Gönderen Konu: NBA TV  (Okunma sayısı 207807 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı AlonZoMourning

  • Yönetici
  • All-Star
  • ******
  • İleti: 837
  • Oh Whats up Buddy?
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Basketbol Portalı
Ynt: NBATV
« Yanıtla #25 : 09 Ekim 2006, 18:52:22 »
Sürekli Reggie againts NYK maçını veriyorlar ya izleye izleye bir hal olduk :lol:
Yeah..!


Çevrimdışı #1maverick

  • Rookie
  • **
  • İleti: 136
  • tüm sezon kalbimiz burada
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #26 : 09 Ekim 2006, 19:19:00 »
nbatv kasım ayı programı elinde olanlar buraya yazabilirler mi? ben aradım ama bulamadım

bu arada nbatv'de özetlerin 1 saat içinde 3-4 defa yayınlanması mantıklı çünkü tv'yi yeni açanlar olabilir. mesela ben okul çıkışı hep son özetleri yakalardım. benim için iyiydi  :-)



Çevrimdışı Dağlar

  • Ex-King
  • Yönetici
  • MVP
  • ******
  • İleti: 4.314
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Basketbol Portalı
Ynt: NBATV
« Yanıtla #27 : 09 Ekim 2006, 23:01:38 »
son iki gündür dikkatimi çekti antrenmanları yayınlıyolar çok sevdim bu olayı daha önce yayınlıdıklarını görmemiştim örenğin dün new orleans hafif bi şut antrenmanı yaptı


evet bende izledim hoşuma gitti şut çalıştılar sete set oynadılar falan byron scott ikide bir good good diyip duruyodu:D

bugünde new jersey antrenmanını izledim frank'in sesine uyuz oldum başta normal geliyodu sonradan kulaklarım kazındı sessiz izledim antrenmanı sesini kapattım açınca çok uyuz oluyodum çok sinir bi sesi var frank'in  :lol:  

www.<a class="inlineAdmedialink" href="#">twitter</a>.com/daglarsenel

Çevrimdışı Gencay

  • Manyak Efesli
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #28 : 16 Ekim 2006, 18:07:47 »
selam vala benim nbatv den tek istedğim all star maçlarınının tekrarını vermiyorlar keşke verseler

öncelikle hoşgeldin :dance

aslında nbatv o kadar büyük bir cevhere sahip ama faydalanamadıkları apaçık ortada...

bi kere nba tv de reklam olayı kısıtlı...

neden peki?

çünkü zaten adlarının reklamını yapıyorlar en başta...NBA tv...reklam alıp 3-5 milyon dolarçık kazanmak yerine,kendi reklamlarını yapmak daha karlı onlar için...

ve ellerinde olağanüstü çarpı sonsuz bir basketbol madeni varken,bazen o kadar şaçma işler yapıyorlar ki...

aklıma trt geliyor aslında...

neyse fazla uzatmak istemiyorum,ama nba tv nin kendini geliştirmesi şart...

Çevrimdışı dwade_mheats

  • Starter
  • ***
  • İleti: 303
  • to be wade or not to be wade
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #29 : 16 Ekim 2006, 18:26:00 »
abi daha önce sorduumu hatırlıom ama bi daa soruum.benim uydunun içi yandı.şimdi başka bi yolla nbatv izleme imkanım varmı



Çevrimdışı Gencay

  • Manyak Efesli
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #30 : 16 Ekim 2006, 18:32:13 »
abi daha önce sorduumu hatırlıom ama bi daa soruum.benim uydunun içi yandı.şimdi başka bi yolla nbatv izleme imkanım varmı

y.o.k.

eğer telekomdan kablo tv bağlatırsan izleyebilirsin...

diğe türlü maalesef yok...

bildiğim kadarıyla tabii...

