2014 NBA All Star Smaç Yarışması'nda yarışacak isimler açıklandı. Son şampiyon Terence Ross'un başı çektiği çok iddialı bir kadronun yanı sıra geleneksel smaç yarışmasından çok farklı, yeni bir formatı da göreceğiz.

14 Şubat gecesi oynanacak 2014 NBA All Star Maçı'nın koçlar tarafından seçilen yedekleri açıklandı.

2014 NBA All-Star maçının ilk beşleri açıklandı.

Her yıl düzenli olarak Forbes tarafından açıklanan NBA'nin en değerli takımları sıralamasında bu yıl da zirve değişmedi.

Dallas Mavericks'in Alman yıldızı Dirk Nowitzki, kariyerinin devamı konusunda açıklamalarda bulundu.

Denver Nuggets'ın İtalyan oyuncusu Danilo Gallinari'nin dizindeki sakatlığı nedeniyle sezonu kapadığı açıklandı.

Boston Celtics, Miami Heat ve Golden State Warriors, 4 oyuncuyu kapsayan üçlü bir takasta anlaştı.

Yıldızı Derrick Rose'un tekrar sezonu kapatmasıyla birlikte hedef küçülten ve bir süredir kadroyu boşaltarak geleceğe yatırım yapmayı tartışan Chicago Bulls, takımın en önemli isimlerinden Luol Deng'i Cleveland Cavaliers'a gönderdi.

NBA Şampiyonu Boston Celtics

NbaTr.Com - Çarşamba, 18 Haziran 2008
Kevin GarnettTD Banknorth Garden'da fibal serisinin 6. maçında Los Angeles Lakers'ı tarihi bir skorla 131-92 mağlup eden Boston Celtics, seriyi 4-2 yaparak 2008 NBA Şampiyonu oldu.

Dengeli giden ilk çeyrek sonrası tüm ipleri eline alan Celtics, 24-20 üstünlükle kapattığı ilk çeyrek sonrası 2. çeyreği 34-15 önde kapatırken devreye 58-35 önde girdi.

3. çeyrekte Celtics fırtınası dinmezken bu çeyreği 31-25 önde tamamlayan Celtics, son çeyreği 42-32'le geçti ve Lakers'a tarihi bir hezimet yaşatarak şampiyonluğunu ilan etti.

Finallerin MVP'si Paul Pierce 17 sayı-10 asist yaparken, Kevin Garnett 26 sayı-14 ribaunt ve Ray Allen 26 sayı-4 ribaunt yaptı.

Rajon Rondo 21 sayı-8 ribaunt-7 asist-6 top çalma yaparken, benchten gelen James Posey 11 sayı ve Eddie House 9 sayı yaptı.

Lakers'ta Kobe Bryant 22 sayı yaparken, Lamar Odom 14 sayı-10 ribaunt, Pau Gasol 11 sayı-8 ribaunt ve Derek Fisher 7 sayı yaptı.

LOS ANGELES LAKERS
STARTERS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Lamar Odom, PF402-80-110-16010105003414
Vladimir Radmanovic, PF222-62-60-0033000056
Pau Gasol, PF324-70-03-40882005311
Kobe Bryant, SG437-223-95-51231104122
Derek Fisher, PG282-40-23-3000400157
BENCH MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Ronny Turiaf, C111-10-00-0011000022
Luke Walton, SF142-41-23-4000210028
Trevor Ariza, SF91-30-11-2011000013
Sasha Vujacic, SG153-41-20-0112110207
Jordan Farmar, PG263-53-43-40111104212
TOTALS  FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
 27-6410-2728-38227291640192592
 42.2%37.0%73.7%Team TO (pts off): 19 (29)
 
