İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Onur Yiğit

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 17
26
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri Ankara - 16 Haziran
« : 10 Haziran 2007, 00:25:04 »
Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden sizlerle beraberim...
Öncelikle, son zamanlarda foruma girememem sebebiyle oluşan rahatsızlıktan dolayı özür diliyorum...
Bir yandan da, NbaTr Ankara günlerinin organizasyonunu benim yapmam gerekmesine rağmen, sorumluluğumu yarım bırakmamın verdiği üzüntüyle şunu söylemek istiyorum ki,
"16 HAZİRAN CUMARTESİ GÜNÜ MAÇLARA GELMEK İSTEYEN TÜM ARKADAŞLAR BANA PM YOLUYLA ULAŞSIN VE TELEFON NUMARALARINI VERSİNLER. BUNU YAPAN TÜM ÜYELERİMİZ ARANACAK VE ULAŞIMINA YARDIM EDİLECEKTİR."

İlgi gösterenlerin hepsini bekliyorum...


27
Arşiv / Ynt: SkyTurk
« : 19 Mayıs 2007, 16:08:48 »
Ve o maçtada Onur yenilmiştik diye hatırlıyorum.Yoksa hakemelere rağmen yenmişmiydik.Ben çok heyecanla izliyordum o maçı herhalde yenildik.İlk maçtı çünkü o eğer 2. maçsa kazanmışızdır.Çünkü final eight'de tek 3. maça giden organizasyondu.
İlk maçtı kanka, nasıl sinire kestiğimi anlatamam.
O zaman benim bileğim sakattı bi de, yatıyodum sabah akşam, tek eğlencem tek dileğim Efes'in maçları kazanmasıydı maç o gidişata girince iyice kötü olmuştum...

28
Arşiv / Ynt: NTV - NBA Stüdyo
« : 19 Mayıs 2007, 16:06:14 »
Beyler fikir paylaşımlarınız laf sokmalı tartışmalara dönüşecekse özelden konuşun yoksa mesajlarınız silinmeye başlıycak.
ben de söyledim zaten b*kunu çıkardı Ntv - Nbatv ikilisi bu kadar maçı vererek..

Ayrıca sansürlü bile olsa küfürden kaçınmanız konusunda sizi bir kereliğine uyarıyorum.

29
Arşiv / Ynt: Sizce En İyi Basketbol Yayını Yapan Kanal?
« : 19 Mayıs 2007, 16:01:11 »
Yayınlanan içeriğe ve kanalın formatına göre değişir.
İzleyici faktörü de çok önemli elbette.
Mesela Türk Basketbolu izlemeyi seven birisi için NBA Tv uygun değildir, NBA basketbolu izlemek isteyen biri için de Sky Turk uygun olmaz. Bu sorunun cevabı göreceli olur bence.

30
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Yiğiter Uluğ
« : 06 Nisan 2007, 08:39:35 »
İsmet Badem de defalarca bırakma ve kopma noktasına geldi ama çoğu basketbolsever bilmez, İsmet Badem'in arkasında Doğan Hakyemez'in büyük manevi desteği vardır.

31
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Mete Aktaş
« : 06 Nisan 2007, 08:30:48 »
Bu onun seçimi değil, ne yazık ki NTV ve NBA TV gibi diğer kanallara nazaran daha ciddi çalışan kanallar Mete Aktaş'ın Türk usülü esprilerini kaldıramadı ve onunla yollarını ayırdı...

32
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri-Ankara
« : 02 Nisan 2007, 15:11:21 »
http://www.youtube.com/watch?v=wP9QNXzxJK8&mode=related&search=

Ahanda ikinci mix!!! GEST Muhabbet Maçları Part-2 ...

33
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri-Ankara
« : 26 Mart 2007, 00:32:26 »
Ahanda Gest Muhabbet Maçları Mix Part-I !!!
http://www.youtube.com/watch?v=xBpAqjB27_k
Bu mixte gençler gelmedi dersane kız gibi nedenlerden dolayı tabi dersane de yok kız da yok geliyoz biz :D
Neyse yaşlılarla da muhabbet güzel oluyo :D

34
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri-Ankara
« : 12 Mart 2007, 08:46:40 »
Beyler şu videoyu izleyin salonu da kısmen görmüş olursunuz ileride uzun ve ciddi bir tanıtım filmimiz gelicek bekleyin...
http://www.youtube.com/watch?v=_h8UiXtLbU4

35
Arşiv / Ynt: Nasıl bir oyuncusunuz?
« : 04 Mart 2007, 17:09:59 »
Saol Onur Yiğit inandığın için
Bi de abi benim kafamla değdiğim potanın boy 2.20 de değil potanın tam boyunu bilmiyorum ama 2.70-2.80 civarıydı ama en az 270 di
garnettt_06 arkadaşım bi şey sorucam sen ayrancı lisesinde tanıdıklarım var dedin kimler onlar bi de hangi sınıftalar merak ettim de yanlış anlama :laugh: :wink:
İlkkan kardeşim inanıyorum çünkü diğerleri gibi desteksiz sallamıyosun bu bir, birbirini tutmayan şeyler söylemiyosun bu da iki.
Neyse NbaTr Ankara Günleri'ne ikimizin rekabeti iyi reklam olur, bakalım kim parkenin kralı olacak :wink:

36
Arşiv / Ynt: Nasıl bir oyuncusunuz?
« : 04 Mart 2007, 12:42:34 »
Beyler öncelikle şunu söylemem lazım, benim rekabet ateşim özel durumlar dışında yanmaya başlamaz, kendime güvenimi de belli etmem normalde, ama böyle özel durumlarda iyice ortaya çıkıyor işte.
NbaTr Ankara günlerine hepinizi bekliyoruz, güzel maçlar olucak, bonus olarak da İlkkan gelirse İlkkan ve benim maçımı izlersiniz daha da güzel olur.

