Gönderen Konu: Hoşnutsuzluklar  (Okunma sayısı 11170 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı erdi12

  • Starter
  • ***
  • İleti: 272
    • Profili Görüntüle
Hoşnutsuzluklar
« : 29 Temmuz 2007, 22:40:29 »
Arkadaşlar anasayfamızda bulunan köşe yazıları hakkında gördüğünüz yanlışlıkları yaşadığınız hoşnutsuzlukları buraya belirtebilirsiniz. Biz de bu eleştirileri göz önünde bulundurup değerlendirmeler yapacağız. Lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin.

That's what I'm talkin'  about

Çevrimdışı bryant_81

  • The Godfather
  • Rookie
  • **
  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #1 : 18 Ağustos 2007, 21:00:01 »
  Şu Bobcats yazısı nedir allah aşkına ya ...

İçerik denen birşey yok.Sokaktan adamı çevirip: '' Bak hocam bu takım 2-3 yıl önce kuruldu.Ligin sonlarında oynuyolar.Okafor falan var işte.Gerald var bu off seasonda J-Rich'i aldı.'' falan desen adam direk bu kalitede bir şeyler yazar yani emin olun ...

  Çocuk tutturmuş J-Rich de J-Rich ... Hayır adamı hiç izlememiş olsam ''Basketbolun İlahı'' falan sanacam ...

Şu yazıları okumadan mı alıp siteye koyuyorsunuz anlamıyorum ben...
Biraz fazla olumsuz gözle bakmışsın bence yazıya, o kadar da kötü bir yazı olmamış, belki J.Richardson ön planda fazlaca tutulmuş ama, yıkıcı değil de yapıcı eleştiri yapabilirdin.. Ama senin fikrindir, saygımız sonsuz..

Çevrimdışı Early

  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.326
    • Profili Görüntüle
    • RoxTurk
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #2 : 18 Ağustos 2007, 21:34:33 »
Türkiye'nin en büyük Nba platformlarından birinde

Türkiye'nin en büyük nba platformu diyecektin şaşırdın heralde.. :roll:  ilahi uğur.. :-D

Çevrimdışı bryant_81

  • The Godfather
  • Rookie
  • **
  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #3 : 18 Ağustos 2007, 21:37:00 »

  Türkiye'nin en büyük Nba platformlarından birinde bu köşe yazısı yayınlanıyor bilmem farkında mısın ?

Böyle yazıların yeri olmamalı böyle bir portalda ...
Tamam anlıyorum, fakat bu da rastgele konmuyor herhalde bi kontrolden geçiyor.. Nede olsa Türkiye'nin en büyük Nba platformu değil mi??

Çevrimdışı Early

  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.326
    • Profili Görüntüle
    • RoxTurk
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #4 : 18 Ağustos 2007, 21:46:36 »
Evet.

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #5 : 18 Ağustos 2007, 21:50:57 »
Rasgele de değil.. Erdi uğraştı o takımın yazarlığı için.. Bobcats malum kimse istemiyor. En ezik takımı NBA'in. Kimse de yazmak istemiyor dolayısıyla..

Çevrimdışı Mustafa

  • El-Nino
  • Yeni Üye
  • İleti: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #6 : 18 Ağustos 2007, 22:24:58 »
İllah odluracağım diye saçma yazmak mı lazım? boş kalsın daha iyi bence...

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #7 : 18 Ağustos 2007, 22:30:19 »
Erdi gerekeni yapacaktır..

Çevrimdışı erdi12

  • Starter
  • ***
  • İleti: 272
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #8 : 18 Ağustos 2007, 23:45:05 »
Arkadaşlar eleştirileriniz için teşekkür ederim. Bunların hepsini dikkate alacağım ama yazarımız daha iyi her yazar bir sonraki yazıda daha da iyi işler yapıyor. Ben sizden biraz daha zaman istiyorum. Ben her yazıdan sonra mertkanla uzun uzadıya tartışıyorum ilk eklediğim yazısından beri iyi ilerleme kaydetti ama hala çok büyük eksiklerinin olduğunu bende biliyorum. Bir iki ay sonra aynı kalitede yazılar yazmaya devam ederse bende onun görevine son veririm ama kendisi düzenli olarak yükseliyor ve iki üç ay sonra çok çok daha iyi olacak. Yapıcı eleştirileriniz için teşekkür ederim.