BOSTON CELTICS
STARTERS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Kevin Garnett, PF3610-180-16-7311144310226
Paul Pierce, SF394-132-77-812310202217
Kendrick Perkins, C131-30-00-0224001252
Ray Allen, SG328-127-93-31342301026
Rajon Rondo, PG328-200-15-72578601321
BENCH MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
P.J. Brown, FC161-20-04-4123211046
James Posey, SF264-43-30-01231311211
Eddie House, PG162-61-54-4022500009
Tony Allen, SG61-20-00-0000100002
Leon Powe, PF93-50-02-2134000058
Glen Davis, C151-20-01-2224000023
TOTALS  FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
 43-8713-2632-3714344833184725131
 49.4%50.0%86.5%Team TO (pts off): 8 (6)
 
Flagrant Fouls: 1 LALAKERS ( J Farmar 1 )
Technical Fouls: PLAYERS: None - TEAMS (def3sec): BOSTON (2), LALAKERS (1) - COACHES: None
Officials: Joe Crawford , Bennett Salvatore , Eddie F. Rush
İlgili Diğer Haberler
Yorumlar (32)Add Comment
 1 2 > 
...
Yorumu Yazan Emir, 05 Temmuz 2008, 02:51:20
2. yorumu yapan arkadaş abi kendine başka bi isimle yaz yha baq sen Celtics li ben Lakers lı gören dicek ulan bi enteresanlık var bi öle bi böle başka bişi kullan ;)
...
Yorumu Yazan emrecan, 29 Haziran 2008, 14:12:57
şampiyon bsdtonda powe neden bu kadar az süre veriyolar anlamadım 23 sayı attığında bile 14 dk sahada gasol yok gibiydi.bu sene galiba bynum 5 eskiden barçada oynadığı gibi pf gasol 3 numarada odom odom oranın adamı zaten 2 tabikide kobe 1 numarada fisher ama bence farmara yol açılmalı. ama öbürkü sene ama nasıl bu takımla san antonio spurs yeniyolar anlamadm gitti.ŞAMPİYON BOSTON CELTİCS BİR PARANTEZ AÇIYORUM BÜTÜN PLAYOFF UYUYAN RAY ALLEN MÜTHİŞ OYNADI GARNETT GARNETT GİBİ OYNADI.PİERCE KENDİNİ AŞTI.ŞAMPİYON BOSTON CELTİCS
...
Yorumu Yazan ahmet, 29 Haziran 2008, 13:46:27
kimse benim babamın oğlu değil eğer başka bir oyuncuya da bu kadar haksız eleştiri yapılsaydı onu da savunurdum ki lakers 76'ers play off maçlarında philiyi destekledim öyle körü körüne değil neyse boşver bütün oyuncular iyi ki var ve bize böylesine görsel şölen izletiyorlar hepsine sağlklı bir off season ve normal sezon dilerim.
...
Yorumu Yazan cenk, 29 Haziran 2008, 01:41:43
Ahmet Kobe babanın oğlu gibi savunuyon. Anlamıyom. Ben zaten Kobe ile Jordan'ı kıyaslamadım tekrar oku. Ben bu seride Kobe'nin Kobe gibi oynamadığını söyledim. Bence senin gibiler Kobe'yi ön plana çıkarıp bu şampiyonluğu gölgeliyor. PJ çok iyi bir koç. Takımın burada olmasında pay sahibi. Hemen bir şuçlu bulunmaya çalışınsa hemen koçlar suçlu bulunur. Boston Laker'dan daha çok istiyord bence bu kupayı ve aldı. KG kupayı aldığında ağlıyordu. İşte bu dedim o zaman. Adamlar inandı kazandı. Ben Boston Celtics'i ayakta alkışlarım başka bişeye karışmam
...
Yorumu Yazan ahmet, 27 Haziran 2008, 21:20:17
abi duydun mu kobe 60 atmış gene
-ohoo takım maçı kaybettikten sonra 160 atsa ne yazar
yok abi kazanmışlar maçı hatta maçın son çeyreğinde tüm sorumluluğu alıp kazandırmış maçı
-tamam işte adam bütün topşarı kendi kullanıyor ben de o kadar top kullanayım 60 olmasa da atarım yani nerden baksan 40 50
