Gönderen Konu: Kemal Erdem (Serbest Köşe)  (Okunma sayısı 9423 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« : 12 Eylül 2007, 15:56:12 »
Kemal abinin hazırlamış olduğu, çok güzel analiz edilmiş bir milli takım yazısı. Baştan sona haklı olduğunu okuduğunuzda göreceksiniz. 
Çok başarılı olmasının dışında üslübu göze çarpan hoş şeylerden biri. Okuduğunuzda belki birçoğumuzun düşündüğü ama anlatamadığı şeyi anlatmış olduğunu fark edeceksiniz. Fazla yoruma gerek yok karşınızda Kemal ERDEM : http://www.nbatr.com/kemal-erdem/
« Son Düzenleme: 25 Eylül 2007, 04:33:14 Gönderen: Kemal Erdem »

Çevrimdışı aihp

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: -Bogdan Olan Bir Değil Herkes Bogdan-
« Yanıtla #1 : 13 Eylül 2007, 13:57:19 »
Kemal abinin hazırlamış olduğu, çok güzel analiz edilmiş bir milli takım yazısı. Baştan sona haklı olduğunu okuduğunuzda göreceksiniz. 
Çok başarılı olmasının dışında üslübu göze çarpan hoş şeylerden biri. Okuduğunuzda belki birçoğumuzun düşündüğü ama anlatamadığı şeyi anlatmış olduğunu fark edeceksiniz. Fazla yoruma gerek yok karşınızda Kemal ERDEM : http://www.nbatr.com/kemal-erdem/
gerçekten iyi bir analiz yazısı,üzerinde düşünülmüş anlaşılır olmuş
BAŞARILAR KE  :alkış
söylediğin herşeyde çok haklısın :-)
"AIHP"

Çevrimdışı Nihat Emre

  • Go Sonics Go Durant and Green
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 937
  • Aşkımmmmm!!!!!!!!!
    • Profili Görüntüle
    • MaximumSpor
Ynt: -Bogdan Olan Bir Değil Herkes Bogdan-
« Yanıtla #2 : 13 Eylül 2007, 19:41:37 »
Bravo kemal abi tespitler çok yerinde NbaTrli insanın hali başka oluyor :alkış :-D :-D :-D

Durmak Yok Yola Devam/ NbaTr



--

  • Ziyaretçi
Ynt: -Bogdan Olan Bir Değil Herkes Bogdan-
« Yanıtla #3 : 14 Eylül 2007, 06:34:18 »
Oğuz Can güzel sözlerin için teşekkürler :wink:..Ve yazıyı beğenen arkadaşlara da teşekkür ederim burdan..
Aslında uzun uzun yazmak isterdim ama gerek duymadım..Teknik analizle bilinen şeylerle insanları boğmak istemedim.Bir de teknik analiz yapsam ne olur yapmasam ne olur zaten..Ve çok da isteyerek yazdığımı söyleyemem malum herkes bir Milli Takımdır gidiyor ve yazıyor.
Ama birazda sorumluluk duygusundan dolayı yazdım.Zira anasayfa'da haberlerdi,analizlerinde yaptık ettik..Bir de köşe yazısı zorunlu oldu.

Yazmak istemedim dedim ya aslında neden istemediğim de yazımda bir şekilde belli etti kendini..Çünkü felaket geldi mi herkes vurur belden aşağa..Öyle de oldu..Düne kadar destek olanlar hatta bize bile nerdeyse eleştirdik diye sövenler bizden daha ağır bir şekilde başladı vurmaya..

DipNot;
Aslında vermek istediğim çoğu mesaj bile doğru algınlanmıyor.Art niyetli ve belki de kuş beyinliler tarafından..
Ben Cenk'in jölesi-Ömer'in yüreği derken sadece bu iki kişiyi kastetmiyorum (Nice Cenkler ve nice Ömerleri kastediyorum).Bana çok kızanlar oluyor hatta söwenler :-D Cenk'e taktın,Ömer'e taktın diye..Anlayamadıkları olay sadece Cenk ya da Ömer değilki..
Onlar sadece örnek ben o örneği vererek birşeyler anlatmaya çalışıyorum..Öznel girer genel çıkarım yani :-D

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #4 : 26 Eylül 2007, 19:27:12 »
işte beklenen yazı henüz okumadım işim var okuduktan sonra yorum gelecek ama işte Kemal abi : http://www.nbatr.com/kemal-erdem/
« Son Düzenleme: 26 Eylül 2007, 19:46:10 Gönderen: djocny »

Çevrimdışı Mustafa

  • El-Nino
  • Yeni Üye
  • İleti: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #5 : 26 Eylül 2007, 19:31:25 »
linki düzelt oğuzcan :-D

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #6 : 26 Eylül 2007, 19:47:46 »
İlk olarak kaos teorin çok güzel bir saptama Kemal abi. Cidden yazını okurken ne zırvalayacakta demedim ;D Karşı çıkanlar olacaktır,olabilir. Fenerlisin Tanjevic'i secmiyorsun diyen sen itanımayan insanlarda çıkar. Olsun ben arkandayım güzel saptama bilgi verici güzel bir yazı olmuş. Fazla söze gerek yok.
« Son Düzenleme: 26 Eylül 2007, 19:56:50 Gönderen: djocny »

Çevrimdışı nazot

  • Nazot
  • Rookie
  • **
  • İleti: 152
    • Profili Görüntüle
    • havril
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #7 : 27 Eylül 2007, 17:11:32 »
bence harika bir yazı :alkış hele kaos'un içinde  kaos'cuklar terimi bu olayı en doğru anlatan söz
gerçekten fazla söze gerek yok


Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #8 : 30 Ekim 2007, 20:09:58 »
Kemal ERDEM yine konuşturuyor kalemini işte: http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

Çok güzel abi. İnsanın öz eleştiri yapmasının dışında zaten basketbol basınıyla içli dışlısın çok güzel takip+analiz sanırım bir habercinin getirdiği özellikler bunlar. Basın neydi ne oldu? Ayrıca kendini eleştirmen çok doğru. Sana katılmamak işten değil.
« Son Düzenleme: 30 Ekim 2007, 20:12:18 Gönderen: djocny »

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #9 : 20 Ocak 2008, 14:02:25 »
Biraz da benim ricam ile abim All Star'ı değerlendirdi..