That's what I'm talkin'  about

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #9 : 19 Ağustos 2007, 01:14:10 »
 Erdicim canım benim :-D Burası geliştirme yurdu değil,biliyorum sen herkesin iyiliğini isteyen bi adamsın...,o da yazsın yazdıkça gelişsin diyosun ama her yazımızın bak abartmıyorum! her yazımızın istisnasız 10 üzerinden en az 7 verilecek yazılar olması lazım ama bu Bobcats'e kusura bakma ama 4 bile vermem içim cızlar ...
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı erdi12

  • Starter
  • ***
  • İleti: 272
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #10 : 19 Ağustos 2007, 11:32:27 »
                 Arkadaşlar şöyle bir şey anlatayım size. Ben böyle yazarlığımın ilk dönemlerinde ortakafagol diye bir futbol sitesine yazar olmak istedim ve deneme yazısı gönderdim. Bu deneme yazısı beğenilmedi. Ancak sitenin Belçika Ligi bölümü boş olduğu için oraya yazmamı istediler ve beni bir kaç yazıda denediler. İlk yazımı yazdım sitenin en kötü yazısıydı bana ve onlara göre. Sonra sürekli yazmaya devam ettim bana sürekli şans verdiler ve güvendiler. Her yazımda daha da geliştiğimi söylediler. Sonra onların istediği seviyeye geldim ve bana bir köşe daha açtılar bu köşede ne istersem yazabiliyorum. Megolomanlık olarak algılamayın örnek vermek için söylüyorum bir yazım fotomaç'a bile çıktı. Demek istediğim eğer bir yazar yönetiminden ve editöründen güven görürse sürekli üstüne koyar. Bu sadece benim veya Mertkan için geçerli değil. Yazarlık yapan herkes için geçerli. Uzun süredir bu bölümde editörüm. Neler geldi geçti. Ama ben bütün yazarlarıma güvendim onlara güvendiğimi gösterdim. Bırakmak isteyen hep yazarlar oldu ben onları göndermedim. Çünkü ben en kötü olsa bile yazarlarıma güvenirim siz olumsuz eleştiri yaptınız siz güvenmiyorsunuz demiyorum. Tamam sitenin iyiliği için istiyorsunuz. Ama ben yazarımın daha iyi olacağına inanıyorum. Mertkan sürekli kademe kademe atlıyor.
                   Bir örnek daha vereyim üç sene nbatr'ye yazarlık başvurusu yaptım. Deneme yazımı okuyan Onur'dur. Berbat bir yazıydı. Şu an size gösterebilsem nasıl gülersiniz biliyor musunuz? Berbat bir içerik imla hataları yazım yanlışları ama onur bana güvendi bana istikrar sağladı bana güven aşıladı bende o güvenle bu yerlere kadar geldim. Editör bile oldum. Bu yüzden arkadaşlar biraz daha zaman biraz daha güven. Teşekkürler...
           

That's what I'm talkin'  about

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #11 : 19 Ağustos 2007, 13:22:55 »
 Fotomaç'ta mı yayınlandı :-D Olum bayağa güldüm ha o gazete yayınlandıysa seni bi daha okumam :-D Neyse şaka bi yana ben fikrimin arkasındayım,şu an bulunduğumuz konumun hala daha geliştirmek için uygun olmadığı düşünüyorum..
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı erdi12

  • Starter
  • ***
  • İleti: 272
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #12 : 19 Ağustos 2007, 13:40:48 »
çıktı olum işte yalan mı söyleyeceğim:D biraz daha zaman arkadaşlar biraz daha zaman biraz daha güven göreceksiniz gelişmeyi.

That's what I'm talkin'  about

Çevrimdışı 23cleveland23

  • Rookie
  • **
  • İleti: 81
  • LeBron JAMES
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #13 : 19 Ağustos 2007, 23:55:29 »
clevelandın yazı kaç aydır orda.cavsa yeni bi yazı yazalım lütfen.bizler inanıyoz güzel bi yazı geleceğine

Çevrimdışı erdi12

  • Starter
  • ***
  • İleti: 272
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #14 : 20 Ağustos 2007, 01:03:40 »
cleveland yazarımızın ciddi mazaretleri olduğu için kendisine bir süre izin verdim. Ama izni bittikten sonra hemen yeni yazısını gönderecek. Anlayışınız için teşekkür ederim.

