2014 NBA All Star Smaç Yarışması'nda yarışacak isimler açıklandı. Son şampiyon Terence Ross'un başı çektiği çok iddialı bir kadronun yanı sıra geleneksel smaç yarışmasından çok farklı, yeni bir formatı da göreceğiz.

14 Şubat gecesi oynanacak 2014 NBA All Star Maçı'nın koçlar tarafından seçilen yedekleri açıklandı.

2014 NBA All-Star maçının ilk beşleri açıklandı.

Her yıl düzenli olarak Forbes tarafından açıklanan NBA'nin en değerli takımları sıralamasında bu yıl da zirve değişmedi.

Dallas Mavericks'in Alman yıldızı Dirk Nowitzki, kariyerinin devamı konusunda açıklamalarda bulundu.

Denver Nuggets'ın İtalyan oyuncusu Danilo Gallinari'nin dizindeki sakatlığı nedeniyle sezonu kapadığı açıklandı.

Boston Celtics, Miami Heat ve Golden State Warriors, 4 oyuncuyu kapsayan üçlü bir takasta anlaştı.

Yıldızı Derrick Rose'un tekrar sezonu kapatmasıyla birlikte hedef küçülten ve bir süredir kadroyu boşaltarak geleceğe yatırım yapmayı tartışan Chicago Bulls, takımın en önemli isimlerinden Luol Deng'i Cleveland Cavaliers'a gönderdi.

Lakers Son Çeyrekte (1-0)

Nbatr.com - Perşembe, 22 Mayıs 2008
Staples Center'da oynanan 18,997 kişinin izlediği Batı Finalin'in ilk maçında Los Angeles Lakers evinde ağırladığı San Antonio Spurs'u son çeyrekteki geri döünüşü ile 89-85 yenmesini bildi.

Maçın ilk çeyreği Spurs'un 27-24 üstünlüğü ile geçildi.İkinci çeyrekte de üstünlüğü sağlayan Spurs ilk yarıyı 51-43 ile 8 sayı önde kapattı.Üçüncü periyod oyunu dengeleyen Lakers farkı 7 sayıya indirdi.Son periyodta farkı eriten Lakers öne geçerek maçı 89-85 kazandı.

Lakers'ta Kobe Bryant 27 sayı-9 asist-5 ribaunt ile ortalamalarının yakalarken,Gasol 19 sayı-7 ribaunt ile oynadı.Utah serisinin kahramanlarından Fisher 4 sayıda kalırken 1/9 ile şu attı.Odom 8 sayı-8 ribaunt ile,Radmanovic 10 sayı-5 ribaunt ile maçı tamamladı.Benchten gelen Farmar 8 sayı,Vujacic 10 sayı ile galibiyete katkı sağladılar.

Spurs'ta Duncan 30 sayı-18 ribaunt ile maçın en etkili ismi olurken mağlubiyete engel olamadı.Parker 18 sayı-10 ribaunt-6 asist ile geceyi tamamlarken,Ginobili 10 sayı ile sınıfta kadı.Bowen 12 sayı ile oynarken benchten gelen Udoka 7 sayı ile katkı verdi.

Spurs 85, Lakers 89

 1234T
SAS (8-5) 2724211385
LAL (9-2)2419222489

Final

9:00 PM ET, May 21, 2008
Staples Center
Los Angeles, CA
 

SAN ANTONIO SPURS
STARTERSMINFGM-A3PM-AFTM-AOREBDREBREBASTSTLBLKTOPFPTS
Bruce Bowen, SF355-82-40-00221000512
Tim Duncan, C4112-250-06-10414182244330
Fabricio Oberto, PF122-40-00-1134010124
Manu Ginobili, SG383-132-62-21343104310
Tony Parker, PG417-170-14-437106102218
BENCHMINFGM-A3PM-AFTM-AOREBDREBREBASTSTLBLKTOPFPTS
Robert Horry, PF50-00-00-0000001010
Ime Udoka, SF253-71-30-0011100147
Michael Finley, SF220-50-50-0022210010
Kurt Thomas, C41-20-00-0000000002
Jacque Vaughn, PG50-00-00-0000000000
Brent Barry, SG111-30-10-0011110002
Damon Stoudamire, PGDNP COACH'S DECISION
TOTALS FGM-A3PM-AFTM-AOREBDREBREBASTSTLBLKTOPFPTS
 34-845-2012-17933421675122185
 40.5%25.0%70.6%Team TO (pts off): 12 (11)
 
