Gönderen Konu: Gordan Giricek Fenerbahçe'de  (Okunma sayısı 21509 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #50 : 20 Ağustos 2008, 21:06:35 »
  Forumda herkez manyak derecesinde knickerbocker oldumu artı cim bom lu oldumu bilir ama aydın örs kovulduğunda ana avrat gidenlerin başında ben vardım,giricek bize geldi dedi kemal erdem msn den ben şaka  yapma kemo dedim harbiden şoke oldum.Bogdan tanjevic i günahım kadar sevmem ama kalitesi ortada adam  otoritesi ve etkinliğini koyup nba den marka olmuş birine tbl e kazandırdı.Valla gc cafe crown da sağlam yabancılar aldı ama hepsi giricek in gölgesinde kaldı ama maçların şifreli kanaldan yayınlacak olması insanın içini burkuyor :x
Abi o kesin değil sitede şifreli yayınlanamaz ibaresi var
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı fadeaway86

  • Starter
  • ***
  • İleti: 479
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #51 : 20 Ağustos 2008, 21:11:38 »
Bogdan tanjevic i günahım kadar sevmem ama kalitesi ortada adam  otoritesi ve etkinliğini koyup nba den marka olmuş birine tbl e kazandırdı
Yani Tanjevic hep elestirildi fb ve milli takımda yapamadıklarıyla ama.. dışarıda yaptıkları belli.. bence bu kadar elestiriyi hak etmiyor.. son yıllarda gelen Avrupalılar arasında marka olan biri Gricek.. yani kim vardı marka.. ksk'dan pashoutin,stelmahers, ülker'de rentzias,goljovic efes'te prkacin,popovic,karasev ilk aklıma gelenler.. ama uzun zamandır bu kalite bir yabancı gelmemısti.. lig açısından iyi.. nokta transfer..

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #52 : 20 Ağustos 2008, 21:55:46 »
Bogdan tanjevic i günahım kadar sevmem ama kalitesi ortada adam  otoritesi ve etkinliğini koyup nba den marka olmuş birine tbl e kazandırdı
Yani Tanjevic hep elestirildi fb ve milli takımda yapamadıklarıyla ama.. dışarıda yaptıkları belli.. bence bu kadar elestiriyi hak etmiyor.. son yıllarda gelen Avrupalılar arasında marka olan biri Gricek.. yani kim vardı marka.. ksk'dan pashoutin,stelmahers, ülker'de rentzias,goljovic efes'te prkacin,popovic,karasev ilk aklıma gelenler.. ama uzun zamandır bu kalite bir yabancı gelmemısti.. lig açısından iyi.. nokta transfer..
Her mesajında eskiyi açınca bilgili olduğunu mu anlıyoruz dünden beri anlıyamadım da?
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı fadeaway86

  • Starter
  • ***
  • İleti: 479
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #53 : 20 Ağustos 2008, 22:13:58 »
Bogdan tanjevic i günahım kadar sevmem ama kalitesi ortada adam  otoritesi ve etkinliğini koyup nba den marka olmuş birine tbl e kazandırdı
Yani Tanjevic hep elestirildi fb ve milli takımda yapamadıklarıyla ama.. dışarıda yaptıkları belli.. bence bu kadar elestiriyi hak etmiyor.. son yıllarda gelen Avrupalılar arasında marka olan biri Gricek.. yani kim vardı marka.. ksk'dan pashoutin,stelmahers, ülker'de rentzias,goljovic efes'te prkacin,popovic,karasev ilk aklıma gelenler.. ama uzun zamandır bu kalite bir yabancı gelmemısti.. lig açısından iyi.. nokta transfer..
Her mesajında eskiyi açınca bilgili olduğunu mu anlıyoruz dünden beri anlıyamadım da?
Bu ne simdi ??? cahilsin falan mı demek.. nbatv bile eski macları veriyor her gün.. anlatabildim mi

Çevrimdışı NYK

  • The Doc
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.714
  • McClaaaaaaaane!!!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #54 : 20 Ağustos 2008, 22:36:37 »
@ Ty :

- Seninle yaşadığımız tartışmayı uzatmak,durumu "kin" seviyesine taşımak ve en ufak bir fırsatta laf sokarak bozmaya çalışmak gibi adice bir hareketin peşinden gitmem asla.Bunu sen de gayet iyi bilirsin.

- Ve çok da iyi bilirsin ki laf sokmak istersem,bu konuda hiç sıkıntı yaşamam ve elime - yüzüme bulaştırmadan, doğru - dürüst sokarım.

