Gönderen Konu: NBATR Sohbet - Muhabbet  (Okunma sayısı 895416 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ç@to_Wade

  • Hersikiministratör
  • Moderator
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.060
  • MVP!
    • Profili Görüntüle
    • NBA Tr
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #350 : 25 Ekim 2008, 01:02:40 »
Editörler bastı forumu. :-D

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #351 : 25 Ekim 2008, 01:02:55 »
volkan o yaptığın kupon 1'e 2 bile vermez yaaaaa

o zman araya bır tane surpriz deplasmanda portland galıbıyetı ekleyelım arkadaslar :)

Çevrimdışı Alexi Utkan

  • Magic Alexi
  • Starter
  • ***
  • İleti: 450
  • yenı olan her şey daha güzeldır
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #352 : 25 Ekim 2008, 01:03:39 »
bence ust olur o maç 

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #353 : 25 Ekim 2008, 01:04:45 »
arkadaslar bu gecekı knıcks nets macını ızleyebılecegımız bır yer warmı bıldıgın.? gncturkcell sloganı gıbı oldu :D:D

Çevrimdışı Ç@to_Wade

  • Hersikiministratör
  • Moderator
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.060
  • MVP!
    • Profili Görüntüle
    • NBA Tr
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #354 : 25 Ekim 2008, 01:05:28 »
Miami deplasmanda kazanır. :-P :-D

Çevrimdışı MeaCulpa

  • The Lawyer
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 819
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #355 : 25 Ekim 2008, 01:05:43 »
Sağolun gencler.İnsallah bu site de hepbirlikte cok dogum günü kutlarız.
Onur'um bi sorun yok ya öyle icelim eğlenelim dedik baroda ki arkadaslarla sadece biraz tadını kacırdık alkolün.Allah'tan Taksim'de oturuyorum yol cilesi cekmedim bir de... :D

CSKA FANS!!!
2 TİMES EUROLEAGUE CHAMPS
6 TİMES EUROLEAGUE FİNAL-FOUR
CSKA!!!!

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #356 : 25 Ekim 2008, 01:08:22 »
sezonun ılk macında bnce portland lakers'ı yener. :D

Çevrimdışı Tweener

  • Steal Man
  • Rookie
  • **
  • İleti: 239
  • David Apolskis
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #357 : 25 Ekim 2008, 01:09:44 »
Tabe KoBe Gözleri kapalı oynaması lazım :D



               Hayatımı Kendim İçin Yaşamıyorum
                 Ve Korkmuyorum Hiçbir Şeyden
                 Başıma Gelecekleri De Biliyorum
     Fakat Herşeye Rağmen Düşmana İnat Yaşayacağız
                     Yarın Bizim Çünkü !

Çevrimdışı Ç@to_Wade

  • Hersikiministratör
  • Moderator
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.060
  • MVP!
    • Profili Görüntüle
    • NBA Tr
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #358 : 25 Ekim 2008, 01:10:40 »
Ya da Oden,Roy ve Aldridge'in çıldırmış olması lazım.

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #359 : 25 Ekim 2008, 01:10:51 »
Sağolun gencler.İnsallah bu site de hepbirlikte cok dogum günü kutlarız.
Onur'um bi sorun yok ya öyle icelim eğlenelim dedik baroda ki arkadaslarla sadece biraz tadını kacırdık alkolün.Allah'tan Taksim'de oturuyorum yol cilesi cekmedim bir de... :D
Neyse olur böyle.. Misal ben alkol sevmem, ama çok içilen ortamda bulundum.. Seven seviyor :) :)

İnşallah abi, kutlarız daha çok..... :)

sezonun ılk macında bnce portland lakers'ı yener. :D
Nets şampiyon olacak :P :P

Çevrimdışı Onur Yiğit

  • Kahve Bağımlısı
  • Starter
  • ***
  • İleti: 280
  • Onur Yiğit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #360 : 25 Ekim 2008, 01:11:06 »
Onur'um, ne bu mesaj trafiği, başım döndü vallahi! Asi tavırlım, neler neler yapıyorsun?