LOS ANGELES LAKERS
STARTERSMINFGM-A3PM-AFTM-AOREBDREBREBASTSTLBLKTOPFPTS
Vladimir Radmanovic, PF245-50-00-01450102110
Lamar Odom, PF353-120-02-4268202328
Pau Gasol, PF399-160-01-10773222119
Kobe Bryant, SG4411-211-34-40559101127
Derek Fisher, PG301-90-02-2033020154
BENCHMINFGM-A3PM-AFTM-AOREBDREBREBASTSTLBLKTOPFPTS
Jordan Farmar, PG182-51-23-3011000018
Sasha Vujacic, SG323-82-52-21452111110
Ronny Turiaf, C91-30-01-2134001033
Luke Walton, SF100-20-00-0123200010
Chris Mihm, CDNP COACH'S DECISION
Ira Newble, SFDNP COACH'S DECISION
DJ Mbenga, CDNP COACH'S DECISION
TOTALS FGM-A3PM-AFTM-AOREBDREBREBASTSTLBLKTOPFPTS
 35-814-1015-18635411876101689
 43.2%40.0%83.3%Team TO (pts off): 10 (13)
 

 Maç Top 4;

T. Duncan
PTS30
AST2
REB18
BLK4
K. Bryant
PTS27
AST9
REB5
BLK0
P. Gasol
PTS19
AST3
REB7
BLK2
T. Parker
PTS18
AST6
REB10
BLK0