abi 20/37 ile oynamış yani yüzdeli oynamış
-tamam da kobe jordan olamaz
sana hiçbirşey demiyorum
...
Yorumu Yazan ahmet, 27 Haziran 2008, 19:39:27
enemy sağol sürekli bunu söylemeye çalışıyorum mj ile kıyaslanma tartışması kadar saçma bir tartışma yok bunu ne için ortaya attıkları çok açık ve herkes dediğin gibi sazan gibi atlıyor lakersın şampiyonluğu ikram ettiği de açık ama ben en büyük suçlu olarak phil jackson ı görüyorum doc rivers ın her mola alışında takımın nasıl sayı ürettiğini gördük pj çeyreği bile olamadı
...
Yorumu Yazan ahmet, 27 Haziran 2008, 19:33:07
mj laf söylenince neden herkes saçmalamışsın deme hakkını buluyor biraz terbiyenizi takının hakaret etme hakkını nereden buluyorsunuz cenk denilen şahıs ben sadece benim yorumuma cevap yazanlara cevap veriyorum sen neden hemen atlamışsın .mj bu kadar abartılınca saçmalık olmuyor da şimdikileri savununca mı saçmalık oluyor ne yani mj dokunulmaz mı laf söyleyince eleştirilince basketbol dünyasından afaroz mu edilirsin herkes istediği oyuncuyu savunur ve beğenir kaldı ki final serisinin ilk iki maçında yazdıklarımı okursan kobe yi eleştirdiğimi görürsün sizin gibi mj herşeyi tek başına yaptı komedisine düşmüyorum eski maç kasetleri çok şükür ki var yoksa inanacağız.
...
Yorumu Yazan cenk, 24 Haziran 2008, 00:02:38
ahmet bence saçmalamışsın. Kobe mj olamaz kobe kendidir haklısın fakat Kobe bu seri boyunca kendi bile olamadı. LeBron Kobe'den çok daha etkili bir oyuncudur.(LeBron fanı felan değilim. Yanlış anlaşılmasın. Tarafsız bakıyorum.) Bu kadroyu şampiyon yaparmı bilmem ama oda Kobe'nin altında kalmazdı. Lakers'ın kadrosu çok iyi. Gasol ve Odom süper oyuncular tecrübeli bir oyncu ve kalitli bi benche sahip bir takım. Ama bence Lakers finalde elendi ve burayada çok süper oynayarak geldi. Onun için Lakers eleştirilmemeli alkışlanmalıdır. Shaq olmadan Kobe'yi değil Lakers'ı etkiler. Shaq yaşlandı her basketbolcu gibi performansı indi. Kobe'ninde inecek. 5 yıl sonra Kobe'de belki All-Star'a giremicek. Performanslar kalıcı olsaydı WiltChamberlain'i hayal bile edemyorum. Aslında bu şampiyonlukta Boston'dan çok Kobe'nin konuşulmasına da NBA severler olarak ayıpla bakıyorum. Kobe bir şampiyonluktan daha ön planda olan biriyse Play-offlar gereksiz ve boş direk sezon 1.sine versinler kupayı
...
Yorumu Yazan ahmet, 22 Haziran 2008, 13:18:01
trnba kobe yi ağzına bile alma senin gibi seviyesizlerin ağzında kirlenmesin o isim shaq wade olmasaydı zor alırdı ben shaq dqn hiç hazzetmiyorum ve yorumlarımda ancak böyle aptalca yorumlar yapınca anıyorum sen de nasıl bir kuyruk acısı var ki her yorumda kobe demişsin kobe den nefret edenlerin savundukları üç nokta var:1.kobe mj olamaz(kobe kobedir kimse olmaya ihtiyacı yoktur)2.lebron bu kadroyu alsa şampiyon olurdu(lebron bir batıya gelsin bakalım ne yapacak adamın fiziğini göremeyecek kadar körsünüz)3.shaq olmadan kobe hiç(ha ha shaq all star bile seçilemedi)ne kadar kudursanız da mvp mvp mvp
...
