2014 NBA All Star Smaç Yarışması'nda yarışacak isimler açıklandı. Son şampiyon Terence Ross'un başı çektiği çok iddialı bir kadronun yanı sıra geleneksel smaç yarışmasından çok farklı, yeni bir formatı da göreceğiz.

14 Şubat gecesi oynanacak 2014 NBA All Star Maçı'nın koçlar tarafından seçilen yedekleri açıklandı.

2014 NBA All-Star maçının ilk beşleri açıklandı.

Her yıl düzenli olarak Forbes tarafından açıklanan NBA'nin en değerli takımları sıralamasında bu yıl da zirve değişmedi.

Dallas Mavericks'in Alman yıldızı Dirk Nowitzki, kariyerinin devamı konusunda açıklamalarda bulundu.

Denver Nuggets'ın İtalyan oyuncusu Danilo Gallinari'nin dizindeki sakatlığı nedeniyle sezonu kapadığı açıklandı.

Boston Celtics, Miami Heat ve Golden State Warriors, 4 oyuncuyu kapsayan üçlü bir takasta anlaştı.

Yıldızı Derrick Rose'un tekrar sezonu kapatmasıyla birlikte hedef küçülten ve bir süredir kadroyu boşaltarak geleceğe yatırım yapmayı tartışan Chicago Bulls, takımın en önemli isimlerinden Luol Deng'i Cleveland Cavaliers'a gönderdi.

Tanrı Bu Gece Duncan Kılığına Girdi/1-0

NbaTr.Com - Pazar, 20 Nisan 2008
Tim DuncanAT&T Center'da play-off ilk turu değilde Batı Finali gibi geçen maçta San Antonio Spurs, 2 kez uzatmaya giden serinin ilk maçında Phoenix Suns'ı 117-115 mağlup ederken Tim Duncan inanılmaz bir maç çıkarttı.

Nefesleri kesen maçın normal süresi 93-93 biterken ilk uzatmada 11-11 sona erince 2. kez maç uzatmaya gitti. 2. uzatma dakikalarında ise Spurs 13-11'lik üstünlükle maçı kazanan taraf oldu.

Maçın yıldızı Tim Duncan her şeyi yaparken üçlükse üçlüğünü attı takımını ipten aldı, bloksa bloğunu koydu ve ribauntsa alayını topladı.

Tim Duncan 1-1 üç sayı ve 16-24 şut isabetiyle 40 sayı-15 ribaunt-5 asist-3 blokla olağanüstü bir gece geçirirken izleyenleri büyüledi.

Spurs'ün Fransız yıldızı Tony Parker 26 sayı-5 asist, benchten gelen Manu Ginobili 24 sayı-5 asist ve ilk 5 başlayan Michael Finley 13 sayı-3 ribaunt yaptı.

Suns'ta Amare Stoudemire 33 sayı-7 ribauntla oynarken 6.faulü nedeniyle 2. uzatmada takımını yalnız bırakırken ayrıca maçı 6 top kaybıyla tamamladı.

Shaquille O'Neal 11 sayı-5 ribaunt-4 blok yaparken, Steve Nash 25 sayı-13 asist, Raja Bell 14 sayı-5 ribaunt ve Leandro Barbosa 12 sayı-8 ribaunt yaptı.

Suns 115 Spurs 117

            
PHO (0-1) 24  24  23  22  11 11  115
SAS (1-0) 20  20  25  28  11 13  117
PHOENIX SUNS
STARTERS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Grant Hill, SF282-40-01-1257101005
Amare Stoudemire, C4613-260-07-94370226633
Shaquille O'Neal, C305-80-01-31451244511
Steve Nash, PG459-203-84-504413002225
Raja Bell, SG544-72-34-42353002414
BENCH MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Brian Skinner, C20-10-01-4011000011
Boris Diaw, PF326-110-20-01343112512
Leandro Barbosa, SG414-90-34-40882101412
Gordan Giricek, SG121-20-00-0011100002
TOTALS  FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
 44-885-1622-3010324224681727115
 50.0%31.3%73.3%Team TO (pts off): 18 (20)
 