İlgili Diğer Haberler
Yorumlar (33)Add Comment
 1 2 > 
...
Yorumu Yazan ahmet, 25 Mayıs 2008, 22:55:14
slayer seninle muhatap olmayacağımı yazdığımı okumadın galiba senin ağzına bir taıkaç gerekiyor diyeceğim neyse sen git kahvahanene süper lig muhabbeti yap basketbol nba sana birkaç gömlek fazla gelir..bana cevap yazma senin iğrenç ötesi yorumlarını okumak istemiyorum..
...
Yorumu Yazan Jesse James, 25 Mayıs 2008, 02:07:15
Slayer yahu sen ne dandik, külüstür bir zihniyete sahip adamsın. Hala utanmadan buralarda yorum yapabiliyorsun, kapat artık çeneni bence. Yok Spurs elermişte duruma göre Ginobili olmazsa finalde Detroit elermiştee, masal anlatmayın bize yaaa çıkın oynayın da görelim!!! Spurs gibi takımı rezil etmişiz tüm dünyaya 30 sayı fark yapmışız sezon başından beri oynamayan Ariza bile sayı atmış sen hala çıkıp Spurs eleyecek diyorsun ayıp artık, bence sen bile inanmıyorsun söylediklerine!! Bana diyorsun ama bu saatten sonra Spurs alır seriyi diyen adamın öğrenmesi gerekiyor basketbolu!! Maç içinde en güzel yorumu Kaan Kural yaptı,"Spurs belki farkı kapatabilir ama onların kadrosunda 24 numaralı oyuncu yok!!!" Umarım anlamışsınızdır artık!!!
...
Yorumu Yazan Slayer, 24 Mayıs 2008, 19:35:05
Ahmet senin yorumunuda yeni gördüm başıma ahlak zabıtası kesilme ben saygıyı hakedene saygılı saygısızlığı hakedenede saygısız konuşurum sen dediklerime iyi bak Detroit şampiyon oluncada beni iyi hatırla bu basit lakerslılarda bazen hortluyolar bütün sezon nerdeydiniz takım iyi olunca cak cak cak konuşuyosunuz ama ağzınıza güzel bişey tıkacaklar yakında
...
Yorumu Yazan Slayer, 24 Mayıs 2008, 19:27:21
Çıldırmış eleman bak şimdi seri 2-0 ama ben hala lafımın arkasındayım spurs sizi eleyecek seni ve senin gibileri ağlatacak ginobilinin durumuna göre başaramazlarsa finalde pistons si pistons ların arasında ezecek Detroit boston maçına sıkıcı demişsin esas senin kafan sıkıcı sana bebeyken bi kobe öğretmişler kobe gelecek o küçük ağzını garip şekillere sokarak basket atıcak sende mest olacaksın bunlar iş değil sen bi kaç Detroit maçı izlede basketbol zekan artsın
...
Yorumu Yazan cem, 23 Mayıs 2008, 18:25:31
şampiyon lakers mvp kobe tartışmaya gerek yok bence.şampiyyon doğudan çıkacakmış sen onu rüyanda görürsün artık lakers buraya kadar gelmişken mümkün değil bence.her türlü sası yeneriz finaldede detroiti eler şampiyon oluruz.
...
Yorumu Yazan kratos188, 23 Mayıs 2008, 15:54:46
bynum senin nasıl bir fırıldak olduğunu kanıtlarla anlattığım uzun bir cevap yazmıştım ama dua et ki site yönetimi kabul etmemiş.
sen bir LAKERSLİ DEĞİLİM diyorsun bir ŞAMPİYON DOĞUDA diyorsun ama lakers ile ilgili her yazıma ve eleştirime cevap veriyorsun.
ayrıca yukarda kesip yapıştırdığın yazının niye tamamını koymamışsın?orda da yazının sonunda GO LAKERS GO diyordun.
takımını kaç kere sordum cevap vermedin. benim en azından en başından SPURSLÜ OLDUĞUM BELLİ.SENİN NE OLDUĞUN BELLİ DEĞİL.rengarenksin.manu sayfasında bir halt yazmamışsın ki cevap vereyim.
HADİ CANIM BAŞKA KAPIYA!
...
Yorumu Yazan grombell, 23 Mayıs 2008, 15:31:36
Jesse Jamses once S.Antonio yu gecin sonra konusalim. Lakers'in eledigi takimlarda Denver ve Utah. S.Antonio macinda da ölüp ölüp dirildirler. Ayrica finalde saha avantajı dogu takımlarinda. Lakers'i çok sişirdiniz. şampiyon olamazlar mi tabii ki olurlar. ama yok mac vermeleri mucize falan gecin bunlari. Bu 4 takimin gücleri birbirine yakin. Boston on plana cikioyor. Sampiyon Dogu'dan cikar.
...
Yorumu Yazan kratos188, 23 Mayıs 2008, 15:27:59
bu arada jesse james arkadaşımıza benim lakers ve lakerslilerle ilgili yorumlarımı (tüm lakersliler değil tabiki) haklı çıkardığı için teşekkürü borç bilirim. lakers hakkaten jesse jamesin de dediği kadar güçlü ve yenilmez ise maçlar iptal edilsin direk kupa lakerse verilsin de biz de işimize gücümüze bakalım.
...
Yorumu Yazan kratos188, 23 Mayıs 2008, 15:07:36
LAN BYNUM FIRILDAĞI..! SENİN BENLE UĞRAŞMAYA ÇAPIN YETMEZ! manu sayfasındaki yazında bir halt yazmamışsın ki cevap vereyim. bi de ordaki yazını buraya koyarak iş mi yaptın sanıyorsun.senin nasıl bir FIRILDAK olduğunu aşağıdaki yazıların ortaya koyuyor.

bu lakersli olmadığını iddia ettiği yazı.. İLK CÜMLEYE DİKKAT!

