Gönderen Konu: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum  (Okunma sayısı 3151 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

--

  • Ziyaretçi
Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« : 10 Ekim 2007, 05:15:58 »
NBA'de aktif basketbola dönüş kararı alan 37 yaşındaki Doug Christie yaptığı açıklamada New York Knicks'de oynamak istediğini söyledi.

Doug Christie yaptığı açıklamada kendisi için en uygun takımın New York olduğunu belirtti ve Knicks'in kendisini istemesi halinde gideceğini belirtti.

Doug Christie, Knicks'i istemesinin en büyük nedenini de Isiah Thomas olarak gösterdi ve Thomas'a övgüler yağdırdı.

Zeke için oynamak istediğini ve Zeke'in bir felsefesi olduğunu vurgulayan Doug Christie, ''Isiah Thomas için yeniden oynamak isterim. Benim ona bir insan olarak ve bir coach olarak çok fazla saygım var.'' dedi.
----------------------------------------------
NBATR/KE

Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #1 : 10 Ekim 2007, 19:15:37 »
 Akşam akşam bir sen eksiktin demek lazım buna,yane allan houston yetmedi sende gel galiba bizi miami
heat ile karıştırdı christie amcam ama belli olmaz zeke cim gaza gelir alır bunu sora seyrele eğlenceyi


Çevrimdışı BuckéYé

  • Mad ''Sexy'' Buck
  • Starter
  • ***
  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #2 : 10 Ekim 2007, 19:19:26 »
vay bea..
Basketbola dönmek isteyen isteyene..

Christie Aslında iyi savunmacıdır.
Yani skor yüzü pek öne çıkmasa bile Savunamsı ile övgü alan bir oyuncu..
Ama kuru kalabalık olur NYK'^de..

Apo abi de sinirlenmişe benziyor :D :D

Çevrimdışı hot_sizzle3

  • Godfather
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 711
  • DeMar Derozan
    • Profili Görüntüle
    • www.and1.com
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #3 : 10 Ekim 2007, 19:24:44 »
he valla herkes dönmek istiyor bırakırken akılları nerdedi houston un paralar suyunu çekti ondan dönmek istiyo  Christie de bi kontrat yaparım diye zeke ye yağ çekiyo :-D

Her şeyi doğru yapmaya çalıştı,fakat her nedense hepsi yanlış gitti.

Çevrimdışı RaRe

  • forumun Ender'i
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.508
  • Rütbeliler gelir geçer üyelerin ruhu bize yeter!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #4 : 11 Ekim 2007, 17:12:01 »
Ya bu adamın basketbol oynayacak hali yok artık...Saçma sapan densiz densiz açıklamalar yapmış...Bi bu eksikti bu da oldu ya tamam artık...



TİLL I collapse... I am what I am...
Adı daha önce konmuş finallere karşı Takım Ruhu...

Çevrimdışı Nihat Emre

  • Go Sonics Go Durant and Green
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 937
  • Aşkımmmmm!!!!!!!!!
    • Profili Görüntüle
    • MaximumSpor
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #5 : 15 Ekim 2007, 21:44:08 »
Valla basketbola dönmek isteyen Knicks'e gelmrk için can atıyor tabi haklı bir sebepleride var Zeke veye Nolan (umarım doğru yazdım:P)anca para veriyorlar adamlara onlarda para kazanmak için Knicks'i seçiyorlar ayıp gerçekten bu kadarı da fazla Christie bize gelmek istedi ama red yanıtı alınca Knicks için konuşmuş bencede densiz açıklamalar bunlar.



Çevrimdışı NYK

  • The Doc
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.714
  • McClaaaaaaaane!!!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #6 : 16 Ekim 2007, 16:41:24 »
Ulan Darülaceze mi yazıyor MSG'nin girişinde?

Ben de akıllı sanırdım bu adamı,Zeke'e övgüler yağdıran adamın aklına şaşarım. (Sen alınma Kemal'cim,sen fasülyesin...  :-D)



Yippi Ka Yey motherfucker...