Yorumu Yazan lebron james, 21 Haziran 2008, 11:23:06
lakerslılardan bi ses cıkmıyo noldu herkes dilini yuttu galıba iki mac kazandılar herkes yorum yaza yaza bitiremedi ama önemlı olan şimdiden sonrası yazın yorumunuzu benim sözüm yıne jesse jamese nerdesın arkadasım cok atıp tutuyodun neden sesin solugun cıkmıyo yoksa bostonlulara en güzel cevap susmak deyıpte ondanmı konusmuyon cık artık ortaya bostonlular seni ve yorumunu özledi.tabiki bende merak ediyorum :D
...
Yorumu Yazan ege, 20 Haziran 2008, 16:23:16
Zaten serinin ilk maçından belliydi boston'ın şampiyon olacağı 2 maç kaybettiler ama onuda kobe sayesinde kaybettiler kobe takımını taşımasaydı 4-0 biterdi seri ve boston rahatlıkla şampiyonluğunu ilan ederdi ama önünde kobe gibi bir yetenek olunca biraz zorlandı buna rağmen 3 silahşörlerini ve diğer yetenekli oyuncularını çok akıllıca kullandı ve çok fazla sıkıntıya girmeden şampiyon oldu bende onları ve azimini kutlarım çok iyi bir işti:)
...
Yorumu Yazan kratos188, 19 Haziran 2008, 16:58:13
enemy benimle ilgili konuşurken laflarına dikkat et.
birincisi ben espri yapmıyorum.emin ol yaptığım tek şey 39 farkla tarihe geçen lakersle ve holigan lakerslilerle DALGA GEÇMEK!
ikincisi o kadar uzun yazı yazman yaşadığın acıyı gösteriyor.o yüzden centilmen biri olarak nba finaline çıktığınıza bile şükret ve sıkma canını diyor ve gulugulu gasoldan ve çirkef odomdan kurtulmanızı diliyorum.
...
Yorumu Yazan enemy, 19 Haziran 2008, 14:53:14
nerde benim lanet yorumum?ya abi o kadar yüklenmedim kimseye be!
kratos188 aptal esprilerini yok sayıyorm bu sefer direk konuya giriyorm.
kobe'nin jordan olmadıgını söliyenler, hatta kobe nin jordan gibi oldugunu savunanlar var!bu ne salak bi tartısmadır abi nedir bu?bi beyinsiz ortaya atmıs yıllardır sazan gibi atlıyosunuz!hadi kobe dese ki ben jordan ım bu tartısmayı o zamn rahat rahat yapın.ama adamın böyle bi derdi yok.iki smaç bastı diye jordan mı oldu?hadi ben jordan ım dedi kaç yazar?böyle bi tartısma olmaz!ve boston taraftarı nasıl böyle saçma bi tezahürat yapar?
aynısını ben de dedim maç boyunca sonra bostonlular hislerme tercman oldu.kobe nerde?veya bütün seri boyunca nerdeydi?ve buraya utanmadan sanki onlar gibi tek bi oyuncu icin bi takımı tutuyomusuz gibi where is kobe yazan arkadaslar!gururla söylüyorum ben tek bi oyuncu icin koca bi takımı tutucak kadr avanak deilim!hadi deseniz ki ben kg icin tutuyorum bu takımı anlarım ama pierce...
yine söylüyorum pierce basit bi sutör!ve bunu ilerde anlayıp takımınızı yine deistirmek zorunda kalıcaksınız!ben pierce ın 30-40 sayı atmasından utanmam.ver vujacic e topu havasında olsun o da atar.ama bi gün görürsem pierce sürekli içeri drive ediyo topu eline alıp oyunu domine ediyo o zaman belki.
samps:
celtics bu sampyonlugu hak ederek aldı.lakers eger sampyon olsaydı tüm elestrileri hic yorum yapmadan kabul ederdm çünkü ne kadar sacmaladıgımızı biliyorum.kaybettigimiz sey bi sampyonluk deil aslnda lakers tüm seri boyunca kendini kaybetti.celtics in savunması cok güzeldi kobe kazık gibi kaldı ortada ama oynanan oyunda hiçbi emek yoktu bize sampyonlugu getiricek.kafasına göre takılan bench, tüm seriyi uzayda geçiren radmanovic, kazık kobe, istikrarsız odom.fisher bi kez daha ne kadar degerli oldugunu gösterdi bence.ona yorum yok.amaa ne kadar gasoft elestrilerine maruz kalsa da bence gasol garnet karsısında yapabileceinin en iyisini yaptı.celtics in sert savunması arada bi 5 oynamaya calısan bi 4 icin cok agır.tabi gasol ün de katkısı oldu cabuk ayaklarını kullanamadı.zaten gasol den beklenen neydi ben anlıyamadm.
önümüzdeki sezon:
genc, önceki sene sampyonlugn kıyısından dönmüs(gerci 4-2 nin neresi kıyı tartısılır), hırslı ve bu ligin zirvesini uzun yıllar zorlıyablicek bi takım.sneye ücgen hücum oturtulabilirse lakers ın karsısındaki takıma yazık cidden.ki kobe nin takım lideri havası söner de eski topbenimci kobe olursa otantik maclar izleriz.boston ın kadrosu cok yaslı 1-2 sene zor dayanır.tecrübe takımda yeterince var: kobe-fisher(odom un gitmesi umuduyla).takım toptan iyi şutörlerden olusmus nerdeyse.hakeme tüm takımın yerine itiraz edebilecek bi adam da var:gasol.seneye lakers kendisi gibi oynarsa simdilik önümüzde kimseyi göremiyorum.boston icn zaman doluyo.
hücum maclar, savunma sampyonluklar kazandırır sözüne inanmıyorum.iyi yapılan hücum çin seddini bile yıkar.önemli olan oynanılan oyunun sürekliligidir.bütün batıyı yıkıp gelirken hic savunma görmemisiz gibi davrananlar cıkıpta burda konusmasın.
celtics:
herkesi tebrk ediorm tüm bostonluları.basta kg ve allen.
tek derdim var bütün yaz dn deitirir gibi takım deistiren sonradanolma botonlulara laf yetistircez.
...
Yorumu Yazan TrNba, 19 Haziran 2008, 14:38:40
kobe SHAQ BİR HİÇSİN BUNU BİZE BİR DAHA GÖSTERDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜRLER REZİL.
...
Yorumu Yazan lebron james, 19 Haziran 2008, 14:20:17
sayın jesse james nasıl koyduk ama nerdesin sen yorum bekliyorum senden acil bu toptur yuvarlaktır nocağı belli olmass yinede tebrikler 2 galiiyet sizler için moral oldu :) birdaha yazdığın yorumlara dikkat et 2 kere düşün :):) şampiyon bostan ve pierce seni seviyorum celtics :)
...
Yorumu Yazan çağrı, 19 Haziran 2008, 12:55:23
Önceliklee takımımla gurur duyduğumu söylemek istiyorum senenin başından beri birçok boston taraftarı eskiden nerdeydinz iyi takımın yeni taraftarı gibi yorumlarla karşılaştık ve bu şampiyonluk en büyük ödülümüz oldu basketbolu sevme nedenlerimden biri olan pierrcenin mvp olması hem beni gururlandırdı hemde kendisine basit şutör diyenleri utandırmıştır umarım fakat kendileri buraya artık yorum bile yazamadıkları için bir sonraki sezon duyulucak sesleri olsun biz hep buralarda olucaz garnettin gözyaşlarıyla allenın duruşuyla ve piercenin gururuyla burda olucaz...Şimdi bikez daha soruyorummm..WHERE İS KOBE..WHERE İS KOBE..
...
Yorumu Yazan mert, 19 Haziran 2008, 11:40:28
jesse james arkadaşım nerdesin hani her boston galibiyetinden sonra çıkan bostonlular gibi deeldin nerdesin o zamn ya da 3-1 dan çevirecektiinz noldu