Gelelim işin basketbol kısmına :

- Gricek gibi kendisini NBA'de ispatlamış bir veteran,şampiyonluk kalibresinde bir takımda,tamamlayıcı rolünde gayet etkili olabilir.Finley,Barry ya da zamanında Kerr,Payton gibi kendisinden 5-6 yaş yaşlı oyuncuların nasıl kritik katkılar verdiklerini ben hatırlıyorum hala.İşleri ağırdan alarak,oyuncuların piyasasını düşrmeye çalışan takım yöneticilerinin tavırlarından sıkılan pekçok rol oyuncusu gibi o da Avrupa'da oynamayı seçti,üstelik sezon sonunda geri dönme opsiyonu da açık.Hem güzel para kazanmak hem de yenidem kendisini göstermek ve NBA'e dönme fırsatı var.Neden olmasın?

- Olayı sadece Gricek yönünden düşünmek de yanlış.Baktık adam senin dediğin gibi "yatıyor" (ki yıllardır izlediğim Gricek hiç böyle bir adam olmamıştır) göndeririz.Nedir yani?

- Avrupa'ya sırf para için gelen,NBA'e dönme şansı Gricek'ten çok çok daha az olan ve her maç iyi performans göstermeye çalışan hatta  g.tünü yırtan pek çok Amerikalı var.Onlar niye yatmıyor da,Gricek yatsın? Misal Trajan Langdon niye bu kadar iyi oynuyor hala? Ya da Marcus Haislip? Ya da Marcus Fizer? (vb...)

- Performans göstermemesi için tek bir sebep say? Madem senin dediğin gibi yaşlı,NBA'e dönme ihtimali de yok,kendisini ne için saklasın ki? Sakatlanma riski için mi? Ya da yıllardır oynamadığı milli takım için mi saklayacak kendini?
 



Yippi Ka Yey motherfucker...

Çevrimdışı beratgarnett

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #55 : 21 Ağustos 2008, 00:03:40 »
bence avrupa maçlarında yatmazda tblde rahat oynar belki sıkmadan ama bunu herkes yapıyo zaten tanjevic için geldim demiş adam yatarsa komik olur bide bu şifre olayı doğruysa artık adam gibi hiçbişey izleyemeyecez demektir premier ligde digitürkte yakında nba de gider hazırlık maçı bile izleyemiyoruz neyse konudan sapmayayım

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #56 : 21 Ağustos 2008, 02:23:54 »
Bu arada;

Giricek'e Ruslar, Fenerbahçe'den daha fazla para önermiş. Ancak oyuncu Fenerbahçe'yi tercih etmiş.
Memo, BT, Euroleague vs vs etkisi.

Konunun önceliği para değil yani  :wink: Tencerelere hediye olsun..

(düzelteyim sazan çok;
Fenerbahçe'ye gelişinde öncelik para değil.. Ben yatacak olsam Ruslar daha fazla para vermiş orda yatardım. Ama Rusya soğuktur geceleri üşür Gordan..)
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2008, 02:27:39 Gönderen: KE-Billz »

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #57 : 21 Ağustos 2008, 02:24:49 »
bence avrupa maçlarında yatmazda tblde rahat oynar belki sıkmadan ama bunu herkes yapıyo zaten tanjevic için geldim demiş adam yatarsa komik olur bide bu şifre olayı doğruysa artık adam gibi hiçbişey izleyemeyecez demektir premier ligde digitürkte yakında nba de gider hazırlık maçı bile izleyemiyoruz neyse konudan sapmayayım
Çok basit düşünüyorsunuz çoook.TBL kötü bir lig mi Allah aşkına ya

Eren'cim mesajını editlediğim için özür dilerim ancak ; Tbl Acb'den (İspanya ligi) sonra Avrupanın en kaliteli 2. ligi olarak gösteriliyor. - Magic

Ne demek doğuş'um söylemeyi unutmuşuz,eyvallah.
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2008, 13:32:40 Gönderen: Eren »
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı beratgarnett

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #58 : 21 Ağustos 2008, 11:20:21 »
tbl tabiki kötü bi lig değil ama euroleague maçıyla tbldeki (belli maçlar dışındaki) maçların havası aynımı seyirci bile çok az oluyo çoğu yerde

