Gönderen Konu: OKS & SBS  (Okunma sayısı 58836 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
OKS & SBS
« : 10 Haziran 2007, 11:55:41 »
Geç oldu sınav her an bitebilir ama ben OKS'ye giren arkadaşlara başarılar diliyorum NBATR ailesi olarak destek olalım.SOnuçlarıda yazarsınız artık. :)
« Son Düzenleme: 06 Nisan 2008, 10:58:54 Gönderen: Kaan Mert »

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #1 : 10 Haziran 2007, 13:59:26 »
Dağlara başarılar. hadi görelim seni dağlar.

Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
Ynt: OKS
« Yanıtla #2 : 10 Haziran 2007, 14:11:37 »
oks,öss bu memleketin gariban gençliğinin kabusları sınav sistemine sokup insanları yarış atı misali yarıştıran
kafayı çizmelerini sağlayıp memleketi cinnet düzeyine taşıyan düzenin Allah cezasını versin


Çevrimdışı T.10ur

  • Big Mac
  • Starter
  • ***
  • İleti: 277
  • ''ıceman'' şampiyonnnnnnn
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #3 : 10 Haziran 2007, 14:14:58 »
oks,öss bu memleketin gariban gençliğinin kabusları sınav sistemine sokup insanları yarış atı misali yarıştıran
kafayı çizmelerini sağlayıp memleketi cinnet düzeyine taşıyan düzenin Allah cezasını versin
dediklerine harfi harfiyen katılıyorum apo abi
yanılmıyorsam bu son oks di çünkü kalkacaktı diyo biliyordum tümokullar anadolu lisesi adını alcaktı ama pek fazla degişen bişey yok bu sefer ögrenciler fen lisesine girmek için yırtınacaklar

Çevrimdışı Tracy_McGrady_1

  • Houston'lıyız Ezelden
  • Rookie
  • **
  • İleti: 186
  • Ferhat Göçer Fan
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #4 : 10 Haziran 2007, 18:19:06 »
oks,öss bu memleketin gariban gençliğinin kabusları sınav sistemine sokup insanları yarış atı misali yarıştıran
kafayı çizmelerini sağlayıp memleketi cinnet düzeyine taşıyan düzenin Allah cezasını versin
dediklerine harfi harfiyen katılıyorum apo abi
yanılmıyorsam bu son oks di çünkü kalkacaktı diyo biliyordum tümokullar anadolu lisesi adını alcaktı ama pek fazla degişen bişey yok bu sefer ögrenciler fen lisesine girmek için yırtınacaklar
arkadaşım gelecek sene son olacak daha olmayacak
                                                     bilgilerinize

The Rockets New Head Coach

Çevrimdışı Dağlar

  • Ex-King
  • Yönetici
  • MVP
  • ******
  • İleti: 4.314
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Basketbol Portalı
Ynt: OKS
« Yanıtla #5 : 11 Haziran 2007, 12:03:36 »
şuan içimde öyle bi boşluk var ki yani anlatamam herşey bitti çok rahatım artık sabahakadar pc başında oturacam  :P  
sınava gelirsek 78net çıktı diğerleri ne yaptı acaba merak ediyorum bugün okula gittim (sonra kaçtım aslında şuan okulda olmam lazımdı  :lol:  ) okulda sorduklarımın sadece 2 kişi beni geçmiş çok başarısız olduk heralde okulca öyle tahmin ediyorum ya da çok zordu sınav katsayılar falan değişecek büyük ihtimal bide İBP puanı var ondan da kurtarıyorum inş. güzel bir puan gelecek(2006 yılına göre 422 puan çıkıyo) neyse bakalım hayırlısı...

www.<a class="inlineAdmedialink" href="#">twitter</a>.com/daglarsenel

Çevrimdışı Tracy_McGrady_1

  • Houston'lıyız Ezelden
  • Rookie
  • **
  • İleti: 186
  • Ferhat Göçer Fan
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #6 : 11 Haziran 2007, 12:15:07 »
şuan içimde öyle bi boşluk var ki yani anlatamam herşey bitti çok rahatım artık sabahakadar pc başında oturacam  :P  
sınava gelirsek 78net çıktı diğerleri ne yaptı acaba merak ediyorum bugün okula gittim (sonra kaçtım aslında şuan okulda olmam lazımdı  :lol:  ) okulda sorduklarımın sadece 2 kişi beni geçmiş çok başarısız olduk heralde okulca öyle tahmin ediyorum ya da çok zordu sınav katsayılar falan değişecek büyük ihtimal bide İBP puanı var ondan da kurtarıyorum inş. güzel bir puan gelecek(2006 yılına göre 422 puan çıkıyo) neyse bakalım hayırlısı...
geçmiş olsun abi

