Gönderen Konu: Size Göre Performans, Kavram ve Rahatlık Bakımından En İyi Basketbol Ayakkabısı  (Okunma sayısı 98501 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Nba jump

  • Rookie
  • **
  • İleti: 55
    • Profili Görüntüle
    • NbaTR // Köşe Yazısı // Batu Han Uğrasız
abi bn ayakkabı normal basket ayakkabısı alıom..işime de yarıo..haa nike ın michael jordan haa nıke dan yada adidas tan normal basket ayakkabısı nee farkeder sadeece dha rahat we dha ii zıplıyon diolar

istien herkes o olmadan da o kadar zıplar


Dwight Howard İmza & Avatar & Userbar Lazım..

Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Ben daha yeni nike ın dual serisinden bi ayakkabı aldım benim hosuma gidio tank gibi ayakkabı
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı dwade_mheats

  • Starter
  • ***
  • İleti: 303
  • to be wade or not to be wade
    • Profili Görüntüle
ya beyler lebron 20-5-5 i bi dükkandan alsasm tahminen ne kadara alabilrim.



Çevrimdışı lordapo

  • | Knickerbocker |
  • MVP
  • ******
  • İleti: 8.964
  • SG-Turk Tau'ri
    • Profili Görüntüle
    • www.myspace.com/lordapo
en az 200 ytl bu arada yeni nikelar gelmiş nike porformans beyoğluna koptum ama çok pahalı


Çevrimdışı -t_mac-

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
ben tmac 5 kullanıyom rahat ve ii
 ama çok çabuk kirleniyo ve temizlenmiyo

İlkkan23LeBron

  • Ziyaretçi
Beyler bende Nike Air Max 360 war walla herşeyiyle süper bende şu an LeBron 20-5-5 we a3 Superstar Struceture war ama şimdiye kadar gördüklerimin en iiisi Nike Air Max 360 hem rahat hem bileği iii kawrıyo we altı full Air Max tawsiye ederim :mrgreen:

Çevrimdışı dwade_mheats

  • Starter
  • ***
  • İleti: 303
  • to be wade or not to be wade
    • Profili Görüntüle
tam olarak lebron 20-5-5 mi bilmiom ama aşırı benzio.mkb de 115 milyona buldum.yarın alıom.



Çevrimdışı Onur Yiğit

  • Kahve Bağımlısı
  • Starter
  • ***
  • İleti: 280
  • Onur Yiğit
    • Profili Görüntüle
bende kobe var valla rahat tavsiye ederim
Evet Zoom Kobe oldukça rahat fakat sen de ilk aldığında farketmişsindir,uzun süren kişisel idmanlarda taban kısmının yeterince yumuşak olmaması sebebiyle ağrılara neden olabiliyor.

Geçenlerde arkadaşımın Converse Wade modelini giydim, o da ayağı mükemmel kavrayarak crossover'larda mükemmel performans sağlıyor.İkisini de tavsiye ederim.

Çevrimdışı SeMMiH

  • Gönüllerin Şampiyonu
  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
    • Profili Görüntüle
    • Yanni
bende tony parker ın nike uptempo 9 ayakkabısı vardı. arkası yırtıldı. alldığım yer kabul etmedi. tüketici haklarına başvurdum. bakalım ne olacak. eger değiştirirlirse adidas alacagım. güvendiğğim dağlara kar yağdı.

Çevrimdışı musalive

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 49
  • carter is all time best dunk
    • Profili Görüntüle
duncan ayakkabı tipi çok iyi

Çevrimdışı Gencay

  • Manyak Efesli
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
bende kobe var valla rahat tavsiye ederim
Evet Zoom Kobe oldukça rahat fakat sen de ilk aldığında farketmişsindir,uzun süren kişisel idmanlarda taban kısmının yeterince yumuşak olmaması sebebiyle ağrılara neden olabiliyor.

Geçenlerde arkadaşımın Converse Wade modelini giydim, o da ayağı mükemmel kavrayarak crossover'larda mükemmel performans sağlıyor.İkisini de tavsiye ederim.


şu an zoom kobenin son modelini kullanıyorum gerçekten gayet rahat bir ayakkabı özellikle üst kısmı çok rahat,ayrıca tabanı çok sert gelmedi bana!

Çevrimdışı Onur Yiğit

  • Kahve Bağımlısı
  • Starter
  • ***
  • İleti: 280
  • Onur Yiğit
    • Profili Görüntüle
bende kobe var valla rahat tavsiye ederim
Evet Zoom Kobe oldukça rahat fakat sen de ilk aldığında farketmişsindir,uzun süren kişisel idmanlarda taban kısmının yeterince yumuşak olmaması sebebiyle ağrılara neden olabiliyor.

Geçenlerde arkadaşımın Converse Wade modelini giydim, o da ayağı mükemmel kavrayarak crossover'larda mükemmel performans sağlıyor.İkisini de tavsiye ederim.


şu an zoom kobenin son modelini kullanıyorum gerçekten gayet rahat bir ayakkabı özellikle üst kısmı çok rahat,ayrıca tabanı çok sert gelmedi bana!
Ben günde 8 saat çalıştığım için günün sonunda doğal olarak ayağım mahvoluyodu ama 1-2 saat oynuyosan sorun çıkarmaz zaten.
Aslında tabanı sert ama ben Reebok The Answer'lara alıştığım için öyle gelmiş de olabilir bana...
Zoom Kobe kardeşliği!!! :D

Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Bu Converse Wade ye herkez iyi diyor fiyatı ne kdar ki _?
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı Feedback

  • J5&the others
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 565
    • Profili Görüntüle
Oha 8 saat mi naaptın kardeş yorulmuyon mu?

