Gönderen Konu: Vince Carter: Zıplama Programı  (Okunma sayısı 98056 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı k0be

  • Rookie
  • **
  • İleti: 229
  • All eyez on me !
    • Profili Görüntüle
Vince Carter: Zıplama Programı
« : 28 Mayıs 2006, 19:10:05 »
Yapılacak egzersizlerin grupları:
Sırasıyla yapın:
1- Bir gün yapılmalı - Lateral Cone hope, Bounding, 180 jumps, Ankle jumps, Bicep Curls, Shoulder presses, Burn outs.
2- İki gün üst üste yapılmalı – Box jumps, Leap ups,
Tuck jumps, Chair hops, Rim Jumps, Triceps press, Shrugs
3- Üç gün üst üste yapılmalı – Calf raises, Body
weight squats, Lunges, Reverse Lunges, Single leg
jumps
4- Dört gün üst üste yapılmalı – Weight squats,
Lateral lunges, Calf Raises, 1 Leg squats, Sit ups, Push
ups

Açıklamalar
Programda, egzersizler belirtildiği gibi yapılmalı.Yani Pazartesi 1. egzersizler, Salı 2. egzersizler, Perşembe 2. egzersizler, Cuma 3. egzersizler… Çarşamca, Cumartesi ve Pazar günleri egzersiz yapmayın.Bu günleri basketbol oynayarak geçirin.

Egzersizler Egzersizleri yapmadan iyice ısındığınızdan ve açma-germe hareketlerini yaptığınızdan emin olun.Özellikle Perşembe ve Cuma günleri.
Lateral Cone Hops – Bir koni gibi bir şeyin üzerinden koninin bir yanından diğer yanına zıplayın.
Box jumps – Bir kutu gibi bir şeyin üzerinden yere zıplayın ve yerden havaya zıplayın.
Calf Raises – (Air Alert III’te geçen Kas Gerilmeleri)
Ağırlık Kaldırma – Belli bir kilodaki ağırlığı kaldırın.
Çömelerek Sıçrama – AirAlert III’te geçiyor (Yanma hissedene kadar)
İp Atlama (AirAlert III’te geçiyor)
Bounding – Durduğunuz bir yerde olabildiğince yükseğe zıplayın, yere inin ve tekrarlayın (İndiğiniz yere dikkat edin.İleri ya da geri zıplamayın)
180 Derece Zıplamalar – Dik durun ve 180 derece dönerek zıplayın.Yere indiğinizde aynı zıplamayı ters yünde yapın.
Tuck Jumps – 90 derece açıyla çömelin ve sıçrayın.Havadayken, dizlerinizi olabildiğince göğsünüze yakınlaştırın ve hareketi tekrarlayın.
Lunges – Sağ ayağınızla ileri doğru büyük bir adım atın.Arkadaki ayağınızı bükün ve yere dayayın.Ayaktaki pozisyonuza geri dönün ve aynı işlemi sol ayağınızla da yapın.
Lateral Lunges – Lunges’e benzer bir hareket ama adımınızı yan tarafa doğru atın ve vücut ağırlığınızı o ayağa verin.Daha sonra ayaktaki pozisyonuza geri dönün ve aynı işlemi diğer ayağınızla da yapın.
Reverse Lunges – Normal Lunges’e benzer.Ancak adımınızı ileri yerine geri atın.
Ankle Hops – Kas Gerilmeleri ama sizi yerden 2 inç kaldıracak şekilde çabalayın.
1 leg squats – Normal squat’ı yapın ancak tek ayağınızla.
Step-Up – (AirAlert III’te geçiyor.)
Burn out - (AirAlert III’te geçiyor)
Rim Jumps – Sadece bir çembere ya da onun gibi bir şeye erişebilecek kadar yükseğe zıplayın.
Bicep Curls – İki elinize de ağırlık koyun ve dirseklerinizi kırarak ellerinizi göğsünüze getirin.
Shrugs – Belli bir miktarda ağırlık alın ve omuzlarınızla çevirin

hepinize iyi zıplamalar :-D
« Son Düzenleme: 05 Haziran 2007, 08:11:59 Gönderen: ThE STaT »