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #361 : 25 Ekim 2008, 01:12:20 »
Onur'um, ne bu mesaj trafiği, başım döndü vallahi! Asi tavırlım, neler neler yapıyorsun?
Vallahi çok kırıldım :P 2 kere laf attım, cevap vermedin.. :P

Trafik iyidir ya :-D

Neler yapıyorum?? Hımm hayat bi garip gidiyor abi ya, asıl haberler sende.. Nerlerdesin yahu..

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #362 : 25 Ekim 2008, 01:12:25 »
Tabe KoBe Gözleri kapalı oynaması lazım :D

nasıl oynarsa oynasın :D 62 sayımı atmıstı portland'a kobe :D isterse fazlasını atsın, fakat suan karsısında o portland olmadıgı kesın.. bu sefer cok gencler ve gucluler. cok can yakıcaklar. 2 ispanyol bu sene iş yapar. rudy ve sergıo.. :D

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #363 : 25 Ekim 2008, 01:13:21 »
Tabe KoBe Gözleri kapalı oynaması lazım :D

nasıl oynarsa oynasın :D 62 sayımı atmıstı portland'a kobe :D isterse fazlasını atsın, fakat suan karsısında o portland olmadıgı kesın.. bu sefer cok gencler ve gucluler. cok can yakıcaklar. 2 ispanyol bu sene iş yapar. rudy ve sergıo.. :D
Portland'ın seveni de çok ha.. 3 kişi yazarlık için başvurdu.. :)

Çevrimdışı Ç@to_Wade

  • Hersikiministratör
  • Moderator
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.060
  • MVP!
    • Profili Görüntüle
    • NBA Tr
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #364 : 25 Ekim 2008, 01:14:10 »
Harlem'in şovları nete düştü mü?

Çevrimdışı Onur Yiğit

  • Kahve Bağımlısı
  • Starter
  • ***
  • İleti: 280
  • Onur Yiğit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #365 : 25 Ekim 2008, 01:15:12 »
Onur'um, ne bu mesaj trafiği, başım döndü vallahi! Asi tavırlım, neler neler yapıyorsun?
Vallahi çok kırıldım :P 2 kere laf attım, cevap vermedin.. :P

Trafik iyidir ya :-D

Neler yapıyorum?? Hımm hayat bi garip gidiyor abi ya, asıl haberler sende.. Nerlerdesin yahu..
Oğlum göremiyorum ki lan 50 mesaj atılıyor benim bir tane mesaja ıkındığım süreçte.
Msnden ekledim lan onur@nbatr.com değil mi?

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #366 : 25 Ekim 2008, 01:15:20 »
Tabe KoBe Gözleri kapalı oynaması lazım :D

nasıl oynarsa oynasın :D 62 sayımı atmıstı portland'a kobe :D isterse fazlasını atsın, fakat suan karsısında o portland olmadıgı kesın.. bu sefer cok gencler ve gucluler. cok can yakıcaklar. 2 ispanyol bu sene iş yapar. rudy ve sergıo.. :D
Portland'ın seveni de çok ha.. 3 kişi yazarlık için başvurdu.. :)

tabı buldular gül gibi takımı :) hicbır sorun dert yok :) gercekten gıren cıkan oyuncu farketmez. kım oynarsa ıyı skor yapar bu portland da. uzunları bıle ortalamanın ustunde skorer... cok ıyı bır kadro war ellerınde... bakalım neler yapıcaklar. :s

Çevrimdışı Tweener

  • Steal Man
  • Rookie
  • **
  • İleti: 239
  • David Apolskis
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #367 : 25 Ekim 2008, 01:16:44 »
Şu Beyaz Show daki İNODNOD harbi komedi ya çok güldüm :-D



               Hayatımı Kendim İçin Yaşamıyorum
                 Ve Korkmuyorum Hiçbir Şeyden
                 Başıma Gelecekleri De Biliyorum
     Fakat Herşeye Rağmen Düşmana İnat Yaşayacağız
                     Yarın Bizim Çünkü !