''kratos188 ben Lakerslı değilim.Sadece Bynum seviyorum.SAÇMALAMA artık istersen.horry centilmen olacak en son oyuncudur artık bunuda anla kimseyide karaladığımız yok gerçek bu.Tatile gitmeyi pek sevmiyorum nedense!!!!

bu da şampiyonun doğudan çıkacağını iddaa ettiği yazısı... SON CÜMLEYE DİKKAT!

''Paula helal olsun valla sıfır bir takımı buralara kadar geteirdi.REsmen SPURS kan kustu ama ölmedi.Seneye işlerini bitirir Paul.Lakers -Spurs maçıda umrumda değil artık ne halleri varsa görsünler.Şampiyon doğuda!!!!!!!

VE BU EN ÖNEMLİSİ.. aynı sayfada birkaç satır aşşağıda yazdığı ve benim bu şimdiki yazımın şuan birkaç satır yukarısında bana ithafen kesip yapıştırarak yazdığı ama DİKKAT!! son cümlesini YANİ ((GO Lakers go)) CÜMLESİNİ keserek yapıştırdığı yazı... SON CÜMLEYE DİKKAT!

''BAK!! kratos188 BU SANA SON YAZIM.Horry sayfasında ben centilmen değil bu adam dedim(suns serisi) kendi düşünce mi bildirdim sanırım Ring denen arkadaşta öyle yaptı.Sonra sen geldin LAKERS laf atmaya başladın sizinde formanızı giydi.takımları küçümsüyorsunuz Sizi spurs tatile götürecek Gasol memoya faul yaptı gibi SAÇMA Sapan şeyler yazdın.Burada SOYTARI senden başkası olamaz.Satırlarca yazı yazıyosun birde cvp vermiyorum diyorsun Yazık sana.Durduk yere tartışacak adam arıyorsun işin gücün yok herhalde .KUSURA BAKMA ÇOK! AMA BOŞ KONUŞUYORSUN.SATIRLAR DOLUSU YAZI YAZMAKLADA ADAM OLUNMUYOR.Bence senin kendine saygın yok ki diğer yorum yapan arkadaşlara olsun!!!SAÇMALAMAYA DEVAM ET EN İYİ YAPTIĞIN İŞİ YAP!!!!!GO Lakers go

inanın arkadaşlar bu BYNUM DENİLEN FIRILDAKLA BU KADAR UGRAŞTIĞIM BİLE YAZIK!! daha bir sürü benzer yazısı var ama bu kadarı da yeter.

kanıtlarla da belirttiğm gibi bir BEN LAKERSLİ DEĞİLİM diyor bir ŞAMPİYON DOĞUDA diyor bir GO LAKERS GO diyor.BU arada kaç kere takımını sordum onu da söylemiyor ki artık belli oldu zaten rengarenk bir takımı varmış.
TAMAM MI BYNUM BEN EN BAŞINDAN BERİ SPURSLÜYÜM DEMİŞTİM ZATEN ve senin gibi ne olduğu belli olmayan bir FIRILDAK DEĞİLİM! senin gibilerle muhattap olmam hata!
bu arada arkadaşlar kusura bakmayın böyle saçma sapan şeylerle sayfayı doldurmak zorunda kaldım ama BYNUM da hakkAten cahil cesareti varmış. bu kadar tutarsız yazılarından sonra hala konuşuyor.
BYNUM SEN BENİMLE UĞRAŞAMAZSIN! GİT BAŞIMDAN!!