bnce çook güzel bi maçtı ...

where is kobe ..where is kobe :D:D you are not jordan :D:D
...
Yorumu Yazan YUNUS FERMAN, 19 Haziran 2008, 10:46:46
NİYE KOBE'YE BU KADAR ÇOK YÜKLENİLİYOR.. YADA NERDE KOBE KOBE OYUNCU MU GİBİSİNDEN YÜKLENMELER YAPILIYOR..ŞU VARKİ: YILDIZLAR MAÇ KAZANDIRIR TAKIM İSE ŞAMPİYON YAPAR..FİNALE GETİRDİ YOKTAN TAKIMI.. ÇABALADI OLMADI. DAHA NE YAPACAKTI ADAM...3 ŞAMPİYONLUĞU VAR.. TARİHİN EN FAZLA SAYI ATAN OYUNCUSU OLMA YOLUNDA EMİN ADIMLARALA İLERLİYOR.. MVP ALL STAR MVP BAŞARILARI VS VS Bİ ÇOK REKORLARA SAHİP.. JORDANLA KIYASLANIYO.. TAMAM M.J TABİİ Kİ OLAMAZ.. AMA ONUNLA BERABER HER ZAMAN ANILACAK VE HER ZAMAN TARİHİN EN DOMİNANT OYUNCUSU OLARAK ANIMSANILACAK.. BEN DE KOBE DEN HİÇ Mİ HİÇ HAZ ETMEM FAVORİM HER ZAMAN V. CARTER OLMUŞTUR.. AMA BAZI GERÇEKLER VARDIR.. KOBE HAKKINDA HER ŞEY YAZABLİİRSİNİZ AMA OYUNUNU NBA TARİHİNDEKİ YERİNİ STATÜSÜNÜ BAŞARISINI YADSIYAMAZSINIZ. YORUMLARINIZI BİRAZ OBJEKTİJ YAZIN.. BU ARADA CELTİC'İ TEBRİK EDERİM.. P. PİERCE VE K.G ADINA ÇOK SEVİNDİM.. BÖLE KARİYERLİ STAR OYUNCULAR EN AZINDAN TEK YÜZÜĞE SAHİP OLUP TARİHTE YERİNİ ALMALI..
...
Yorumu Yazan atakan, 19 Haziran 2008, 00:42:50
boston 4.macta ztn 20 sayıdan gelerek sampion olcagnı belli etti 3-1den cewiren yok denecek kadar azdı
...
Yorumu Yazan kratos188, 18 Haziran 2008, 21:26:34
boston taraftarının kobeye yaptığı bir diğer müthiş tezahürat.. YOU ARE NOT JORDAN! YOU ARE NOT JORDAN!
teşhisi doğru KOYMUŞLAR. KOBE KİİİİM! JORDAN OLMAK KİM!! MAJESTELERİYLE KIYASLANMASI BİLE TERBİYESİZLİK!
bu arada hindi suratlı gasol daha maçın başından itibaren süper berbattı aldığı her topu gerzekçe kaybetti. gasooool gulu gulu :)
çirkef lamar odom çirkef parmaklarını RAY ALLEN'in gözlerine sokarak yine gösterdi çirkefliğini. ama RAY ALLEN sonra maça geri dönerek 7 üçlükle lakerse postasını koydu.
vujacic zaten bebek gibi dokunsan ağlayacak.
...
Yorumu Yazan STAPLES HELL, 18 Haziran 2008, 18:48:38
ÖNCELİKLE CELTİCS İ TEBRİK EDİYORUM.SADECE WHERE İS KOBE SÖZÜ HAKKINDA KONUŞMAK İSTİYORUM.KOBE DAHA NE YAPSIN Kİ SONUÇTA NBA FİNALİNE KADAR GELDİ.KOLAY MI O ÇOK KORKTUGUNUZ SPURS Ü UTAH I ELEMEK..BİR KİŞİ BİR TAKIMI YENEMEZ BUNU ANLAYIN.PİERCE PİERCE DİYOSUNUZ ONU DA TEK GÖRDÜK BOSTON NEREDEYDİ HATIRLAYIN AMA KOBE EN KÖTÜ PLAY OFF LARI HEP GÖRDÜ TEK BAŞINAYKEN.O YÜZDEN HİÇ KONUŞMAYIN KOBE HAKKINDA.HERKES BİLİYO Kİ O EN İİSİ
...
Yorumu Yazan TrNba, 18 Haziran 2008, 18:38:19
Bu ara da Boston maçında LEBRONA ÇAMUR atanlar nerede HİÇ SESLERİ ÇIKMIYOR NASILDA BİLİYORLAR SUÇLARINI.BAK SİZİN YALANDAN MVP BEŞ BETER OLDU HEMDE BÖYLE BİR KADRO İLE HEMDE 40 SAYI FARKLA.Bu kadro lebronda olsa şampiyonluk kesin kaçmazdı.ARTIK Lebronun devri bunu kabul edin.BOSTONA HELAL OLSUN NBA YENİ BİR SOLUK GETİRDİ.O Süper üçlüyü hep sevmişimdir HEP 1 NUMARALARDI VE 1 NUMARA OLARAK KALACAKLAR Aslanlarım.Lakers seneyede zor fianal oynar artık batı akıllandı çünkü.SHAQ ARASINIZ DAHA HEMDE ÇOK.BOSTON SAOL VAR OL BAZILARINA HADİNİ BİLDİRDİĞİN İÇİN!!!!
...
Yorumu Yazan melih dönmez, 18 Haziran 2008, 16:09:29