Çevrimdışı MeaCulpa

  • The Lawyer
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 819
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #59 : 21 Ağustos 2008, 13:28:24 »
Oyuncu kalitesi bazından yaklasırsak gecen sene TBL Avrupa'nın en iyi ACB'den sonra ligi gösterilmekteydi ki bence de dogru bir tespitdi bu.
Ama olaya seyirci kalitesi,kapasitesi ve Avrupa'da ki basarılar olarak bakarsak TBL'in Avrupa'nın en iyi 2.ligi olduğunu söyleyemeyiz.
Son olarak Giricek gayet iyi bir transferdir.Kurculamaya gerek yok.Bir kere NBA'de orta düzey oyuncuların TBL'e bakısını değistirecek bir transfer ki bu bile cok önemli bir olay.İlk post da belirtiğim gibi her ne kadar bazı kisiler baska oyuncuların(Dallas Comegsy gibi) da cok önemli bir transfer oldugunu düsünse de ben Mahmud Abdul Rauf'dan sonra en şaşalı en bomba transfer oldugunu düsünüyorum

CSKA FANS!!!
2 TİMES EUROLEAGUE CHAMPS
6 TİMES EUROLEAGUE FİNAL-FOUR
CSKA!!!!

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #60 : 21 Ağustos 2008, 13:32:04 »
Oyuncu kalitesi bazından yaklasırsak gecen sene TBL Avrupa'nın en iyi ACB'den sonra ligi gösterilmekteydi ki bence de dogru bir tespitdi bu.
Ama olaya seyirci kalitesi,kapasitesi ve Avrupa'da ki basarılar olarak bakarsak TBL'in Avrupa'nın en iyi 2.ligi olduğunu söyleyemeyiz.
Son olarak Giricek gayet iyi bir transferdir.Kurculamaya gerek yok.Bir kere NBA'de orta düzey oyuncuların TBL'e bakısını değistirecek bir transfer ki bu bile cok önemli bir olay.İlk post da belirtiğim gibi her ne kadar bazı kisiler baska oyuncuların(Dallas Comegsy gibi) da cok önemli bir transfer oldugunu düsünse de ben Mahmud Abdul Rauf'dan sonra en şaşalı en bomba transfer oldugunu düsünüyorum
Abi biz taraftar potansiyeli fazla felan diye savumuyoruz ki zaten sadece Fenerbahçe'nin bu senenin en büyük transferi olan Giricek hamlesine hala daha kulp bulmalara bi anlam veremiyoruz..TBL de de Avrupa'da da paşa paşa oynayacaktır.O kadar..
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı DaviD#Villa

  • Flameman
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 702
  • ben lost adasından 12 saatte kurtulurum nokta
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #61 : 21 Ağustos 2008, 13:38:57 »
Oyuncu kalitesi bazından yaklasırsak gecen sene TBL Avrupa'nın en iyi ACB'den sonra ligi gösterilmekteydi ki bence de dogru bir tespitdi bu.
Ama olaya seyirci kalitesi,kapasitesi ve Avrupa'da ki basarılar olarak bakarsak TBL'in Avrupa'nın en iyi 2.ligi olduğunu söyleyemeyiz.
Son olarak Giricek gayet iyi bir transferdir.Kurculamaya gerek yok.Bir kere NBA'de orta düzey oyuncuların TBL'e bakısını değistirecek bir transfer ki bu bile cok önemli bir olay.İlk post da belirtiğim gibi her ne kadar bazı kisiler baska oyuncuların(Dallas Comegsy gibi) da cok önemli bir transfer oldugunu düsünse de ben Mahmud Abdul Rauf'dan sonra en şaşalı en bomba transfer oldugunu düsünüyorum
valla o abdul-rauf transfer değildi abi başka bişeydi ya öyle bi oyuncu transfer edilmez abi avrupa'ya şimdiki dönemde bi ben gordon'ı almak gibi bişe yani adam din min diye müslüman ülke diye geldi ama başkaydı ya sahadaki diğer 9 oyuncu ve abdul-rauf

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #62 : 21 Ağustos 2008, 14:05:06 »
Oyuncu kalitesi bazından yaklasırsak gecen sene TBL Avrupa'nın en iyi ACB'den sonra ligi gösterilmekteydi ki bence de dogru bir tespitdi bu.
Ama olaya seyirci kalitesi,kapasitesi ve Avrupa'da ki basarılar olarak bakarsak TBL'in Avrupa'nın en iyi 2.ligi olduğunu söyleyemeyiz.
Son olarak Giricek gayet iyi bir transferdir.Kurculamaya gerek yok.Bir kere NBA'de orta düzey oyuncuların TBL'e bakısını değistirecek bir transfer ki bu bile cok önemli bir olay.İlk post da belirtiğim gibi her ne kadar bazı kisiler baska oyuncuların(Dallas Comegsy gibi) da cok önemli bir transfer oldugunu düsünse de ben Mahmud Abdul Rauf'dan sonra en şaşalı en bomba transfer oldugunu düsünüyorum
valla o abdul-rauf transfer değildi abi başka bişeydi ya öyle bi oyuncu transfer edilmez abi avrupa'ya şimdiki dönemde bi ben gordon'ı almak gibi bişe yani adam din min diye müslüman ülke diye geldi ama başkaydı ya sahadaki diğer 9 oyuncu ve abdul-rauf
Ona da kulp bulmuşlardı merak etme yok adam cami ye gidiyomuş,yok antremandan kaçıp namaz kılıyormuş.Türkiye basını ve Fenerbahçe düşmanları adam olmadı,olmaz!
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı wiltchamberlain