...
Yorumu Yazan ahmet, 23 Mayıs 2008, 15:05:10
Seri bitince göreceğiz lakers tarftarı neye göre bu kadar emin konuşuyor anlamadım sas kesin finale çıkacak tekrar söylüyorum ama inşallah yanılırım ilk maçtaki gibi kötü oynamaz ginobili zaten adam play-off için yaratılmış sas batı finlinde şimdiden söylüyorum yine sıkıcı maçalr bizleri bekliyor
...
Yorumu Yazan Jesse James, 23 Mayıs 2008, 13:02:00
Yahu Detroitliler Boston'u yenerek kendilerini Lakers'a karşı güçlü hissediyorlar ama yanılıyorlar. Boston'u Atlanta bile eleyecek duruma geldi, Detroit'in elediği takımlar Philadelphia ve Orlando. İkisi de Detroit'in dişine göre olsada Batı konferansında playoff dışı kalan takımların bile rahatlıkla eleyebileceği takımlardı. Bu yüzdeeeen Doğu konferansından herhangi bir takımın Lakers'a karşı tek maç alması bile mucizeden başka birşey değildir!!!
...
Yorumu Yazan BİGBEN-TEO, 23 Mayıs 2008, 11:20:07
bravo Slayer
Ulan spursun hıc 4-0 la gecıldıgını duyan varmı.bence spurs sızı elıcek ne bu ya lakerslılar amma havalı cokmu guvenıyosunuz takımınıza.guvendınız kesınde hadı bu turu gectınız fınalde PISTONS sızı sahaya gomer.hepınız çıldırmıssınız
...
Yorumu Yazan ahmet, 23 Mayıs 2008, 10:51:46
Slayer biraz ağzını topla burası kahvehane değil ve süper lig muhabbeti yapmıyoruz basketbol ve nba konuşuyoruz biraz saygın olsun.Lakers evinde 20 sayı fark yerse geriden gelmesi hiç önemli değil bence san antonio alır seriyi maçı izlemedim ama lakers sas a direnemez umarım yanılırım ama çok zor.
...
Yorumu Yazan Bynum, 23 Mayıs 2008, 10:09:33
kratos188 TARTIŞMAYA DEĞECEK BİRi DEĞİLSİn.O KADAR Saçmaladın ki konu sayende başka başlıklarda boy göstermeye başladı.ama ile oly çıkaracaksın ya.Manu sayfasına cvp yazdım demişsin.Bende yanıtımı verdim.Buralarda mesajımın ardından yazı yazmanın hiç anlamı yok git sen önce manu sayfasına cvp ver.Ama cvp verecek yüzün yok sende ne kadar haksız olduğunun farkındasın.KORKAK OLMA!!!!

kratos188 cevap veremediği Manu sayfasındaki yazı =

BAK!! kratos188 BU SANA SON YAZIM.Horry sayfasında ben centilmen değil bu adam dedim(suns serisi) kendi düşünce mi bildirdim sanırım Ring denen arkadaşta öyle yaptı.Sonra sen geldin LAKERS laf atmaya başladın sizinde formanızı giydi.takımları küçümsüyorsunuz Sizi spurs tatile götürecek Gasol memoya faul yaptı gibi SAÇMA Sapan şeyler yazdın.Burada SOYTARI senden başkası olamaz.Satırlarca yazı yazıyosun birde cvp vermiyorum diyorsun Yazık sana.Durduk yere tartışacak adam arıyorsun işin gücün yok herhalde .KUSURA BAKMA ÇOK! AMA BOŞ KONUŞUYORSUN.SATIRLAR DOLUSU YAZI YAZMAKLADA ADAM OLUNMUYOR.Bence senin kendine saygın yok ki diğer yorum yapan arkadaşlara olsun!!!SAÇMALAMAYA DEVAM ET EN İYİ YAPTIĞIN İŞİ YAP!!!!!