37
Arşiv / Ynt: Nasıl bir oyuncusunuz?
« : 04 Mart 2007, 12:28:28 »
Valla adam kafasıyla falan çembere değiyomuş doğrudur bu kadar desteksiz sallamaz insan böyle bişey olmasa.
Ama ben İlkkan'ı hala oynamaya çağırıyorum, sahada kimin daha iyi olduğu nasılsa belli olur, ister uçsun, ister koşsun, teke tek mücadele istiyorum...
Hadi beyler süper rekabet olucak herkes NbaTr Ankara günlerine...

38
Arşiv / Ynt: Nasıl bir oyuncusunuz?
« : 03 Mart 2007, 20:16:59 »
Valla inanmazsanız inanmayın ben size kendimi kanıtlamak zorunda değilimde zaten ama
Ayrancı Lisesine gelin 9-K dayım ben zaten orda kime sorsan tanır beni İlkkan deyin yada bizim okulda okuyan bi arkadaşınız varsa ona söleyin
Hem işim gücüm yok bi de niye yalan sölüyüm size allah allaaaah
Ayrıca şunuda söliyim kendiniz sıçrayamıyosunuz diye başkalarınıda sıçrayamıyo diye zannetmeyin
Bak güzelim, senle msnden de konuştuk, birincisi yaptığın yorumun sonu çok yanlış, sıçramak herşey değildir az sıçramak sıçrayamamak kimsenin suçu değildir, ikincisi işim gücüm yok bi de niye yalan söyliyim demişsin, burda işi gücü olmayıp yalan söyleyen çok kişi var ve biz kimseyi ilk bakışta ayıramayız, sen de onlar da aynı statüdesin, yap ya da yapma, görmeden inanmamak farz oldu artık bize. Görmüyor musun adamlar neler yazıyo, senin bi özelliğin mi var da bu adam yalan söylemiyo diyelim?
Gerçi desteksiz sallayanlardan diilsin gibime geliyo, öyle olsan seni gel görelim dediğimde olumlu bakmazdın.
Neyse, yorumunun sonunu düzelt bence, biz sıçrayamasak da seni havada karada yeneriz merak etme.

Not: Ulan bunu da söylettiniz ya bana helal olsun...

39
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Murat Kosova & Kaan Kural
« : 03 Mart 2007, 20:08:07 »
Eski röportaj bu dostum, röportajı yapan Çağdaş abi de benim çok yakın bi arkadaşım, bir abimdir.
Kaan Kural'la, Murat Kosova'yla röportajlarını okumak isteyenler http://www.superspor.com sitesini ziyaret edebilirler.

40
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri-Ankara
« : 03 Mart 2007, 19:41:09 »
abi benim ismimide bi zahmet yazın bende varım yalnız şimdi ben arkadaşlarımıda getirebilirmiyim ama üye değiller çokta kişi değil yani en fazla 3 arkadaşımı getiririm bu olabilirmi ?
Getir olm getir iyi olur :wink:
Ayrıca söyle üye olsunlar foruma, buranın canlı bir forum olmasını istiyorum, yani herkes birbirini dışarıdan da tanımalı.

41
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri-Ankara
« : 02 Mart 2007, 17:04:34 »
Hocam aslında şu olayı bi haftasonu ayarlayabilsek daha güzel olurdu.Madem basket oynamaya gelen yok,bi hafta sonu ıslatalım.Ne dersiniz?
Dostum gestte ıslatırız da, maç çıkışı ıslatsak çok daha iyi olur.
Merak etme, kısa zamanda ayarlıycam ben :wink:

42
Aktif Oyuncular / Ynt: Jalen Rose
« : 27 Şubat 2007, 16:01:28 »
Artık biyografi çevirirken şu "O, şunu yaptı.", "O, bunu yaptı", gibi acemi kalıpları kullanmasan diyorum.
Okunması zevksizleşiyor. "He" , "She" gibi zamirleri gizli olarak kullansan ve bahsettiğin kişinin zaten "O" olduğunu bildiğimizi varsayarak yazarsan biyografiler baymaz.

