da öyle ...ve james te öyle...benim için önemli olan birilerinin m.j lerinin yerini doldurması... bana katılırsınız veya katılmassınız ama bu james olacak gibi...mvp gelince kobe olacak...lakers şampiyonda olur bence...kadrosu çok iyi hale geldi özellikle gasolun gelmesiyle...lamar adamım zaten...cem nba taraftarıysan haklının hakkını ver...işkembeden sallamak taraftarlık degildir...
...
Yorumu Yazan lebron93, 14 Nisan 2008, 21:03:29
lebronun çok iyi bi senesi olmadığı halde bu kadar güzel oynayıp all starda mvp seçildi eğer bu çok güzel olmayan oyununa bile devam ederse kral krallığı alır bence...
...
Yorumu Yazan null, 14 Nisan 2008, 15:59:54
ya lebroncular bi sussun artık mvplebronjames sen bence çok hayal kurmaya başladın o yüzdeyle lebrona vermezler ha eger 50 galibiyetin üstünde olsa kesin lebron almalı derdim ama deil ve olamayacakda mvp kobe
...
Yorumu Yazan cem, 14 Nisan 2008, 14:53:41
saydıklarını birçok oyuncu yapıyor mesela hidayatte sayı atıyor asist yapıyor ribaund alıyor top çalıyor blok yapıyor ozaman en iyi oyuncunun hidayat olması lazım..DD
...
Yorumu Yazan gfb-selcuk, 14 Nisan 2008, 11:21:17
MVP KOBE OLUR.THANKS.
...
Yorumu Yazan muzi, 13 Nisan 2008, 16:47:50
en iyi oyuncu kevin garnett bu sezon celticsin play off ta en etkilisi oydu hem adam block yapıyo sayı yapıyo assist yapıyo rebounds alıyo daha ne olsun
...
Yorumu Yazan cem, 13 Nisan 2008, 13:10:26
çok doru söylemişsin kardeş ama bu ödül son zamnlarda iyi oynayana değil tüm sezon üst düzey oynayan oyuncuya ve takımını zirvede tutan oyuncuya veriliyor yani bu durumda amare eleniyor üzgünüm sadece 2 aday var kobe ve paul..
...
Yorumu Yazan şefik, 13 Nisan 2008, 10:55:05
amare gerçekten kariyerinin en iyi sezonunu geçiriyor ama asist ortalamsını yükseltmeden mvp olamaz
...
Yorumu Yazan mvplebronjames, 13 Nisan 2008, 10:42:06
bu söylediklerin olmayınca temkini görürsün ama
...
Yorumu Yazan yorumcu, 12 Nisan 2008, 22:34:06
lebron takımının yeri itibariyle bu ödüle laik deil. ödül için 3 kuvvetli aday olduğu kanaatindeyim. cp3 kobe amare ama bence bu üçlünün içinde en iyi eff si olan amareye verilmeli bu ödül cp3 ve kobeyede saygım son ancak amare son aylarda abartı oynuyo
...
Yorumu Yazan cem, 12 Nisan 2008, 20:04:38
temkinli olmaya hiç gerek yok mvp kobe şampiyon lakers..
...
Yorumu Yazan mvplebronjames, 12 Nisan 2008, 19:13:51
ben sezon sonunu bekleyelim derim sanki ödülü sen verecek gibi konuşuyorsun da ondan daha temkinli olmanı tavsiye ederim
...
Yorumu Yazan serhat, 12 Nisan 2008, 18:11:05
bnce lakers şampiyon kobe mwp ama boston lakersı yenerse finalde kg yada r. allen olabilir
...
Yorumu Yazan null, 11 Nisan 2008, 22:28:23
The_An$wer3(İver$on) bi kere c-webb princeton sisteminin adamıdır(sactanın o zamanlardaki sistemiİ) ki ayrıca c-webb sixersa geldiginde saktlanmıştı sactadayken rakibi topla beraber potaya sokan bir adamken sixersda suta dayalı oynamıştır ztn o zamanlar kariyerinde düşüş vardı ha bu arada kobenin 7 sayı ort ile oynadıgı zamanlarda charlotte ye v. divac yollanmıstı kobede lb23 gibi liseden gümbür gümbür gelmemişti onun için ancak 13. sıradan seçildi ve o zamanlarda lakersın kadrosu iiydi ve fazla süre alamıordu ki kobe en genç all stara giren oyuncudur. ivy yi çok severm ama su son yıllarda kobe ivy den daha ii bir performans gösterior ha bu arada ivynin 33 sayı ort. oynadıgı sene kobe 35.4 gibi bi ortalama yakaladı ki majestelerininde en yüksek sayı ort 37.2 dir
...
Yorumu Yazan cem, 10 Nisan 2008, 16:52:36
kinglebron yinemi sen ya arkadaş lebron mvp olamaz kaç defa söyleyecez anca kendi bildiğini okuyosun kobe yada paul olacak işte niye hala kabullenmıyosunki..
...
Yorumu Yazan mvplebronjames, 09 Nisan 2008, 21:10:43
ben onu bunu bilmem kobe ye haksızlık yapılmış olabilir ama bu bu sene lebrona haksızlık yapılmaı gerektiğini ortaya koymaz mvp lebron james
...
Yorumu Yazan serhat, 09 Nisan 2008, 20:11:53
ya bırakın bu işleri geçen sezon kobe kaç maçta 50 sayının üstünde attı bu sene arkadaşlarını düşündüğü için ortalaması düştü ama takım harika tmac kimmiş kobe sadece mj le kıyaslanır mwp kobe olıcak inş. wade e yazık oluyor utah sg olarak gitse utah tutulmaz deron williams boozer memo wade krilenko kim tutar bu beşi bostona bile fark atar wade in yerine orda kobe olursa ztn 82de 82 bile yaparlar :) mwp kobe o bir yıldız lebronu tmacı silip atar sahadan böyle şeyler yok tmac 35snde 13 sayı atmış cattu cuttu kaç kere atmış kardeşim öyle 50 sayının üzerine kaç kez çıkmış kobe dururken noluyor ona mwp kobe :) big three
...
Yorumu Yazan iceman_cmzgr, 08 Nisan 2008, 14:24:39
shaq shaq shaq