Çevrimdışı Walkie

  • Rookie
  • **
  • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #31 : 01 Kasım 2006, 05:18:35 »
Valla Kasım ayı programına söyle bir baktığımda ilk günlerde bazen 2 hatta 3 maç veriyorlar. Ama daha sonra tekrar tek maça dönüş yaşıyoruz.
Öte yandan bizim izlediğimiz asıl NBA TV değil diye biliyorum,biz NBA International TV izliyoruz.Belki değişmiştir bu durum,uzun zamandır takip etmiyorum bu konuyu.
Ayrıca kendinizi şanslı saymalısınız.Bünyesinde Tony Parker ve Boris Diaw gibi müthiş yetenekleri barındıran Fransa'da NBA sadece gece yarısından itibaren yayın yapmakta.Ne bir tekrar ne bir Greatest Game. Bide NTV gibi vatandaşlarının maçlarını veren bir kanalda yok.

Çevrimdışı DwyaneWadeCns

  • Gizli Admin :P
  • MVP
  • ******
  • İleti: 3.610
  • Kişiiişellll Meşajjjj :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #32 : 11 Kasım 2006, 16:17:17 »
haklısın çok güzel bir konuya deyinmişsin çok şanslıyız bir maç veriyoruz ama ertesi gün 3 tekrarı var onun bazen gene 2 maç oluyor..


''Hayattan korkmayın,hayatın yaşamaya değer olduğuna inanın.İnancınız gerçeği yaratmanıza yardım edecektir.''      Henry James

Çevrimdışı Walkie

  • Rookie
  • **
  • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #33 : 14 Kasım 2006, 02:10:14 »
Bu arada ben her zaman bir şeyi merak etmişimdir...
Haftasonu gelmiş...NTV geceleyin naklen NBA yayını yapacak ve uygun bir maç seçecekler. Ama şöyle tekrardan programda bir göz gezdirdim mi...Hem Orlando,hem Utah'ın aynı gun maçları olmasına rağmen başka alakasız 2 takımın maçlarını verdiği günler oluyor. Acaba bizimkilerin maçını veren kuruluş yayın haklarını mı çok pahalıya satıyor ya da "bizimkiler"den çok superstarların maçını göstermek mi daha çok rayting getirir mantelitesi var bilemiyorum ki NTV'yi de rayting peşinde koşmayan bir kanal olarak biliriz.
Örneğin geçen 11Kasım cumartesi günü NBATVde  <bucks> - <washington>,  NTV'de  <miami> - <newjersey> maçları yayınlandı. Tamam kabul ediyorum güzel maç seçilmiş ama tartışma konusu o degil. Ben her zaman Memo'yu ve Hedo'yu hatta Ersan'ı 48 dakika boyunca izlemeyi tercih ederim. Özellikle Jazz bu sezon "gene" iyi başladıktan sonra(AK-47 gitti ama)

Bunun nedenini bilen varsa lutfen paylaşsın


Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Ynt: NBATV
« Yanıtla #34 : 17 Kasım 2006, 15:46:03 »
Nba tv yi online olarak izleyebilceğimiz bir link  war mı ____?
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı kryptonite

  • Rookie
  • **
  • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #35 : 18 Kasım 2006, 20:19:12 »
@walkie her hafta sonu orlando ve utah maçlarını verseler daha fazla tepki çeker eminim, herkes kendi takımını da seyretmek ister, veya daha ilgi çekici maçları. örneğin lakers-miami maçı varken o gece atıyorum utah-charlotte maçını verirlerse ayıp olur. sürekli orlando utah çok sıkıcı olur. zaten ntvnin bu sene yayınlayacağı 25 maçın 9u orlando veya utah maçı (doğru saydıysam :-) )

Çevrimdışı Starbury

  • Rookie
  • **
  • İleti: 150
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #36 : 19 Kasım 2006, 17:19:24 »
ya neden hep en erken maçları yayınlıyolar hafta içi saat 2 dek i maçı nasıl izliycez barı 5 dekini ver sabah erkenden kalkıp izleyelim

Çevrimdışı DwyaneWadeCns

  • Gizli Admin :P
  • MVP
  • ******
  • İleti: 3.610
  • Kişiiişellll Meşajjjj :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #37 : 19 Kasım 2006, 17:52:13 »
Nba tv bazen vermesi gereken maçları veremiyor üzülüyorum güzel maçları kaçırıyoruz miaminin 21ini 22 sine bağlayan sabah new orleansla maçı var bu sene nba tvnin verdiği 2.miami maçı...