That's what I'm talkin'  about

Çevrimdışı t-mert

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #15 : 21 Ağustos 2007, 00:39:02 »
tamam arkadaşlar kötü yazıyor olabilirim.ama sizde biraz hakverin 16 yaşındayım 3 senedir basketbolla içli dışlıyım ve daha öğreniceğim çok şey war.ben iyi yazıyorum demiyorum biliyorum biraz umutlu konsuyorum bobcats için abartıyorum.ama ben başka kötü yazan yok mu en azından imla kuralları falan dikkat ediyorum bazı arkadaşlarda oda yok ne zman yazı istese yoluyorum sallamıyorum.neyse haklısınız kötü yazıyorumm.herkesin fikri isterse editörümüz koymasın bu kadar hoşnutsuzluktan sonra kib CHARLOTTE BOBCATS
CHARLOTTE BOBCATS

REYMOND FELTON
JASON RİCHARDSON
GERALD WALLACE
EMEKA OKAFOR
PRİMOZ BREZEC

Çevrimdışı t-mert

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #16 : 21 Ağustos 2007, 00:43:38 »
  Şu Bobcats yazısı nedir allah aşkına ya ...

İçerik denen birşey yok.Sokaktan adamı çevirip: '' Bak hocam bu takım 2-3 yıl önce kuruldu.Ligin sonlarında oynuyolar.Okafor falan var işte.Gerald var bu off seasonda J-Rich'i aldı.'' falan desen adam direk bu kalitede bir şeyler yazar yani emin olun ...

  Çocuk tutturmuş J-Rich de J-Rich ... Hayır adamı hiç izlememiş olsam ''Basketbolun İlahı'' falan sanacam ...

Şu yazıları okumadan mı alıp siteye koyuyorsunuz anlamıyorum ben...

J-RİCH Dİe TUTTURMAMIN SEBEBİ TAMAM O SÜPER Bİ İLAH DEĞİL AMA BOBCATS SONUÇTA SONLARDA TAKILAN BİR TAKIM WALLACE'TAN BAŞKA YILDIZLARI YOK ODA YILDIZ DEĞİL J-RİCH DE O KADAR KÖÖTÜ DEĞİL AMA BANA KALIRSA J-RİCH BOBCATS'İN İLAHII OK BEN BOBCATS'E YAZIYORUM TAMAM PLAY-OFF DİE TUTTURMAMA LAF YAPINDA J-RİCH OLAYINDA DEDİĞİM GİBİ O BOBCATS2İN İLAHII
CHARLOTTE BOBCATS

REYMOND FELTON
JASON RİCHARDSON
GERALD WALLACE
EMEKA OKAFOR
PRİMOZ BREZEC

Çevrimdışı Early

  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.326
    • Profili Görüntüle
    • RoxTurk
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #17 : 21 Ağustos 2007, 00:45:30 »
Ben de başka birşey eklemeliyim.Oradaki Rockets yazısı Sampson dönemine ait galiba,bir el atılsın bence.

Hayır , RoxTurk dışında herhangi bir yerde Houston  Rockets yazısı yazmama prensibim olmasa yazacağım ama işte prensip meselesi .. :)

Tekrar söylüyorum,Rockets yazısına bir bakılsın muhakkak.

Çevrimdışı magic mania

  • Magic Johnson #32
  • Starter
  • ***
  • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #18 : 21 Ağustos 2007, 00:49:24 »
Olmaz ki böyle,adam burda yok diye -yada her ne nedenden olursa olsun- sallamışsınız,sanki 29 takım harika yazarlara sahipte bir tek Charlotte yazarı,yazısı kötü.Biraz fazla ümitli yazılmış bir yazı olabilir doğru ancak milleti yazarlıktan soğutarak aman ne boktan yazı,off saçmalığa bakın , ıyy nba'den soğudum gibi insanı yazı yazmaya soğutan ifadeleri kullanmayın lütfen.Saygılar...