43
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Murat Kosova & Kaan Kural
« : 25 Şubat 2007, 21:08:40 »
Arkadaşlar Kaan Kural Acemi Cadı'da oynuyor bilenleriniz vardır.
Okul takımının basketbol koçu rolünde şu anda. Fakat dizi çok saçma, Kaan Kural'da bu saçmalıklara ortak olmak zorunda kalıyor malesef. Keşke daha iyi bir projede başlasaydı oyunculuk macerasına dediğim çok oluyor şu sıralar. Sizlerin de olmuyor mu Allahaşkına? Ben bu kadar saçma, bu kadar içeriksiz ve bu kadar çalıntıya zorlama bir dizi görmedim. Kaan abi var diye bakıyorum bazen, yoksa dizi saçmalıktan geçilmiyor. Peki ya sizce?
vay canıına bilmiyordum koptum okuyunca.hiç izlemedim ama iğrenç bir dizi olduğunu biliyorum.bu arada basketbol koçu mu ne alaka abi öyle koç mu olur.şu ana kadar kaç tane koçla çalıştım biraz kilolu olan bile yoktu.
Nasıl öyle koç mu olur ya?
Koçların belli bi fizik standardına sahip mi olması gerekiyo? Var mı böyle bi kaide?
Koçların vücutları mı önemli olan? Zekalarını kullanarak yapmıyorlar mı işlerini sonuçta?
Gerçekten çok anlamsız bir mesaj yazmışsın dostum, cidden neden bu tür bir düşünceye sahip olduğunu anlayamadım...

44
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Alim Karasu
« : 25 Şubat 2007, 20:54:26 »
Ben de gezinirken gördüm Çok Güldüm bölümündeydi Mustafa.
Gir bi bak belki daha fazlası da vardır orda.

45
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Alim Karasu
« : 25 Şubat 2007, 20:18:20 »
Matrak adam tabi, yazılarından da bunu anlayabilirsin zaten.
Oldukça hoş, akıcı ve esprili bir dili vardır...

46
Arşiv / Ynt: Nasıl bir oyuncusunuz?
« : 25 Şubat 2007, 20:08:03 »
Olm sen de burda yazan kimseye sövmemişin Erdem abiye mi sövcen?
Neler yazıyo burda adamlar bi de Erdem abi gibi şaka değil ciddi ciddi anlatıyolar.
Bi kanıt bi gösterge yok ama...

47
Yorumcular ve Yazarlar / Ynt: Alim Karasu
« : 25 Şubat 2007, 19:57:37 »
Alim Karasu'yu canlı canlı izlemek isteyenler, işte son turnuvadan görüntüler...
http://www.youtube.com/watch?v=8Xf8g4HrC2Y

48
Arşiv / Ynt: NbaTr Günleri-Ankara
« : 25 Şubat 2007, 19:08:50 »
Selam arkadaslar
ODTU IEEE ogrenci toplulugu olarak duzenledigimiz Kampus Gelisim Gunleri bunyesinde bu hafta ici persembe gunu 1mart 2007 saat 17:40'da KAAN Kural'la Sporda Kariyer konulu panel duzenlenecektir.ODTU disindan da herkes sadece http://www.kgg07.ieee.metu.edu.tr internet adresine girip ucretsiz olarak kayit yaptirmak suretiyle katilabilirsiniz.acele edin panel kontenjani sinirlidir  :-)     <spurs>
Bunun yeri burası değil dostum, uyarayım dedim.
Duyurun için sağol yine de...

49
Arşiv / Ynt: Nasıl bir oyuncusunuz?
« : 25 Şubat 2007, 19:06:14 »
boyum 1.75, kilom 68, yaşım 24.
her türlü smacı basabiliyorum.
değirmen, 360, faul çizgisinden tek ayak, panyaya çarptırıp içine de vurabiliyorum.
ayrıca günümde olursam çok yüzdeli nba üçlüğü sokuyorum
bunların hepsini nba live 07'de yapıyorum :laugh:
yukarıdaki bazı arkadaşlar da oyundan bahsediyo galiba.
yoksa videosuz sallamak kolay.
Hehe çok güzel özetlemişsin olayı abi :D
Hakkaten çok desteksiz sallayanlar var. Umarım bu nükten burada kanıtsız aşırı sallayan arkadaşlara iyi bir ders olur.

50
NBA Tartışma Platformu / Ynt: nba'deki undersized oyuncular
« : 25 Şubat 2007, 03:40:49 »
Undersized deyince ilk akla gelen oyuncu Big Ben'dir.Kabarık saçlarıyla birlikte boyunun 2.06 olduğu,gerçekte 2.03 boyunda olduğunu okumuştum.Ki bu da NBA'de kısa forvetlerin boyudur.Ona rağmen hırsı ve atletikliğiyle savunmada 1 numaradır.

Benim sevdiğim diğer bir undersize ise 1.65'lik Boykins'tir.Ki aynı hız,şut gibi özelliklere sahip olup da boyu 1.80 civarı olsa gelmiş geçmiş en iyi oyunculardan birisi olurdu..
2.03 SG'ların da boyu aynı zamanda.
SG boyundaki adamın C oynaması da oldukça ilginç ve canalıcı bir nokta.
Neyse, Earl Boykins'i ben de severim, keşke 193 falan olsaymış aslında, zaten 100 cm civarı sıçrıyor, çok da hızlı, boyu da uzun olsa mükemmel karışım olurmuş herhalde.

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 17