SAN ANTONIO SPURS
STARTERS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Bruce Bowen, SF210-20-00-0011010220
Tim Duncan, C5116-241-17-1269155134340
Fabricio Oberto, PF242-30-00-0055010234
Tony Parker, PG5211-201-13-40225102626
Michael Finley, SF485-113-70-00330111313
BENCH MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Brent Barry, SG101-11-11-2022010024
Kurt Thomas, C292-50-00-04610001264
Jacque Vaughn, PG30-10-00-0000000000
Manu Ginobili, SG4510-240-64-51345304424
Ime Udoka, SF81-40-10-0101000012
TOTALS  FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
 48-956-1715-2312314315951730117
 50.5%35.3%65.2%Team TO (pts off): 17 (5)
 
Flagrant Fouls: None
Technical Fouls: PLAYERS: None - TEAMS (def3sec): None - COACHES: SANANTONIO G. Popovich (1)
Officials: Bennett Salvatore , Mike Callahan , Tony Brothers
İlgili Diğer Haberler
Yorumlar (54)Add Comment
 1 2 > 
...
Yorumu Yazan onur21, 21 Nisan 2008, 16:23:01
zuha spurs e balık takım demişler bi deget yaw:D
...
Yorumu Yazan fedakar06, 21 Nisan 2008, 03:59:10
dr.j lakers i tutan benim .diğeri kız kardeşim.bu arada detroit yenildi maç şimdi bitii.nba zevkli geçecek sanırım.i olan kazansın
...
Yorumu Yazan dr.j, 21 Nisan 2008, 00:51:18
''Maçın yıldızı Tim Duncan her şeyi yaparken üçlükse üçlüğünü attı takımını ipten aldı, bloksa bloğunu koydu ve ribauntsa alayını topladı.''
aLayını topLadı çok güLdüm ya süpersin kemaL erdem.
bu arada duncan süper oynamış.
bide bu fedakar06 ne dediğini biLmiyr heraLde arkadaşım bi Lakers şampiyon demişsin bi Lakers oLmasında kim oLursa oLsun.
...
Yorumu Yazan gokhan alabicak, 20 Nisan 2008, 23:51:44
ya bide şunu soylemek istiyorum bu haber san antonio ya ait bolum olan haber!ve DUNCANIN olağan üstü performansından bahseden bolum.lütfen!! lakers ile ilgli bolumde yorum yapın san antonioda değil...yok lakers şolemiş yok bolemiş lakers senelerdir bişimi yaptıda kobeden bahsediyorsunuz...hala farkına varamadnız sezon içinde mvp olanlar çok çabuk unutulur ama PLAYOFFLARIN MVP Sİ kolay kolay unutulmaz..siz gidin kobe ile lebronu kıyaslayın...bizim DUNCANımız bize zaten mutlulukların en büyüğünü yaşatıyor...hem bi turunuzu atlayında gelin o zaman konuşuruz...AMA LÜTFEN san antonioaya ait olan bolumde başka takımlarla ilgili yorum yapmayın...
...
Yorumu Yazan fedakar06, 20 Nisan 2008, 23:31:40
gamze sen önce bulaşık yıkamayı ören kardeşim.lakers şampiyon. shak emekli olur sanırım. oldu olacak gamze shaq ın yanına micheal jordon magic johnson ı alalım steve nash ve grant hill le beraber göbeklerini kaşırlar.)))))))))))))))
...
Yorumu Yazan goralı, 20 Nisan 2008, 22:04:46
sayılar herşeyi söylemiyor malesef... duncan bunlarında ötesinde takımın büyük lideriydi... bu sene muhtemel şampiyonlukta playoffların mvp si olur gibime geliyor...
...
Yorumu Yazan fedakar06, 20 Nisan 2008, 21:14:24
inadına shaq lakers şampiyon olmasın kim olursa olsun. hakemlerin shaq a çalamadı fauller başka yerde kasti faul veya cinayet gibi. lakers hayranlığını bırakın.gasol geldi diye şampiyon olursa lakers . bu nba sonu olur. ve hiç bi izlenirliği kalmaz. detroit şampiyon olabilir ama orda da sanders gibi hikaye bi hoca var. dantony hocaysa bende phil jacson um.
...
Yorumu Yazan kobe024, 20 Nisan 2008, 20:48:43
abi duncan üçlük atmıs daha ötesi var mı ya?
...
Yorumu Yazan ozzi, 20 Nisan 2008, 18:44:43
arkadaslar spurs phonexden daha ii.bi maç duncan çıkar öbür maç manu.phx süper takım ama spurs onlardan 1 gömlek daha üstün.finalde boston-spurs olur we şampiyon SAN ANTONİO SPURS olur