''Hayattan korkmayın,hayatın yaşamaya değer olduğuna inanın.İnancınız gerçeği yaratmanıza yardım edecektir.''      Henry James

Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
Ynt: NBATV
« Yanıtla #38 : 19 Kasım 2006, 17:52:34 »
Valla bende çözemedim bu nba tv nin politakasını netten amerikan olanı izliom valla alakasız avrupa yayını ile


Çevrimdışı Aras_Yanni

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 42
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #39 : 23 Kasım 2006, 00:42:44 »
Bu NBA TV artık uyduda uyguladığı şifreyi kaldırması lazım.Beni çanak antene yazılım atmak zorunda bırakmasın.

Çevrimdışı dwade_mheats

  • Starter
  • ***
  • İleti: 303
  • to be wade or not to be wade
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #40 : 24 Kasım 2006, 10:18:05 »
beyler nbatv ve diğer basketbol kanalları hangi uyduda yayın yapıyo bilen varmı.ona göre bağlattırcaz.dekoder kartı falan olucak tabi.bilenler hem uydu adını hemde o uydudaki nba kanallarını falan yazarsa çok sevinirim.



Çevrimdışı greg oden

  • Rookie
  • **
  • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #41 : 03 Aralık 2006, 00:19:41 »
bu gece iverson versus carter.
annem yakalmazsa kaçmaz bu maç:)

Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Ynt: NBATV
« Yanıtla #42 : 03 Aralık 2006, 02:01:54 »
Bu annelerin hepsi aynı :lol: .Bana da her zamn kızar git yat diye ama kuralları çignemede ustume yoktur :-D
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı Kaan Mert

  • Zep (çıtır :P )
  • MVP
  • ******
  • İleti: 5.169
  • Why So Serious ?
    • Profili Görüntüle
    • Kaan Mert's
Ynt: NBATV
« Yanıtla #43 : 03 Aralık 2006, 09:41:26 »
   Ya eskiden bizde NBA Tv vardı her gece beni ayakta görünce kadının siniri bozuldu kaldırttı decoder'i .. Şimdi yine aldık anten bakalım bugün - yarın takacaz :D

Çevrimdışı greg oden

  • Rookie
  • **
  • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBATV
« Yanıtla #44 : 03 Aralık 2006, 22:20:40 »
bu nba tv'deki nba live niye 15 dakika abi yav?
mail yağmuruna filan tutsak yarım saat yaparlar mı?
zaten geçen sene ilk 10 hareket vardı bu sene 5'e düşürmüşler.
ne aceleleri var anlamadım bi türlü.

Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Ynt: NBATV
« Yanıtla #45 : 06 Aralık 2006, 20:49:54 »
NBA TV MİZ ESKİDEN VARDI  ŞİMDİ YOK AMA İİ MAÇ YAYINLARI YAPIYORDU

E olsun o kadar :-D Adamlar NBA liginin resmi kanalı sonuşta :lol:
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
Ynt: NBATV
« Yanıtla #46 : 07 Aralık 2006, 20:06:55 »
 Arkadaşlar nba tv şifresi değişmiş yeni şifreyi bilenler Allah rızası için buraya yazsın yada şu turksat cablo tv modul mü satacak bilmiyorum ulaşıcağımız bir adres versinler bize :cry:


Çevrimdışı greg oden

  • Rookie
  • **
  • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
Ynt: NBA TV
« Yanıtla #47 : 07 Aralık 2006, 23:47:39 »
abi daha yeni değişti çok acele etme.
bir kaç güne kalmaz bulunur bir yerden.  :nono

Çevrimdışı 2pac_thuglife

  • Rookie
  • **
  • İleti: 187
  • ALLSTAR4ever BARON DAVİS
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nbatr.com
Ynt: NBA TV
« Yanıtla #48 : 13 Aralık 2006, 10:32:16 »
sabaha kadar aradım nba tv biss FF00C800306C9100 NEXT İCİN kolay gelsın next harıc bilmıorum

Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
Ynt: NBA TV
« Yanıtla #49 : 22 Aralık 2006, 21:57:41 »
gene değişti beyler nba tv keyleri bulanlar sevabına pm olarak atsın saygılar