The Rockets New Head Coach

Çevrimdışı Torres#9

  • " El Nino "
  • MVP
  • ******
  • İleti: 2.652
    • Profili Görüntüle
    • LazioMania
Ynt: OKS
« Yanıtla #7 : 11 Haziran 2007, 12:15:17 »
 Güzel geçtiğine sevindim Dağlar,umarım istediğin yeri kazanırsın,zaten o puanla da kazanırsın herhalde..
 Seneye de biz girecek Öss'ye bakalım ne yapacaz..
 Artık bol bol pc zamanı desene :D

Çevrimdışı Dağlar

  • Ex-King
  • Yönetici
  • MVP
  • ******
  • İleti: 4.314
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Basketbol Portalı
Ynt: OKS
« Yanıtla #8 : 11 Haziran 2007, 12:22:21 »
Güzel geçtiğine sevindim Dağlar,umarım istediğin yeri kazanırsın,zaten o puanla da kazanırsın herhalde..
 Seneye de biz girecek Öss'ye bakalım ne yapacaz..
 Artık bol bol pc zamanı desene :D

inşallah abi artık seneye sende başlarsın başarılar diliyorum şimdiden artık sabah akşam pc zamanı benim için...

www.<a class="inlineAdmedialink" href="#">twitter</a>.com/daglarsenel

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #9 : 11 Haziran 2007, 13:42:50 »
şuan içimde öyle bi boşluk var ki yani anlatamam herşey bitti çok rahatım artık sabahakadar pc başında oturacam  :P 
sınava gelirsek 78net çıktı diğerleri ne yaptı acaba merak ediyorum bugün okula gittim (sonra kaçtım aslında şuan okulda olmam lazımdı  :lol:  ) okulda sorduklarımın sadece 2 kişi beni geçmiş çok başarısız olduk heralde okulca öyle tahmin ediyorum ya da çok zordu sınav katsayılar falan değişecek büyük ihtimal bide İBP puanı var ondan da kurtarıyorum inş. güzel bir puan gelecek(2006 yılına göre 422 puan çıkıyo) neyse bakalım hayırlısı...

yavaş gel... :) 2006 ya göre 422 mi çıkıo ? .aştın sne ozmn 2006ya göre 422 çıkıyosa. ki 2006 daha zordu 2005 de 420 puanla 29 biinnci olurken 2006 da 360 puanla oluyodun.

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #10 : 11 Haziran 2007, 16:30:49 »
 Ya benim anlamadığım bi olay var benim kuzen 407 puan yapmış bizim Kenan Evren in puanı 415 ben maltepeye gircem diyo puanlar da mı değişti noldu biri bi açıklasın bi kaç örnek okul söyleyin puanları ben anlarım :D
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #11 : 11 Haziran 2007, 16:53:46 »
sizin okulun seviyesi baya bi düştü.. gerçeği söylemek gerekirse haribden düştü 2005 oks ye göre geçenen en son 415 de kapadı 2006 oksye göre 365. Senn kuzen 2007 oks demi o puanı yapmış . ?

Çevrimdışı Dağlar

  • Ex-King
  • Yönetici
  • MVP
  • ******
  • İleti: 4.314
    • Profili Görüntüle
    • Türkiye'nin Basketbol Portalı
Ynt: OKS
« Yanıtla #12 : 11 Haziran 2007, 16:53:46 »
şuan içimde öyle bi boşluk var ki yani anlatamam herşey bitti çok rahatım artık sabahakadar pc başında oturacam  :P 
sınava gelirsek 78net çıktı diğerleri ne yaptı acaba merak ediyorum bugün okula gittim (sonra kaçtım aslında şuan okulda olmam lazımdı  :lol:  ) okulda sorduklarımın sadece 2 kişi beni geçmiş çok başarısız olduk heralde okulca öyle tahmin ediyorum ya da çok zordu sınav katsayılar falan değişecek büyük ihtimal bide İBP puanı var ondan da kurtarıyorum inş. güzel bir puan gelecek(2006 yılına göre 422 puan çıkıyo) neyse bakalım hayırlısı...

yavaş gel... :) 2006 ya göre 422 mi çıkıo ? .aştın sne ozmn 2006ya göre 422 çıkıyosa. ki 2006 daha zordu 2005 de 420 puanla 29 biinnci olurken 2006 da 360 puanla oluyodun.

benim demek istediğim o değildi. İBP puanını katınca 422 oluyo normal ham puan 416 tam olarak 2006ya göre İBP puanını katınca artıyo azcık

www.<a class="inlineAdmedialink" href="#">twitter</a>.com/daglarsenel

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #13 : 11 Haziran 2007, 16:55:02 »
yinede fazla değilmi 2006 oks ye gre 416 vaşş be istanbula olsan 2.tercihde belki kadıköy anadoluya bile grrdn

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #14 : 11 Haziran 2007, 16:55:10 »
sizin okulun seviyesi baya bi düştü.. gerçeği söylemek gerekirse haribden düştü 2005 oks ye göre geçenen en son 415 de kapadı 2006 oksye göre 365. Senn kuzen 2007 oks demi o puanı yapmış . ?
Ya bu sene yaptı işte 407 ama hesapladığım site 2006 ya göreydi herhalde ne biliyim ya bizim okulun durumu ortada gelmeyin diyorum zaten sakın gelmeyin :D
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı ahokan