...
Yorumu Yazan fedakar06, 20 Nisan 2008, 18:31:57
arkadaşlar sans ın spurs u eleyeceğini düşünmek hayal kurmak bence.seri bitmiştir 4-0 veya 4-1 bırakın bize gelsin spurs lakers şampiyon
...
Yorumu Yazan fedakar06, 20 Nisan 2008, 18:27:59
gamze hanım shaq yenildi diye kanalı esir almışın.herkese hakemlere eleştiri.kardeşim sen gel benim gibi leakers i tut. parker cinoboli tim bu 3 lü yü sans yenemezdi yenemedi.spurs leakers olarak finalde sizi istiyoz şampiyon biziz. gamze hanım sen derslerine çalış bence)))))))))))))))) hehehhehe
...
Yorumu Yazan oturtucu, 20 Nisan 2008, 18:22:43
bu sas kadar balık takım görmedim ya inşallah eleyeceğiz az daha gayret deplasmanda iyi oynadık şansları vardı amare faul problemine dikkat artı shaq
...
Yorumu Yazan Polat, 20 Nisan 2008, 18:20:56
Duncan ciddi ciddi çok iyiydi ama şunu bilmeliyiz ki phoneix onlardan daha iyi ben o final boston san antonoi diyenlere aldırmıyorum bile şunu biliyoruz ki şu anda nba de kobe gibi bi adam yoq varsa da yanında gasol yoq o da varsa odom yok sonuç olark bu büyük üçlüye karşı garnett pierce ve ray allen karşı gelebilir ne kadar kobe fan ı ve lakers hayranı olsamda boston celtics doğudakileri süpürüp geçicek (belki detroit 3 maç kazanır) sonrasında doğuda herkesle boğumuş bir lakeers 4-2 geçer diye düşünüyorum bu aklımdan geçen kalbimden geçer boston lakers fi,nali ve lakers 4-3 alsın istiyorum ama herşey Bynum a bağlı
...
Yorumu Yazan Slayer, 20 Nisan 2008, 17:23:35
Uzatmalarda kazanılan maç illa şans mı olacak Duncan süper oynamış spurs hakkıyla kazanmış attığı 3 lük şans kabul ama bütün maçı şansa bağlıyamassınız.bence bunların ilk turda eşleşmesi kötü oldu çünkü batının en güçlü 2 takımı bunlar bide bu haber başlığındaki yorumlara saçma saçma lakers yazıyosunuz lakers 4 sene sonra şampiyonluk konuşmaya başladı ama o lakersı patlatırlar o zaman şaşırmayın önemli olan sürekli başarıya oynarken yukarıları sindirmek ama sizin gibi basit taraftar takımı biraz güçlenince ötmeye başlıyo genelde sonunuzda kötü oluyo
...
Yorumu Yazan STAPLES HELL, 20 Nisan 2008, 17:18:50
BURDA BİLE LAKERS KONUŞULUYOO.NE KADAR ÇOK LAKERS TARAFTARI VARR :)) EET ŞAMPİON OLCAK KADAR GÜÇLÜYÜZ .LAKERS LI ARKADAŞLARIMA SONUNA KADAR KATILIORUM.LETS GO LAKERS
...
Yorumu Yazan cem, 20 Nisan 2008, 16:22:28
ya böyle bir adam yok ya..birde duncanı garnettle karşılaştıranlar var onlarda izlemişlermidir acaba bu maçı bence izledilerse bir daha böyle saçma bir karşılaştırma yapmaya kalkmazlar..
...
Yorumu Yazan nu_metal, 20 Nisan 2008, 14:21:27
ya suns herkesin fovorisi olsa bile spurs gönülümün şampıyonu duncan gibi bir oyuncu olduğu sürece spurs ün belini ilk turda bükmek çok zor birde tecrübeleri yeter suns son anlara geldikçe hep basit hatalar yapıyolar alabilecleri maçı kaybettiler ama ne olsun adamım duncan üçlük bile sallıyor
...
Yorumu Yazan hakan35, 20 Nisan 2008, 14:20:16
suns'ın koçumu yetersiz.fedakar06 arkadaşım mike D'anthonyden bahsediyoz nasıl yetersiz dersin.suns buralarda olmasını sağlayan adam o.herkese kötü de ama koça kötü deme lütfen.
...
Yorumu Yazan fuzuli, 20 Nisan 2008, 14:10:04
abi bu adam oldugu sürece spurs hep kafaya oynar daha ginobili tam sakatlıgını atlatamadı oda açıldımı gene şampiyonluğu kimseye bırakmazlar zaten spurs finallerde her sene oldugu gibi vites yükseltmeye başladılar kimse önlerinde duramaz