All-Star'ı sorgulayan ve All Star organizasyonunu bir daha düşünmemizi sağlayan bu yazı cidden hoş oldu.. İnsanı düşündürüyor, Kemal Erdem yine özgün stiliyle döktürdü anlayacağınız;

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/all-star-2008-kimlik-sorunsali.html

Çevrimdışı Torres#9

  • " El Nino "
  • MVP
  • ******
  • İleti: 2.652
    • Profili Görüntüle
    • LazioMania
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #10 : 20 Ocak 2008, 14:07:23 »
Çok güzel yazmış Kemal Abim All-Star'ı.Aynı benim kafadan düşünceler ve paralel doğrultuda ortaya çıkan sonuçlar.
Gerçekten güzel yazı abi,ellerine sağlık..

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #11 : 25 Ocak 2008, 15:04:22 »
BEnde yazıyı henüz okduum bir çırpıda okunan akıcı bir yazı. Bana göre farklı bir görüş ama abimde farklı bir açıdan bakmış zaten. Güzel sorgulamış bu oyunun amacını.

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #12 : 03 Şubat 2008, 03:12:23 »
ALL STAR'DA EMEK DEVRİMİ 

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

--------------------------------------------------------------
Bu da bizim All Star'a bakış açımız  :wink:

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #13 : 03 Şubat 2008, 03:21:33 »
Bence de güzel yazı olmuş...

Doğruya doğru kardeşim :)

Çevrimdışı Kaan Mert

  • Zep (çıtır :P )
  • MVP
  • ******
  • İleti: 5.169
  • Why So Serious ?
    • Profili Görüntüle
    • Kaan Mert's
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #14 : 03 Şubat 2008, 03:26:26 »
 Kemal yine döktürmüşsün . Gönül isterdi ki Hedo'da olsun ama sen varsın ya :-D

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #15 : 03 Şubat 2008, 23:08:27 »
İşte bu abi günlerdir anlatmaya çalışarak kendimizi yırttığımız olayı çok rahat anlatmışsın, mükemmel bir yazı.

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #16 : 07 Mart 2008, 00:23:47 »
 Yazdık bizde bir şeyler;

İstifa Et Tanjevic/Düzen Sen De İstifa Et

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

-----------------------------------------------

Çevrimdışı Torres#9

  • " El Nino "
  • MVP
  • ******
  • İleti: 2.652
    • Profili Görüntüle
    • LazioMania
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #17 : 07 Mart 2008, 06:51:21 »
Bir takım nasıl batırılır,bunun resimli örneğini gördük bu sene.Nereden nereye..
Kemal Abi demiş Tanjevic istifa et diye,Türk Basketbolunun iyiliği için artık git,neyin varsa geride senden bir iz bırakmadan git..
Eline sağlık Kemal Abi..

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #18 : 13 Mart 2008, 07:37:44 »
Bu haftaki yazım;

Maç Seyrediniz Öyle Duncan'ı Ağzınıza Alınız

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

Çevrimdışı Torres#9

  • " El Nino "
  • MVP
  • ******
  • İleti: 2.652
    • Profili Görüntüle
    • LazioMania
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #19 : 13 Mart 2008, 22:08:26 »
Maç Seyrediniz Öyle Duncan'ı Ağzınıza Alınız
Başlık herşeyi anlatıyor,eline sağlık Kemal Abi,müthiş bir yazı..
Okuyunuz,okutunuz..

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #20 : 20 Mart 2008, 07:55:07 »
Yazdık bakalım bu haftada bir şeyler  :-P

 Sevdim Seni Bir Kere 

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

-------------------------------------------

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #21 : 28 Mart 2008, 07:13:58 »

Play-Off İçin Son Durak 

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

----------------------------------------
Kısadan play-off bakışı

--

  • Ziyaretçi
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #22 : 11 Nisan 2008, 17:32:32 »
 Masalların Bittiği Yer / Vol-1

http://www.nbatr.com/kemal-erdem/

------------------------------------------------

Çevrimdışı Kaan Mert

  • Zep (çıtır :P )
  • MVP
  • ******
  • İleti: 5.169
  • Why So Serious ?
    • Profili Görüntüle
    • Kaan Mert's
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #23 : 11 Nisan 2008, 17:42:17 »
 Kemal abi Toronto hakkında yazdığın kısa paragrafa katılmamak mümkün değil.Bir ay öncesine kadar Cavs ile DoğU'da 4.lük çekişmesi içinde iken şimdi ne haldeyiz yazık.Geçen sene bundan daha iyi durumda ve elimizde saha avantajı olmasına rağmen ilk turda elendik bu sene ilk turu geçeceğimizi iddia etmek saçma olur.Hatta yazın şu Sam gönderilecekse 4-0 ile süpürülmek bile takım adına olumlu sonuçlar doğurabilir.

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kemal Erdem (Serbest Köşe)
« Yanıtla #24 : 11 Nisan 2008, 17:44:37 »
Güzel içi dolu ve akıcı bir yazı abi. Avery Johnson hakkında yazdıklarına imzamı atarım. Saygılar:)