Gönderen Konu: Üniversite takımları  (Okunma sayısı 10445 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Cpzai3

  • TheOnlyHornetsFan
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 920
  • Van Gölü Squirtle'ı
    • Profili Görüntüle
Üniversite takımları
« : 22 Eylül 2007, 12:22:47 »
Bu sene Öss var ve seneye hayırlısıyla üniversite olacağım.Lise takımında düzenli olarak pivot mevkiinde oynayabiliyorum.Boyum 1.88 kilo da 82yi buldu.Üniversite takımında 4 veya 5 olarak oynamak bu cüsseyle zor mu kolay mı.Ya da oralarda üstinsanlar var mıdır.Benim konuştuğum kişiler genelde daha kısa 4 5 lerinde bulunduğunu çok yeteneksiz adamlar da olduğunu söylüyor.Bilen?
"Ölüme sayılan günler özgürlüğe sayılsın diye düştü yola Mahir.Bastı tetiğe..."

"Erdal EREN gülümseyerek avukatına göz kırptı.Sonra çatılmış üç direğe baktı.Dimdik sehpaya yürüdü.Tıpkı Deniz gibi.Tıpkı hücre arkadaşı, Necdet gibi."

Çevrimdışı Kenyon_Martin

  • Detroit Bad Boys
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 545
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #1 : 22 Eylül 2007, 12:40:01 »
Valla şimdi öle durumlar varki 1.88 le guard-forvet oynarsın bana göre çünkü çok uzun adamların olduğu takımlarda var kısa adamlarla oynayan takımlarda mesela şöle örnek veriyim öle adamlar varki biz bu sene bi liseyle turnuva maçına çıktık adamların en kısası sana diyim 1.88 ben 1.86-1.85 civarıyım ve 4 numara oynuyorum tuttuğum adam 1.95 ve iki numara oynuyor adam üzerimden 10/7 üçlük attı..Maç çıkışı sohbet ediyoruz adam yıldız ve genç milli olmuş üstelik  yanılmıyorsam İstanbul'dan iki Ankara'dan bir üniversiteden basketbol bursu vermişler busene oda üniversite başlıyacak hangisine gitti bilmiyorum...Yani böle adamların bulunduğu daha nice takımların olduğunu düşünüyorum....

Çevrimdışı Sh0t Down

  • Aşık
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 994
  • ~B ♥ B~
    • Profili Görüntüle
    • Sh0t Down'nın Blog Sayfası
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #2 : 22 Eylül 2007, 13:03:21 »
Yetenekli ve cüsseliler daha ağırlıklı oluyor. Alt yapıda falan oynuyanları havada kapıyorlar takıma alıyorlar zaten. 182 ile kendi takımında yer bulursun ama maçlara çıkarsan rakibi tutman zorlaşır. 2-3 için ideal bence boyun. (Yeteneğin var mıdır kendin daha iyi bilirsin tabi) Kalıplı adam dolu üniversitelerde :D

Bu arada hayırlısı olur inşallah sınavın için.
~B&B~

NBATr Team

Çevrimdışı Cpzai3

  • TheOnlyHornetsFan
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 920
  • Van Gölü Squirtle'ı
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #3 : 22 Eylül 2007, 22:28:37 »
82 değil 88....
şu ana kadar en kötü 3 oynadım sg oynayamam heralde...
"Ölüme sayılan günler özgürlüğe sayılsın diye düştü yola Mahir.Bastı tetiğe..."

"Erdal EREN gülümseyerek avukatına göz kırptı.Sonra çatılmış üç direğe baktı.Dimdik sehpaya yürüdü.Tıpkı Deniz gibi.Tıpkı hücre arkadaşı, Necdet gibi."

Çevrimdışı varan

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #4 : 25 Mart 2008, 18:25:01 »
bn lise3 e gidiorum ama 16 yaşındayım boyum 1.83 ve seneye öss ye hazırlaacagım. bak sana cevabım şöyle olsun kardeşim. efeste kendini yetiştirmiş bi  adamımı alacaklar yoksa sadece 1 2 yıl oynamış kısa bir piwotu mu alcaklar.bn bu boyla 4 yada 3 numara oynuorum bazen guard oynadıgım bile oluo kilom müsait.68 kiloyum.2 metrelik bir adamla karşı karşıya gelebilirsin bizim lise takımında bile 16 yaşında 2 metre olan war we piwot bn ona zıplamam olmasa block koyamıyacagım... Artık gerisini sen düşün...