BU yazıdan sonra umarım susarsın git gide kendini rezil ediyorsun!!!!!!
...
Yorumu Yazan Jesse James, 23 Mayıs 2008, 07:06:57
Ben değil Lakers çıldırdı!! :) Boston-Detroit-SanAntonio üçünü üstüste koyar ezergeçeriz!!! Ayrıca Nba tv işi biliyor boston detroit maçı gibi sıkıcı bir maçı neden versinlerki :)))
...
Yorumu Yazan Slayer, 23 Mayıs 2008, 03:29:31
Çıldırdınmı çocuk ne süpürgesi bi maçla amma gaza gelmişsin spurs seni kendine getirir getiremesse merak etme finalde detroit senin kafayı düzeltir sende şu anda Det Bos maçı yerine hatunlar ligini veren nba tv gibi çıldırmışsın
...
Yorumu Yazan Jesse James, 23 Mayıs 2008, 01:42:47
İşte Kobe bu yüzden MVP. New Orleans- SA.Spurs serisinde zor durumlarda C.Paul ortalarda yokken, Kobe Bryant zor anlarda takımını sırtlıyor. Bu da en büyük oyuncunun kim olduğunu gösteriyor. Hala Mvp'nin Paul olması gerektiğini düşünen yoktur sanırım!! Kobe dünya aleme gösterdi krallığını!! Ne Paul, ne LeBron tek gerçek Kobe!!!
Spurs 20 sayı farktan bu maçı kaybederek bütün umutlarını kaybetti, psikolojik olarak çöktü adamlar :)) Bu seri çok rahat geçecek, süpürgeler hazır 4-0 !!!
...
Yorumu Yazan kratos188, 22 Mayıs 2008, 23:55:41
yaw bynum söylemeye söylemeye merak uyandırdın ha! hangi takımı tutuyorsun hakkaten merak ettim. bi de yaşın kaç? küçük gibi geldi bana. yorum yazanlar arasında baya genç arkadaşlar var.
...
Yorumu Yazan kratos188, 22 Mayıs 2008, 21:07:38
valla BYNUM sana artık ne diyceğimi bilmiyorum ne desek SAÇMA diyorsun.burda herkes kendince yorum yapıyor. her beğenmediğine saçma demeyi bırak artık. ayrıca yazımı iyi okumadın mı? lakers geriden gelerek maçı aldı ve bu bir başarıdır demişim zaten.başarılı takımı niye kutlamiyim?ama son saniyedeki odomun arkadan faulu hoş olmadı diyorum.hangi takımı tuttuğun benim için önemli değil ama madem senin yaptığın sadece başarılı bir takımı kutlamak diyorsun o zaman lakers ile ilgili yorum ve eleştirilerime kalkıp da cevap vermen tuhaf oluyor. kendi takımınla ilgili birşey dersek(HANGİ TAKIM OLDUĞU DA BELLİ DEĞİL ZATEN) o zaman bana cevap verirsin.
GİNOLA kardeş farkındaysan ben ismini falan vermedim.zaten özetlerden de belli oluyor bazı pozisyonlar ve başka arkadaşlar da hakem hatalarından bahsediyorlar zaten.yani seni özellikle herhangi birşeye karıştırmış değilim.
son olarak lakersin galibiyetini küçümsemek veya hakem hatalarına bağlamak dürüst olmaz. SPURS gibi bir takımı 20 sayı GERİDEN gelip yenmek kesinlikle takdire değer.ama son saniyelerdeki hatalar daha çok göze çarpıyor tabiki. neyse olan oldu artık. ama lakerslilere tavsiyem 4 takımın da şampiyon olabileceğini anlasınlar artık.hepsi de çok iyi çok güçlü.erken konuşmak zarar getirebilir.
...
Yorumu Yazan Slayer, 22 Mayıs 2008, 20:25:52
Sağol birader bu sitede ne süzükler var her maçı izledim diye ötüp nerden izlediğini sorunca sus pus kalan sen bi açıklama yapmışsın iyi olmuş arap kanallarındada maçlar geyik geçer aslında bir maç izlemek lazım arapca
...
Yorumu Yazan enemy, 22 Mayıs 2008, 19:55:01
lakers -detroit ve boston a göre- kazanma ihtimalinin en düsük oldugu bi seride simdi.'08 playoff ta skorlar ne kadar düsük olsa da ben en azından rakamlara bakarak savunmaya daha cok önem verilen bi mac oldugu sonucunu cıkardm kendimce.fazla kisisel oyun da oynanmamıs en iyi performans duncan dan o da 30 sayıda.
son ceyregi netten -malesef sadece sayılara bakarak- takip ettim ve 8 dk kala 5-6 sayıyla spurs öndeydi.spurs ün macı alıcaına emindim.sanırım kobe 2 serbest atıs kullandı sonra hersey deisti.
staples center da oynanan bi macta lakers cok zor bi galibiyet almıs.bazı arkadaslar sampiyonlugu erken ilan etmisler ama bence spurs bu seriyi 3-0 dan bile cevirebilicek bi takım o yüzden fazla erken konusmayın derim
buarada spursle eslesince mj rekoru kobe den 35 sayı ortalaması hayalimde yalan oldu nese kobe savunma yapsın yeter diyim bari...