Çevrimdışı kobe23

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
nike air tüm serileri fark etmez
KOBE BRYANT

Çevrimdışı stralucira

  • Rookie
  • **
  • İleti: 95
  • a new jersey net..
    • Profili Görüntüle
iverson pump 9 dusunuyorum arkadaslar ne dersinz 3 4 gundur ayakkabı arıyorum ama istediimi turden bi ayakkabı bulamadım
pump  9 show ayakkabısı, çok narindir.. benimki sokakta hemen gitti. adama all star maçı için yaptıkları ayakkabıyı sokakta mı giyicen aslında. işlevsellik yok, dış görünüş var yani ayakkabıda..



Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Abi sizce nike air serisi mi daha iyi nike dual mı bi de neden _?
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı SeMMiH

  • Gönüllerin Şampiyonu
  • Rookie
  • **
  • İleti: 193
    • Profili Görüntüle
    • Yanni
arkadaşlar ayakkabımı kabul ettiler. sizce 150 ytl ye kadar olan ayakkabılardan ne almamı tavsiye edersiniz. sağlam sokakta basket oynamak için. şimdiden teşekkürler

Çevrimdışı AyTeK

  • Short Forward
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.145
  • Madem Ki Rox'sun Göster O Zaman Korksun !
    • Profili Görüntüle
Ben team mac kullanıyom çok hafif ve yeri çok iyi kavrıyo valla çok memnunum
aynen dostum bende t-mac çok hafif ve rahat



Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
arkadaşlar ayakkabımı kabul ettiler. sizce 150 ytl ye kadar olan ayakkabılardan ne almamı tavsiye edersiniz. sağlam sokakta basket oynamak için. şimdiden teşekkürler

Duncan filan al onların fiyatı 130 civarı olması lazım.Nike dual,Nike air düsünürsen onların baya çeşitleri war.Onlar da 80 den filan başlıyo 150-160 a kadar cıkıyor tahminim.
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı rapcigenc

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 15
  • Ankaranın MVP'si
    • Profili Görüntüle
    • www.kankitr.com
abi bn ayakkabı normal basket ayakkabısı alıom..işime de yarıo..haa nike ın michael jordan haa nıke dan yada adidas tan normal basket ayakkabısı nee farkeder sadeece dha rahat we dha ii zıplıyon diolar

istien herkes o olmadan da o kadar zıplar

walla sana katılıyorum bide 150 milyonluk ayakkabı alıyolar ya bide yuh ayakkabıya o kadar para verilirmi açıkcası ben vermem bazılarındada yetenek yok adam 150 milyonluk 200 milyonluk ayakkabı alıo şimdi o adamın yaptığı saçma bence bi ayakkabıya o kadar çok para vermeyin....
BU BENİM SERSERİSERBESTSTİLİM ANKARA RESPECT TO STREETBALL

Çevrimdışı Michael 23 JORDAN

  • Majesteleri
  • Starter
  • ***
  • İleti: 416
  • Let Your Game Speak
    • Profili Görüntüle
    • JUMPMAN23
23AIRJORDAN / NIKE Tek geçerim

Mїcħąęl 23 ЈσяĐĄŊ

Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
abi bn ayakkabı normal basket ayakkabısı alıom..işime de yarıo..haa nike ın michael jordan haa nıke dan yada adidas tan normal basket ayakkabısı nee farkeder sadeece dha rahat we dha ii zıplıyon diolar

istien herkes o olmadan da o kadar zıplar

Yok arkadaşım basket ayakkabısı denince en aşağı bi 80 milyon kenara koycan ama o fiyata zor bulursun.150 milyonluk ayakkabılar da o paranın hakkını weriyor.Durup dururken fiyatı o kadar olmaz.Ayakkabıların içindeki keçeye kadar kat kat kalite farkı war.O ayakkabılar ayrıca yeri iyi tutar,kaymaz,ayagını terletmez,ağrıtmaz.Yani gördüğün gibi pahalı deyip gecmiyceksin.Bosa gitmez o para emin ol.

walla sana katılıyorum bide 150 milyonluk ayakkabı alıyolar ya bide yuh ayakkabıya o kadar para verilirmi açıkcası ben vermem bazılarındada yetenek yok adam 150 milyonluk 200 milyonluk ayakkabı alıo şimdi o adamın yaptığı saçma bence bi ayakkabıya o kadar çok para vermeyin....
ThE STaT

Standing Tall and Talented

Çevrimdışı dwade_mheats

  • Starter
  • ***
  • İleti: 303
  • to be wade or not to be wade
    • Profili Görüntüle
beyler şu vince carter shox 3, 4 yada 5 in fiatlarını yazarmısınız.



Çevrimdışı semiramis_G

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 39
  • !!!!.....SLİPKNOT///////// MeTaL/////
    • Profili Görüntüle
şu anda t mac 5 kullanıyorum çok rahat geliyor ayağın her tarafını sardığı için süper bişi yani tavsiye ederim
//FeAr No OnE!!..//OnLy ThE StRoNg SuRvİvE!!..//HoLd My OwN!!..//WaRnİnG!!..//My İMmOrTaL!!//