...
Yorumu Yazan nuri, 20 Nisan 2008, 13:52:41
duncan hersene normal sezonu 20S-10R ile tamamlıyor playoff 25S-15R a çıkıyor fazla abartılacak bir durum değil, spurs kadrosu ne yazıkki suns kadar iyi değil (amare veya shaq sakatlanmadığı takdirde) suns bu turu 4-2 veya 4-3 geçer batı finalini lakers ile oynar.
...
Yorumu Yazan stee, 20 Nisan 2008, 13:44:00
duncan yaa!nereye koysan kendini gösterir bu adam!mac basladıgından beri biliodm zaten spurs ün alıcaını beni yanıltmadı!kobe lebrn yalan ya sisirilmis yetenekler!braz spurs izleyinde mütevazi süperstarlık neymis görün!masallah ya saf yetenek-saf zeka baska bisi deil tebrik ettim kendisini!
ammavelakin parker ve manu böle macın sonunda acılırsa spurs ün de duncan ın da isi zor!
umarım spurs-lakers batı finali olr cok izlemek istiorm
...
Yorumu Yazan SMK, 20 Nisan 2008, 13:40:45
lakersın kadrosu yetersizmi..dallas şampiyonmu..arkadaşlar rica ediyorum bu oyunu biliorsanız konuşun..
...
Yorumu Yazan berqi89, 20 Nisan 2008, 13:39:54
lakers'ın kadrosu yetersiz olduğunu düşünen kişiler var ama onlar zaten kendi kendilerini yeterince rezil ediyolar
suns'a yazık oldu desek iyidir, maçı kopartacakları yerlerde spurs geldi, ilk baş ivme kazanmalarına izin vermdi, sonra patlattı
amare 2. uzatmada oynasaydı çarşı biraz karışırdı
duncan da baya bi güzel oynadı
yeterli olmayan kadrolar spurs ve hornetsinkiler
bowen ve obertodan yeterince verim almadıkları gibi, bench katkısı da yerinde değil ( manuyu benchten saymamak lazım)
suns da hala bench katkısı yapmamakta ısrarcı, aynı şekilde hornetsde de playoff tecrübesi pek yok ama dallası rahatça eleyebilirler
en güzel kadro lakers'da ama bynum bu sene bitik sanıyorum, geri de dönemez, o yüzden doğudan gelen takım bu sene şampiyon olacak gibi duruyor
...
Yorumu Yazan gokhan alabicak, 20 Nisan 2008, 13:28:55
ALLAHIM ya bu adam başka bişi ya,başka bişi için yatatılmış yaa,tarihin en iyi 4 numarası,şu basketbolu bir seninle birde orhun ene ile sevdim,hep sevindirdin beni be kazanan adam,ahh diyorum bide o maçı izleyen amiralla beraber oynasan süpüremeyeceğin takım yoktu senin,onada baktığım zaman sanki hala oynayacakmış sanki kenarda bir kaç maçlık sakatmış gibi geliyo,ama asla unutulmazsın TİM DUNCAN çunku sen gerçekten çok çok büyüksün sadece bu maçla ilgili performansından dolayı değil .BELKİ SA bu seriyi geçemeyebilir belkide yıpranıp diğer batı daki çok güçlü takımlara elenebilir ama bakacak olursanırız bu takım her zaman diğer takımlardan bütçe olarak daha küçük miktarlara oyuncu getirdi,gerçi küçük demekde biraz saçma ama,hep birisini rotasyona alıp takım oldukları için 2000 lere damga vurdular..ben ve diğer sa lı arkadaşlar çok şanslıyız çunku başarılara çok fazla alıştık..son sözüm GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM SENİ DUNCAN..sen sezonun değil her zaman playoffların MVP SİSİN...başarılar diliyorum san antonio ya,,umarım bu turu gecerlerde onleri açılır...birde bence en güzel seri varken diğer maçları vermek mantıksızca..
...
Yorumu Yazan STAPLES HELL, 20 Nisan 2008, 13:25:27
SPURS COK ŞANSLIYDI EVİNDE ÇOK ŞANSLIYDILAR.DUNCAN MÜTHİŞ OYNAMIŞ GERCEKTEN YİNE DE FAVORİM SUNS BU SERİDE
...
Yorumu Yazan d-wade, 20 Nisan 2008, 13:06:44
Kaan Kural'in dedigi gibi,bu adami durdurmak imkansiz sadece yawaslatabilirsiniz.Duncan Efsane.
UTAH-Magic finali olur INSALLAH.
...
Yorumu Yazan LA Satan, 20 Nisan 2008, 12:31:37
Bu na biçim bir maçtır ya vallahi tam batı finali gibi belkide bu yıl ki play off ların en güzel maçı bile olabilir hem de ilk maç finlay attı nash attı duncan iki yıl sonra bir üçlük attı hem de maçı 2. uzatmaya götürdü ve manu da bitirdi phx artık aldık dediği maçı kaybetti yalnız bence phoenıx in shaqa daha fazla top indirmesi lazım bu serinin ne kadar müthiş geçeceği daha ilk maçtan belli oldu bakalım daha neler görecez...
...
Yorumu Yazan onur21, 20 Nisan 2008, 12:20:29
işte budur duncan gene playoff lard coşmaya başladı
...
Yorumu Yazan GoSunsGo, 20 Nisan 2008, 11:55:08
Kendi sahalarında oynamalarına rağmen , rakip takımın en iyi 2 oyuncusundan 2sininde foul sorunun olmasına rağmeni inanılmaz derecede şanslı olmalarına rağmen maç 2 kere uzamış ve zar zor kazanılmıştır (ki adam gibi Phoenix benchden destek almamıştır) ama nedense bu maçdan sonra insanlar Şampiyonluk gelmiş gibi konuşuyorlar.Ama şunuda bilinki erken konuşan herkez çok güzel susturulmuştur.