Boston'ın basında beri sampiyon olaccağı belliydi.zaten seride lakers a ait olan 2 sayıda onların son cırpınıslarıydı.son macta boston ın attığı farkta bunun bir kanıtı zaten.Kabul etmeliyiz ki Kevin Garnett,Paul Pierce ve Ray Allen Bostonın sampiyon olmasının bas aktörleri...
...
Yorumu Yazan Burhan, 18 Haziran 2008, 12:33:00
Garnettim taktı yüzüğü sonunda..!
Bu sitede seri başladığında anket 4-0 lakerstı sonra her maç boston kaçsa, lakers 4 tü. Şimdi ankete 4-4 ekleseniz eminim anketler 4-4 yönünde patlar =)
Bu şampiyonluk çoğu kişiye çok büyük hediye çoğu kişiye çok büyük kapak oldu =)
...
Yorumu Yazan SERKAN, 18 Haziran 2008, 11:51:55
heyyy ulas arkdsmmm pierce adam yerinee koymuyordunn adam mvp oldu boston lakers ı adeta ezdi gecti ben her zman diydm lakers kobenin eline bakıyo diyeee yine öle oldu. gelelm üçgen hucum tıkır tıkır işliyo diyen arkdasa hani nerde üçgen hucum hane nerde gasol hane nerde odom boston 4-2 alır dedmm aynen öle oldu lakers taraftarları nerdesnz 39 sayı farkla kazanılması ayrı bir güzel olduuu en büyük BOSTON
...
Yorumu Yazan smertkilic, 18 Haziran 2008, 11:26:44
BOSTON GERÇEKTEN HAKETTİ BU ŞAMPİYONLUĞU..
BEN BU ŞAMPİYONLUKTAN ÇOK GARNETT'E SEVİNDİM..ÇOK İYİ OLDU ONUN İÇİN..ONU AĞLIYOR GÖRÜNCE BEN DE DAYANAMADIM..ONU ÇOK SEVİYORUM..ÇOK İYİ OLDU..
PİERCE KESİNLİKLE HAKETTİ..
KOBE DE BENİM EN SEVDİĞİM OYUNCULARDAN BİRİ HATTA GARNETT'DEN SONRA O İDİ..ONA DA AYNI ZAMANDA ÇOK AMA ÇOK ÜZÜLDÜM..SABAHA KADAR RÜYAMDA ONLARI GÖRDÜM..
BENCE SENEYE YİNE AYNI FİNAL VAR..
...
Yorumu Yazan ..., 18 Haziran 2008, 11:19:11
cok mutluyum cokkk:Dtakımımla gurur duyuyorum.helal olsun sıze her seyı hakettınız 40 sayı farkta bayaa guzel oldu.kg ıstedıgı yuzugu aldı paul pıerce mvp.1 sene ıcınde kurulan bır takımın parcaları cok ıyı ısledı tabıkı hepsı yeteneklı oyuncular ve takım kımyası tuttu.solıcek bısey yok.serı 3-1 ken lakersın hala sampıyon olacagına ınananlara bısey demıyorum.yok kobe 50 sayı atar alır yok kobe sole bole.hanı kobe?neyse boyunun olcusunu aldılar.WORLD CHAMPIONS BOSTON CELTICS
...
Yorumu Yazan orhan kaan erdem, 18 Haziran 2008, 08:12:29
Lakersta Kobe dışında skor yapacak adam yok(gasolu adamdan saymıyorum).Lakersın buraya gelmesi ayrı bi olay ama Celtics hakettiği yüzüğü aldı sonunda.Üzüldüğüm tek şey Garnetti ağlarken görmek ama bunlar mutluluk göz yaşları.FOREVER KEVIN GARNETT.Ray ray 3lük yağmuru yaptı Paul liderlik özelliğini gösterdi KEVIN GARNETT savunmasıyla Lakersı yendiler gelecek senede bu 2 takım finalde karşılaşır yüzük gne BOSTONda olur.
...
Yorumu Yazan Ring, 18 Haziran 2008, 07:59:55
Garnett VE Pierce bu iki oyuncunu şampiyonluk görmesine çok sevindim.yüzüğü sonuna kadar hak ettiler hepsine helal olsun diyorum darısı suns'a:)lakers için rüya bitti maçı çevireceklerini sananarada yazık oldu ama iyi bir final izledik syılır Boston ağır bassada.
EFSANE GERİ DÖNDÜ ARTIK KORKMAK İÇİN BİR NEDENİNİNİZ VAR:)
...
Yorumu Yazan kratos188, 18 Haziran 2008, 07:28:12
o kadar fark atılır mı oha boston celtics :)))))