şu romulus'un yazdığı yazı bana yazılsa kusura bakmayın site mite dinlemem çok ağır konuşurum,bide -eski- yönetici , ayıp denen bişey var.
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2007, 00:52:24 Gönderen: magic mania »

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #19 : 21 Ağustos 2007, 01:26:12 »
Bence Uğur'un her ne kadar uslup olarak eleştirisi sert olsa da bunu salt anlamda sadece o yazıya yönelik değil genel anlamda bir eleştiri yapmıştır..Yani onun derdi yazarın kişiliği ya da yazının neden yazıldığı değil;
Yazarların ve yazılarının kriterleri..Olaya bu noktadan bakmakta fayda var..Ki Uğur'un da eleştirilerinde haklılık payı var..Her ne kadar eleştiri sert olsa da ana fikir bakımından genel anlamda söylediklerindeki doğruları irdelemek daha mantıklı olur.

Çevrimdışı Batu

  • Serseri Fındık
  • Yeni Üye
  • İleti: 0
  • Elveda Marion..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #20 : 21 Ağustos 2007, 01:31:53 »
Yazıyı yazan arkadaşımız ben 16 yaşındayım demişte bende 14 yaşındayım birader.Yaşla bunun bi alakası yok.
Uğur'un eleştirisi belki biraz fazla kaçmış olabilir ama doğruları söylemiş sadece biraz sert bir dille...

Çevrimdışı Arda

  • Nuggets Fan
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 631
  • Allen ''The Answer'' Iverson
    • Profili Görüntüle
    • Denver Nuggets
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #21 : 21 Ağustos 2007, 19:05:12 »
Daha öncede belirttim arkadaş yazıcam dedi ama ses seda yok.Denver Nuggets köşe yazısında hala Ivy Topunu'da getir bulunmakta.Daha öncede dedim.Atkins'i aldık Von Wafer'ı aldık K-Mart geliyor bunları bir köşe yazısında toplayabilir.Ama :|  ses seda yok.Şu konuyla ilgilenin bi zahmet...

Edit:Kusura bakmayın Nuggets Köşe yazarlığı boşalmış ben hala arkadaş yazıyor zannettim....
« Son Düzenleme: 22 Ağustos 2007, 15:02:06 Gönderen: PoweR »

Çevrimdışı magic mania

  • Magic Johnson #32
  • Starter
  • ***
  • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #22 : 21 Ağustos 2007, 23:19:20 »
Bence Uğur'un her ne kadar uslup olarak eleştirisi sert olsa da bunu salt anlamda sadece o yazıya yönelik değil genel anlamda bir eleştiri yapmıştır..Yani onun derdi yazarın kişiliği ya da yazının neden yazıldığı değil;
Yazarların ve yazılarının kriterleri..Olaya bu noktadan bakmakta fayda var..Ki Uğur'un da eleştirilerinde haklılık payı var..Her ne kadar eleştiri sert olsa da ana fikir bakımından genel anlamda söylediklerindeki doğruları irdelemek daha mantıklı olur.
haklı olabilir,umrumda bile değil ama üslubu çok yanlış yoksa beni pek ilgilendirmiyor gerisi...

Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #23 : 21 Ağustos 2007, 23:28:28 »
 Ya illa ben mi yazar olayım internet diye bir şey baksın okusun bişeyler adam tamam j rich süper
smaçlar yapan bir adam ama skorer kişiliği dışında ne yaptı gsw için don nelson gelene kadar neyse
mesela jordan,beckristaff yada adam morrison işlenebilirdi hatta bu takımın ezik olmadığı ada akıllı
bir koç ile üst düzey basketbol oynamaya başlaması hatta gsw nin geçen sezon yaptını yapabilecek
kapasitede oyuncular sahip olduğuda işlenebilirdi yane olay yaş değil bende 16 yaşlarında gidip
galeria da fransızca basket dergilerine bakıyordum o zaman birşey yoktu şimdi olanaklar fazla
o yüzden biraz intizam olursa herşey olur


Çevrimdışı magic mania

  • Magic Johnson #32
  • Starter
  • ***
  • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hoşnutsuzluklar
« Yanıtla #24 : 21 Ağustos 2007, 23:48:30 »
Ya Apo abi ben yazıyı savunmuyorum,benim tepkim romulus'un konuşma şekline..