  • Last Sixer Fan
  • Starter
  • ***
  • İleti: 317
  • Basketbol tarihinin en büyük oyuncusu
    • Profili Görüntüle
    • SIXERS
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #63 : 21 Ağustos 2008, 17:11:52 »
Ya şuan bu adamın FenerBahçe'de görünce harbi zoruma gidiyor. Zamanında bu adamı Korver'a karşılık aldık ya. Bide 2.tur draft hakkı verdik. 10 maç oynadı gönderdik. Bu muydu. Şuan 3lük sıkıntımız var ve en iyi üçlükçülerden biri Korver.


I LOVE SIXERS

Elton Brand WELCOME TO PHILLY

Çevrimdışı MeaCulpa

  • The Lawyer
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 819
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #64 : 21 Ağustos 2008, 17:14:43 »
Erenciğim zaten ona kulp bulanı Allah carpar :D
Saka maka bende bu sene cok iyi isler yapacağini düsünüyorum.Bilhassa dis atıslara dayalı oyunu seven Fenerbahce icin bence Giricek bulunmaz bir nimet.
Imbat sende haklısın öyle bir transferi Avrupa takımlarından birinin bile yaptığını hatırlamıyorum(belki vardır ama benim aklımda öyle bir isim yok)
Sonuc olarak bu tek Fenerbahce'nin değil TBL takımları icinde bir san olabilir.Daha iyi yabancı oyuncular ile antlasması bakımından bir sans onlar icin

CSKA FANS!!!
2 TİMES EUROLEAGUE CHAMPS
6 TİMES EUROLEAGUE FİNAL-FOUR
CSKA!!!!

--

  • Ziyaretçi
Giricek Yarın Geliyor
« Yanıtla #65 : 26 Ağustos 2008, 16:16:48 »
Giricek Yarın Geliyor

Fenerbahçe'nin bomba transferi NBA patentli yıldız oyuncu Gordan Giricek yarın İstanbul'a geliyor. Fenerbahçe, resmi sitesinden yaptığı açıklama ile;

Giricek'in uçağının saat 18.30'da Atatürk Havalanı'nda olacağını duyurdu. Giricek, perşembe günü Acıbadem Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçecek.

-------------------------------
NbaTr/KE

Çevrimdışı DaviD#Villa

  • Flameman
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 702
  • ben lost adasından 12 saatte kurtulurum nokta
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #66 : 26 Ağustos 2008, 17:03:32 »
gözün aydın kemal abi karşılama komitesini hazırlayalım mı :dalga:

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #67 : 26 Ağustos 2008, 17:16:28 »
Çift kişilik yatak aldım Giricek'e. Gelsin yatsın :tiryaki:

--

  • Ziyaretçi
Gordan Giricek Geldi
« Yanıtla #68 : 28 Ağustos 2008, 01:31:06 »
Gordan Giricek Geldi

Fenerbahçe'nin bomba transferi Gordan Giricek, Türkiye'ye geldi. Dün kulüpten yapılan açıklamada olduğu gibi Giricek, imza için İstanbul'a geldi.

FB-TV'ye açıklamalarda bulunan Giricek, Fenerbahçe'nin başarısı için Türkiye'ye geldiğini söylerken takımın başarılarına katkıda bulunmak istediğini ve bunun için elinden geleni yapacağını söyledi.

Öte yandan Fenerbahçe'de ABD'li basketbolcular Marques Green ve Devin Smith'in 28 Ağustos 2008 Perşembe günü imza atacağı açıklandı.

--------------------------------------
NbaTr/KE

Çevrimdışı duncan21spurs

  • No Trashtalk
  • Rookie
  • **
  • İleti: 231
  • Sadece duvarlar Dönmez.....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gordan Giricek Fenerbahçe'de
« Yanıtla #69 : 28 Ağustos 2008, 01:37:54 »
:alkış:

Daha öncede söylemiştim büyük iş...Hayırlı olsun tüm ülke basketboluna (!)