boston taraftarının yaptığı tezahürat gayet anlamlıydı... WHERE İS KOBE..!! WHERE İS KOBE..!! :))
 1 2 > 

Yorum yazın
Kendi Yorumunuzu Göndermek için Buraya Tıklayın

busy
 


Sosyal Medya ile Takip Edin!

Twitter Facebook Friendfeed RSS

Son Yorumlar

İddaa Basketbol Nası...
Nasıl bir farkı olacak ki bayan basketbolunun?
NBATR - İhsan Bayülk...
Çok güzel röportaj olmuş. Ben İhsan Bayülken...
7 Yıl Aradan Sonra P...
İnşallah bu sene de playoff yapaca Efes.
Howard'ın Dönüş Tari...
Howard gerçekten başa bela bir oyuncu, sürekli ...
Kevin Martin de Saka...
sitenizde iletisim adresi göremedik. Reklam verme...
NBATR - İhsan Bayülk...
Semih Erden basketbola verdi kendini. nba günleri...
İddaa Basketbol Nası...
tr bayan basketbol nasıl oynanır kuralı warmı ...
İddaa Basketbol Nası...
arkadaslar tr bayan basketbol nasıl oynanıyo bı...
Michael Jordan EFSAN...
Meryem mesajını çok geç gördüm kusuruna bak...
NBA'in En İyi Oyuncu...
bune ya michael jordan

© 2004 - 2013 | Türkiye'nin NBA ve Basketbol Portalı | nbatr.com


Sitede yer alan haber ve yazılar Kaynak gösterilmeden herhangi bir medya ortamında yayınlanamaz.!

NBA

NBA Basketbol
NBA TV NBA TV izle