...
Yorumu Yazan Bynum, 22 Mayıs 2008, 17:58:17
kratos188 Yenen bir takımı övmek Suçmu inan spurs kazansa onuda tebrik ederdim tabi bu sana göre saçmalık sen rakibini tebrik edemezsin devamlı eleştirecek bir bahanen olur. kratos188 SON OLARAK TUTĞUM TAKIMI AÇIKLARIM AMA BİR DAHA SAÇMALAMAMAYA SÖZ VERİRİSEN.BU SENİN İÇİN ÇOK ZOR OLMALI.!!!
...
Yorumu Yazan ginola, 22 Mayıs 2008, 16:46:42
ups sory şimdi gördüm.ben KKTC(KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ)nde kalıyorum burda kablo yayın yok nbatv i göremiyoruz özel bir uydu aldım nba görmek için arap kanllarından görüyorum ARTSPORT 3 ve 4.kanallar sürekli nba maçlarını veriyor aynı paket supersport ve eurosport kanallarını da kırıyor hotbird üzerinden ve fransız spor kanallarının da şifreli ve şifresiz görebiliyorum anlaycağınız maç saati geldiğinde bütün spor kanallarını karıştırıyorum genelde arap veriyor ama o vermediğinde bir yığın avrupa spor kanalından karıştırıp buluyorum.bu sabahki maçı ART SPORT 3.KANALDAN izledim.reklam gibi oldu :)
...
Yorumu Yazan Slayer, 22 Mayıs 2008, 16:10:50
Bende merak ettim ya maçı nerden izledin Boston Detroit maçıda ordan izleniyomu seriyle ilgilide eğer bu maçı spurs yenseydi 4-2 spurs diye düşünürdüm şimdi bence seriyi 4-3 spurs alıcak ama belki yinede 4-2 de bitirebilir
...
Yorumu Yazan La Satan3, 22 Mayıs 2008, 16:04:09
Kardeş maçı harbi nerde izledin.Çünkü ne NBA Tv ne de NTV verdi.Ancak açıkçası bu maçı izlemeyi çok iatiyordum.Hele böyle SAS'a karşı 20 sayı geriden gelip kazandığımız maçı izlemek isterdim.Ancak bence seriyi hala SAS kazanır.Fakat şimdi daha güzel bir hal aldı ancak tabii ki teknik yorum yapmak için maçı izlemek lazım.
...
Yorumu Yazan muratkobe24, 22 Mayıs 2008, 15:34:37
maçı nerde ve hangi kanalda izlediğini söylermisin??
...
Yorumu Yazan ginola, 22 Mayıs 2008, 15:05:28
kratos kardeş maçı baştan sona izledim seninle açıkcası tartışmak istemiyorum iyi niyetle yazıyorum maçın içinde sadece lakersın lehine düdük çalınmadı sas ın lehine de çalındı maçın en önemli anında yapıldığı için yazdım ki o pozisyonun akabinde bir atak sonra kobe defans ribauntuna çıkarken duncan arkadan kobe nin eline vurdu ve kobe nin eli ve pota arasına top sıkışıp sekti ve sas lehine basket oldu hakemler hiçbirşey diyemediler ve sayıyı verdiler buraya yazmadım çünkü en az 12 tane mesaj atılacak sırf bu polimik için basket değil hakemler konuşulacak.yok yalancılk falan suçlanacak ben byrum la aranıza girmeyim ama beni ve yazılarımı karıştırmayın.
...
Yorumu Yazan grombell, 22 Mayıs 2008, 14:45:57
s.antonio buyuk bir firsati tepti. ama gorunen o ki seri ortada gececek. bencede odom'un ginobiliye hareketi fauldu ama hakemler o kadar gergin bir ortamda hata yapabilirler. s.antoiona gibi bi takimin 20 sayi onde iken 14-0 lik seri yemesi yakismadi. cok tecrubeli oyuncuari var halbuki. (14-0 lik seride mvp kobe 7 sayi 2 assist yapmis. helal)
...
Yorumu Yazan kratos188, 22 Mayıs 2008, 14:27:03
bynum saçmalamanın ne olduğunu sana söyliyim istersen. başka bir sayfada lakers taraftarı değilim deyip daha sonra yaptığın bütün yorumlarda lakerslilerden daha çok lakersli davranmak... buna aslında saçmalamak da değil başka birşey denir ama neyse şimdilik saçmalamak diyelim. bir arkadaş hakemlerin SPURS aleyhine yanlış kararından bahsetti.doğrusu hiç şaşırmadım.ayrıca bowen'in faullerine laf atanlar lamar odom'un son birkaç saniyede ginobili'nin arkasından formasını çirkefçe çekip düşürmesine ve pozisyonun devam etmesine birşey der mi acaba? son olarak lakers geriden gelerek iyi bir iş başardı ama ilk maçta evinde bu kadar zorlandıysa sonraki maçlar ne olur bilemiyorum.
...
Yorumu Yazan STAPLES HELL, 22 Mayıs 2008, 13:42:28
ÇOK ZOR OLDUU AMA ÖNEMLİ OLAN KAZANMAK.2 .MAÇI DA KAZANIP SPURS Ü BASKI ALTINA ALMALIYIZ.KOBEE İNANILMAZSINN :)
 1 2 > 