ondan iyisi yok

tamam suan kotu durumda ama o jordan la beraber bu işin 1 numarası...
1-jordan-shaq
2-wade
...
Yorumu Yazan cem, 07 Nisan 2008, 14:21:18
işte yorum bu mantıklı bi yorum guzel bi yorum keşke herkes böyle yorumlar yapsa kinglebron görde örnek al..DD
...
Yorumu Yazan sivaslı, 07 Nisan 2008, 12:47:37
muratkobe24 bu arkadaşi yukarıda yazmış sen tartışamayacak kadar ufaksın demiş seni basketbol bilgimle döverim:):)
...
Yorumu Yazan sivaslı, 07 Nisan 2008, 12:46:40
bence de mvp CP3 olmalı adam daha napsın ya kobeye gelince bu zamana kadar alamadı bundan sonrada alamaz gelecek sezon mvp için yarışçak adaylar bile şimdiden belli LE BRON D.WADE CP3 wade bu takımla zor görünüo ama sanıyorum lig bitiminde ya miami bir şeyler yapacaktır yapmasa bile wade bu takımda durmaz ama unutmayın hala oynıyanlardan en büyükleri kim derseniz her ne kadar sevmesemde kobe ve IVERSON dır
...
Yorumu Yazan heken, 06 Nisan 2008, 23:16:54
paul bugün golden state macında yine şahane oynadı bu adam kesinlikle mvp olmalı hak eden o ancak lakers hornetsi gecerse kobe öle mvp olur yoksa zor. mvp=chris paul
...
Yorumu Yazan cem, 06 Nisan 2008, 12:25:43
hala lebron alacak diyo ya sen kendini teselli etmeye devam et buna ihtiyacın olacak çünkü..DD
...
Yorumu Yazan yusuf, 06 Nisan 2008, 03:56:38
arkadaşlar bide kevin garneti unutmayalım gercekten saygı duyulması gereken bir adam sessiz sedasız kacyıldır istikrından hiç bişey kaybetmedi bastona gecmesine acayip sevindim bu sezon inşallah sampiyon ulurlarda oda finallerin mvp si secilir...kariyerinde o yüzük hariç her seyi aldı.insallah o yuzugude alır..sırf kevin için baston alsın diyorum...
 1 2 3 4 5 6 >  Last ›

Yorum yazın
Kendi Yorumunuzu Göndermek için Buraya Tıklayın

busy
Son Güncelleme ( Çarşamba, 29 Ocak 2014 )
 


Sosyal Medya ile Takip Edin!

Twitter Facebook Friendfeed RSS

Son Yorumlar

İddaa Basketbol Nası...
Nasıl bir farkı olacak ki bayan basketbolunun?
NBATR - İhsan Bayülk...
Çok güzel röportaj olmuş. Ben İhsan Bayülken...
7 Yıl Aradan Sonra P...
İnşallah bu sene de playoff yapaca Efes.
Howard'ın Dönüş Tari...
Howard gerçekten başa bela bir oyuncu, sürekli ...
Kevin Martin de Saka...
sitenizde iletisim adresi göremedik. Reklam verme...
NBATR - İhsan Bayülk...
Semih Erden basketbola verdi kendini. nba günleri...
İddaa Basketbol Nası...
tr bayan basketbol nasıl oynanır kuralı warmı ...
İddaa Basketbol Nası...
arkadaslar tr bayan basketbol nasıl oynanıyo bı...
Michael Jordan EFSAN...
Meryem mesajını çok geç gördüm kusuruna bak...
NBA'in En İyi Oyuncu...
bune ya michael jordan

© 2004 - 2013 | Türkiye'nin NBA ve Basketbol Portalı | nbatr.com


Sitede yer alan haber ve yazılar Kaynak gösterilmeden herhangi bir medya ortamında yayınlanamaz.!

NBA

NBA Basketbol
NBA TV NBA TV izle