Shaq'ın o kadar az dakikada 4 block'la oynaması Nash'in asistleri. Amare maçtan atılmasa nasıl olurdu orasıda meçhul tabi ama ben bir Phoenixli olarak Duncan ve Ginobiliyi ayakta alkışlıyorum inanılmaz bir maç çıkardılar ama her zman dediğim gib konuşmak için çok erken.Shaq Amare ve Nash her böle oynadığında umarım Spurs bu kadar şanslı olur...
...
Yorumu Yazan timmy, 20 Nisan 2008, 11:16:30
ikinci maç serinin sonucu için haberci olacak.2-0 olursa geri dönüşü çok zor olur suns'ın.her yıl olduğu gibi suns eler diyen yorumculara yine el salladı spurs.bu serinin galibi final oynar.dallas-n.orleans serisi de yorucu geçecek.bence spurs bu turu geçecek.karşısına dallas gelirse saha avantajı olan spurs finale çıkar.hornets gelirse tecrübesizlikle spurs'u eleyemez.utah-s.antonio finali görünüyor bence ufukta.
 1 2 > 

Yorum yazın
Kendi Yorumunuzu Göndermek için Buraya Tıklayın

busy
 


Sosyal Medya ile Takip Edin!

Twitter Facebook Friendfeed RSS

Son Yorumlar

İddaa Basketbol Nası...
Nasıl bir farkı olacak ki bayan basketbolunun?
NBATR - İhsan Bayülk...
Çok güzel röportaj olmuş. Ben İhsan Bayülken...
7 Yıl Aradan Sonra P...
İnşallah bu sene de playoff yapaca Efes.
Howard'ın Dönüş Tari...
Howard gerçekten başa bela bir oyuncu, sürekli ...
Kevin Martin de Saka...
sitenizde iletisim adresi göremedik. Reklam verme...
NBATR - İhsan Bayülk...
Semih Erden basketbola verdi kendini. nba günleri...
İddaa Basketbol Nası...
tr bayan basketbol nasıl oynanır kuralı warmı ...
İddaa Basketbol Nası...
arkadaslar tr bayan basketbol nasıl oynanıyo bı...
Michael Jordan EFSAN...
Meryem mesajını çok geç gördüm kusuruna bak...
NBA'in En İyi Oyuncu...
bune ya michael jordan

© 2004 - 2013 | Türkiye'nin NBA ve Basketbol Portalı | nbatr.com


Sitede yer alan haber ve yazılar Kaynak gösterilmeden herhangi bir medya ortamında yayınlanamaz.!

NBA

NBA Basketbol
NBA TV NBA TV izle