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #7 : 17 Ekim 2007, 04:19:46 »
Ben olsam olsam kuru fasulye olurum yaşlandık artık :-D Tabi sende kuru fasülye oluyorsun Salih'cim :-D
Taze fasülyelerin önünü açalım artık :-P :-D

Ben diyorum bu Isiah'ın bi felsefesi var diye ama siz adamı sevmiyorsunuz :-D Daha önce de dedim şu forumda Salih'i de, Apo abiyi de beni de mutlu edecek tek Zeke formülü var;
Thomas Detroit'e :-D

Çevrimdışı delyvaldes

  • Return The Dely
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 712
  • Acid Boys
    • Profili Görüntüle
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #8 : 17 Ekim 2007, 10:14:37 »
Anlayamadığım neden bir takım bu kadar genç gelecek vaadeden oyuncusu varken hala oyuncuya ihtiyaç duyar zaten son 10 sezonda hiçbir varlık gösterememiş bir takımsın hep drafttan iyi sayılacak adamlar seçmişsin ve bunları her nedense benchde uykularına mahkum etmişssin ve artık toprağa ayaklarını uzatmış paraları bitince tatillerinden kalkan adamlardan medet ummak da ne demek bunu anlamıyorum ya henüz anlaşmış değiller fakat bu gidişle christe de bu takıma girebilir hiç şaşırmam gerçekten new york seyircisi 10 senedir bu takımdan bir devrim yapmasını bekliyor fakat bu gidişle bir 10 sene daha geçeceğe benziyor...
-Bu Kupayı Görenler Parmak Kaldırsın-

Çevrimdışı El C3m0

  • Rookie
  • **
  • İleti: 144
  • Şampiyon yap bizi!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #9 : 17 Ekim 2007, 19:45:41 »
Anlayamadığım neden bir takım bu kadar genç gelecek vaadeden oyuncusu varken hala oyuncuya ihtiyaç duyar zaten son 10 sezonda hiçbir varlık gösterememiş bir takımsın hep drafttan iyi sayılacak adamlar seçmişsin ve bunları her nedense benchde uykularına mahkum etmişssin ve artık toprağa ayaklarını uzatmış paraları bitince tatillerinden kalkan adamlardan medet ummak da ne demek bunu anlamıyorum ya henüz anlaşmış değiller fakat bu gidişle christe de bu takıma girebilir hiç şaşırmam gerçekten new york seyircisi 10 senedir bu takımdan bir devrim yapmasını bekliyor fakat bu gidişle bir 10 sene daha geçeceğe benziyor...
Birader yanlız Christie yi New York takıma katmak istemiyor ki,adam kendi çıkmış zırvalıyor,takım bulamamış Isiah a filan yağ çekerek takıma gireceğini düşünüyor.Alan Houston-Demetris Nichols filan takıma girmeye çalışırken bu ölmüş toğrağa yer yok açıkcası.

Çevrimdışı Onur Yiğit

  • Kahve Bağımlısı
  • Starter
  • ***
  • İleti: 280
  • Onur Yiğit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Christie: Zeke İçin NYK'da Oynamak İstiyorum
« Yanıtla #10 : 17 Ekim 2007, 22:21:49 »
Zeke'ye zamanında icra ettiği oyunculuğu adına övgü yağdıranı alnından öper, yöneticilik kariyeri adına övgü yağdıranın alnını karışlarım! Belli yani herkesin dediği gibi takım bulamayınca B planı "İdareye yaranma" ortaya çıkmış. Bunların da ne zoru varsa...senden geçmiş artık, paranı da kazanmışsın zamanında, evinde oturup çocuklarınla vakit geçirmek yerine gidip de hayatı ters dönmüş bi takımda alt düzey görev adamlığı yapmak neyine?
Neyse... Kendi bilir X-tie...