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #368 : 25 Ekim 2008, 01:17:25 »
Şu Beyaz Show daki İNODNOD harbi komedi ya çok güldüm :-D

insan ne olacagım degıl ne oldum demelı :D

Çevrimdışı Alexi Utkan

  • Magic Alexi
  • Starter
  • ***
  • İleti: 450
  • yenı olan her şey daha güzeldır
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #369 : 25 Ekim 2008, 01:19:05 »
ben şarkıya çok gülüyorum ya (nedense)

Çevrimdışı AoGVinsanity

  • Admin
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.422
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Nba ve Basketbol Portalı
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #370 : 25 Ekim 2008, 01:19:54 »
Onur'um, ne bu mesaj trafiği, başım döndü vallahi! Asi tavırlım, neler neler yapıyorsun?
Vallahi çok kırıldım :P 2 kere laf attım, cevap vermedin.. :P

Trafik iyidir ya :-D

Neler yapıyorum?? Hımm hayat bi garip gidiyor abi ya, asıl haberler sende.. Nerlerdesin yahu..
Oğlum göremiyorum ki lan 50 mesaj atılıyor benim bir tane mesaja ıkındığım süreçte.
Msnden ekledim lan onur@nbatr.com değil mi?
Ta kendisi :-D

Daha bol bol konuşuruz abi ya, irtibatı koparmayalım...

Tabe KoBe Gözleri kapalı oynaması lazım :D

nasıl oynarsa oynasın :D 62 sayımı atmıstı portland'a kobe :D isterse fazlasını atsın, fakat suan karsısında o portland olmadıgı kesın.. bu sefer cok gencler ve gucluler. cok can yakıcaklar. 2 ispanyol bu sene iş yapar. rudy ve sergıo.. :D
Portland'ın seveni de çok ha.. 3 kişi yazarlık için başvurdu.. :)

tabı buldular gül gibi takımı :) hicbır sorun dert yok :) gercekten gıren cıkan oyuncu farketmez. kım oynarsa ıyı skor yapar bu portland da. uzunları bıle ortalamanın ustunde skorer... cok ıyı bır kadro war ellerınde... bakalım neler yapıcaklar. :s
Ben de merak ediyorum.. Zaman gösterecek :-D
Şu Beyaz Show daki İNODNOD harbi komedi ya çok güldüm :-D
Hiç izleyecek, gülecek havamda değilim bu gece :) :)


Neyse arkadaşlar cümleten iyi geceler.. Ben bi uyumayı deniyim.. OLmazsa dönerim tekrar buralara :-D

Görüşmek üzere, esen kalın.. :P :) :)

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #371 : 25 Ekim 2008, 01:20:30 »
arkadaslar bu gecekı knıcks nets macını ızleyebılecegımız bır site link warmı :S

Çevrimdışı Knicks_Lee_Wolkii

  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
  • always KnicKs
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #372 : 25 Ekim 2008, 01:21:17 »
iyi geceler onur. snde hoş kaL.bosuna gıtme bnce uyumazsın. :D

Çevrimdışı Ç@to_Wade

  • Hersikiministratör
  • Moderator
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.060
  • MVP!
    • Profili Görüntüle
    • NBA Tr
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #373 : 25 Ekim 2008, 01:22:40 »
Harlem'in şovları nete düştü mü?;D

Onur Abi haber spikeri gibi konuştun son bölümde;D.

Çevrimdışı Ç@to_Wade

  • Hersikiministratör
  • Moderator
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.060
  • MVP!
    • Profili Görüntüle
    • NBA Tr
Ynt: Gece Kargaları!!
« Yanıtla #374 : 25 Ekim 2008, 01:24:54 »
Ben de yatıyorum artık.Herkese iyi geceler.