Çevrimdışı Cool Ekrem C

  • Rookie
  • **
  • İleti: 81
    • Profili Görüntüle
    • En baba streetball sitesi
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #5 : 08 Nisan 2008, 00:08:08 »
İstanbul Üniversitesinin ve Yıldız Teknik Üniversitesinin idmanlarına katıldım. Diğer üniversiteleri bilmem ama buralarda ancak 1 numara oynayabilirsin. Klüpte oynayıp üniversite okuyan çok adam var, dolayısıyla üniversite takımları profesyonel takımlarla aşağı yukarı aynı.
İmpossible is Nothing

Çevrimdışı RenascenT

  • Rookie
  • **
  • İleti: 174
  • ORL
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #6 : 03 Haziran 2008, 08:41:17 »
hocam tobb üniversitesindeyim. Daha 3-4 yıllık okuluz ve takımımız cidden çok kötü.
1.88 boyla ancak bizim takımda 4 oynarsın :))
diğer köklü üniversitelerde imkansız 4-5 oynaman ki 3 bile zor.

Çevrimdışı suzzyq

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #7 : 17 Haziran 2008, 13:47:08 »
Kardeş benim bildiğim üni. takımlarında oynayanların çoğu ikinci lig takımlarından sen bu cüsseyle en fazla  kısa forvet oynarsın
« Son Düzenleme: 17 Haziran 2008, 13:48:01 Gönderen: the_apo_1 »

Çevrimdışı MeaCulpa

  • The Lawyer
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 819
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #8 : 17 Haziran 2008, 18:17:57 »
Kardeş benim bildiğim üni. takımlarında oynayanların çoğu ikinci lig takımlarından sen bu cüsseyle en fazla  kısa forvet oynarsın
Yooo bende üni takimda oynadim.Bizim takimda 2.ligde oynayan 4 kisi vardi 14 kisiden.Boyun 1.77 oyun kurucu oynadim uzun yillar bölgesel ligde olsun üniversite takiminda olsun.Hic zorlandigimi hatirlamiyorum.Ayrica bizim takimin 4 numarasi 1.95 3 numarsi 1.90 civari o kadar da uzun olmuyorlar.Bunun istisnasi olan takimalr var elbette ama her takim böyle degil en azindan

CSKA FANS!!!
2 TİMES EUROLEAGUE CHAMPS
6 TİMES EUROLEAGUE FİNAL-FOUR
CSKA!!!!

Çevrimdışı 3rd3m d!y3 b!r!

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #9 : 12 Temmuz 2008, 17:58:47 »
Bu sene Öss var ve seneye hayırlısıyla üniversite olacağım.Lise takımında düzenli olarak pivot mevkiinde oynayabiliyorum.Boyum 1.88 kilo da 82yi buldu.Üniversite takımında 4 veya 5 olarak oynamak bu cüsseyle zor mu kolay mı.Ya da oralarda üstinsanlar var mıdır.Benim konuştuğum kişiler genelde daha kısa 4 5 lerinde bulunduğunu çok yeteneksiz adamlar da olduğunu söylüyor.Bilen?
hangi üni.ye gideceğiew bağlı. kesin tek bir şey söyleyebilirim, bu boya 1-2 numara olur, 3 numara da oynayabilirsin.

Çevrimdışı nbacican

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #10 : 16 Kasım 2008, 18:41:47 »
bence zıplamam en az 50 cmyse 3numara yani kısa forvet oynarsın ama zıplaman ii deilse 2den öteye gitmes gibi

Çevrimdışı byrnison

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #11 : 22 Şubat 2009, 22:38:44 »
türkiyede her üniversite bu tür spor faliyetleriyle ilgilenmiyo eger basketbol oynayacaksan ve üniversitede oynuyacaksın iyi bi üniversiteyi tutturman gerek artık türkiyede hersey altyapı altyapıdan yetisenler bile yetenek ve boy u olsada hakketigini alamıyo sistem cokda iyi deil ama iyi bi üniversiteyi tutturman lazımki güzel basketbol oynayasın<lakers>

Çevrimdışı atelyekumpas

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #12 : 26 Haziran 2009, 09:26:48 »
Açıkçası okula yeni gelmişsen göze batan bi fiziğin yoksa,geçen seneki takım iyi ve çekirdek kadro elindeyse takmıyorlar.Ancak o takımdan birinin referansı takıma katılmada çok faydalı oluyor.Her okulda böle değildir belki,bizimkinde böle ama.(Uludağ Üniversitesi)

Çevrimdışı coldburn

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Üniversite takımları
« Yanıtla #13 : 26 Haziran 2009, 12:06:18 »
referans önemli ama sen yine takım seçmelerinde kendini göstermeye bak.benm boyum  1.96 ve 3 numara oynuyorum artık kendini ona göre hesapla. ama herşey boyda bitmiyor kendini başlangıçta kanıtlayabilirsen sonrada sonu gelir merak etme ( Muğla Üniversitesi)