Yorum yazın
Kendi Yorumunuzu Göndermek için Buraya Tıklayın

busy
 


Sosyal Medya ile Takip Edin!

Twitter Facebook Friendfeed RSS

Son Yorumlar

İddaa Basketbol Nası...
Nasıl bir farkı olacak ki bayan basketbolunun?
NBATR - İhsan Bayülk...
Çok güzel röportaj olmuş. Ben İhsan Bayülken...
7 Yıl Aradan Sonra P...
İnşallah bu sene de playoff yapaca Efes.
Howard'ın Dönüş Tari...
Howard gerçekten başa bela bir oyuncu, sürekli ...
Kevin Martin de Saka...
sitenizde iletisim adresi göremedik. Reklam verme...
NBATR - İhsan Bayülk...
Semih Erden basketbola verdi kendini. nba günleri...
İddaa Basketbol Nası...
tr bayan basketbol nasıl oynanır kuralı warmı ...
İddaa Basketbol Nası...
arkadaslar tr bayan basketbol nasıl oynanıyo bı...
Michael Jordan EFSAN...
Meryem mesajını çok geç gördüm kusuruna bak...
NBA'in En İyi Oyuncu...
bune ya michael jordan

© 2004 - 2013 | Türkiye'nin NBA ve Basketbol Portalı | nbatr.com


Sitede yer alan haber ve yazılar Kaynak gösterilmeden herhangi bir medya ortamında yayınlanamaz.!

NBA

NBA Basketbol
NBA TV NBA TV izle