  • Rookie
  • **
  • İleti: 149
  • *-*-*-*-*DwYaNe WaDe*-*-*-*-*
    • Profili Görüntüle
    • TSAL*****Tevfik Serdar Anadolu Lisesi*****
Ynt: OKS
« Yanıtla #15 : 11 Haziran 2007, 17:09:59 »
baya ii puanlar alıyormusunuz arkadaşlar ben 391 yapmıştım 2 sene önce :D
*-*-*-*-*/-\**]-[**( )**]<**/-\**]\[*-*-*-*-*


Çevrimdışı a.s..i..

  • Rookie
  • **
  • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #16 : 11 Haziran 2007, 17:23:55 »
bnm kuzen de girdi kolaydı dio baya iyi puanlar alınır bu sınavda...diploma notu 5.00 olan  67 puanmış bu da puanların artmasında yardımcı oluyor....

Çevrimdışı Mustafa

  • El-Nino
  • Yeni Üye
  • İleti: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #17 : 11 Haziran 2007, 18:23:46 »
Bu senenin soruları bana basit geldi.Benim kardeşim girdi 80'e yakın net yaptım dedi.Matematik baya iyiydi onun 22 tane çıkarttım diyor.Bakıp göreceğiz.İnşallah benim okula gelir.Bende çözdüm bugün soruları geometrisi zor geldi bana.Türkçe falan 10 dk da bitti.Fizik sormuş diyorlar ama ben 2 yanlış yaptım.Formumdan bir şey kaybetmemiş lan ben girdiğim sene 79 net yapmıştım.O da 2005 OKS miydi neydi?

Çevrimdışı lakers1234

  • 4Eva Laker
  • Starter
  • ***
  • İleti: 365
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #18 : 11 Haziran 2007, 19:08:13 »
Bu senenin soruları bana basit geldi.Benim kardeşim girdi 80'e yakın net yaptım dedi.Matematik baya iyiydi onun 22 tane çıkarttım diyor.Bakıp göreceğiz.İnşallah benim okula gelir.Bende çözdüm bugün soruları geometrisi zor geldi bana.Türkçe falan 10 dk da bitti.Fizik sormuş diyorlar ama ben 2 yanlış yaptım.Formumdan bir şey kaybetmemiş lan ben girdiğim sene 79 net yapmıştım.O da 2005 OKS miydi neydi?
Aynı sene girmişiz,aynı neti yapmışız..Ne iş ? Kopya mı çektin len benden ?  :-D  :-D


 Benim arkadaşım Anafen'e gidiyordu ve en iyi seviyedeydi [ f1 ] .. Hep 90 net filan çıkarıyordu-bu sene evden çıkmadı hep ders çalıştı falan filan..Ama sınavda 80 net çıkarmış..Çok heyecanlanmış ve sınav zormuş..Fen'den 16 net çıkarmış !! Bu arada arkadaşının netiyle arkadaşımın neti de aynı..Len Mustafa arkadaşın da arkadaşımdan kopya çekmiş  :-D  :-D
« Son Düzenleme: 11 Haziran 2007, 19:10:34 Gönderen: Cagatay Berilgen »

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #19 : 11 Haziran 2007, 19:10:05 »
  Bu senenin soruları aşırı basit mi bana mı öyle geldi : / Bu şekilde herkes yüksek yaptıysa puanalr yine artacak demektir,şanssızlık aslında sizin için bakalım
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #20 : 11 Haziran 2007, 19:15:21 »
şansızlık herkesi puanı artmış demmeki okul puanlarıda artcak aman yüksek paun yaptımdiye biyerleri kalkmasın. basket oynarken pota ya sulanan çömezlerden nefret ederim.

Çevrimdışı Eren

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 824
  • We will be back
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #21 : 11 Haziran 2007, 19:21:53 »
  Yani kime sorduysam 70 üstü net cevabı aldım onların adına kötü cevaplar bunlar puanlar yükselecek iyi tercih yapan kazanacak yine .
I'll be a Laker for life

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #22 : 11 Haziran 2007, 19:24:08 »
rehberlikçisi iyi olan kazansın.  :).

Çevrimdışı garnetttt_06

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 778
  • Kamyoncu değilde ne bu adam?
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #23 : 11 Haziran 2007, 20:01:14 »
ben geçen yıl girdim 460 puan yapmıştım (8 bu senekiler yüksek ama genelde matematik zordu geri kalan kasmadı diyolar ama bilmiyorum.

Çevrimdışı Highflyer_Wade™

  • I'm Nowitzness
  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.785
    • Profili Görüntüle
Ynt: OKS
« Yanıtla #24 : 11 Haziran 2007, 20:04:06 »
ben geçen yıl girdim 460 puan yapmıştım

nerde okuyosun ?