Çevrimdışı 2pac_thuglife

  • Rookie
  • **
  • İleti: 187
  • ALLSTAR4ever BARON DAVİS
    • Profili Görüntüle
    • http://www.nbatr.com
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #1 : 29 Mayıs 2006, 09:36:02 »
ben bunları yaparsam carter ın yaması olurum

Çevrimdışı VC Berker

  • Nbatr'nin Vince Carter'ı
  • Rookie
  • **
  • İleti: 201
  • İmkansız diye birşey yoktur!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #2 : 08 Haziran 2006, 12:42:15 »
Çok sağol.Karışık olsabile faydalı bir paylaşım.


AIR 31 GINTARE

  • Ziyaretçi
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #3 : 08 Haziran 2006, 13:23:13 »
ben bu çalışmaları zaten yapıyordum güzel bi paylaşım şuanda çok iyi smaç basabiliyorum mutlaka yapılması gereken hareketler bunlar

Çevrimdışı BiG NuGGeT

  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.261
  • carme"LO"ve
    • Profili Görüntüle
    • Work and Travel
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #4 : 12 Haziran 2006, 11:38:20 »
Çüş abi ya bu ne...Gerçi bi şey anlamadım ama biraz  zora benziyo
  Kick Out Karl

Çevrimdışı melo

  • Rookie
  • **
  • İleti: 107
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #5 : 12 Haziran 2006, 11:40:38 »
saol demerim ama isim zor

Çevrimdışı karacan

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #6 : 12 Haziran 2006, 22:30:41 »
yaparız bakarız ama cok karışık carter gibi olcaksak deger

Çevrimdışı ankebut_7

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #7 : 15 Haziran 2006, 10:16:20 »
çok saol..aynı programı kendime de uygulamayı düşünüyorum:P

Çevrimdışı OğuzCan

  • Melankolik
  • Yönetici
  • Superstar
  • ******
  • İleti: 1.411
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #8 : 15 Haziran 2006, 13:30:55 »
Türkçesi yokmu bunun hiç birşey anlamadım :S

Çevrimdışı AyTac

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #9 : 15 Haziran 2006, 21:16:25 »
abi ben bunları yapacam ama biraz karışık :D   
Hak edeni hayatıma sokarım haketmeyenin hayatına sokarım...!!!

Çevrimdışı ~ViNSaNiTY~

  • Starter
  • ***
  • İleti: 392
  • .::GNA::. || VC #15 ||
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #10 : 20 Haziran 2006, 23:41:49 »
Paylaşım güzelde bunu zaten yapmak zor yani en az genç oynayan ve body yemiş arkadaşlar yapabilir yoksa bu program adamı bitirir sıçramayı bırak sakatlar

Çevrimdışı k0be

  • Rookie
  • **
  • İleti: 229
  • All eyez on me !
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Proğramı
« Yanıtla #11 : 21 Haziran 2006, 11:25:13 »
beyler bu program dediğin gibi zor ama bunu benim bir arkadaş yaptı çok faydasını gördü bende başlamayı düşünüyorum
bu proğramı bitirdiğiniz zaman 1 ay sonra tekrar başlayabilirsiniz  :-)


Çevrimdışı Bora22237

  • Rookie
  • **
  • İleti: 154
  • Yes,I'm back!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #12 : 18 Temmuz 2006, 13:08:19 »
hoca ben bunları yapsam carter'dan iyi zıplarım

Çevrimdışı devilkiller

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #13 : 19 Temmuz 2006, 14:32:03 »
paylasım ıcın saol da... ben bunları yapabılsem zaten carter gibi de smac vururum beni kasar bu hareketler:D
there is no man on this planet bigger than LeBron James

Çevrimdışı air_jordon#34

  • Rookie
  • **
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #14 : 23 Temmuz 2006, 16:59:13 »
Benim arkadaş yapttı bunu 1.70 boyu war çocuk şimdi 3.05 e smaç vuruyo we 360 zorluyo potaya
To epicentrum dramatu, przeciez ja, To Ataman Tylko tak bo to co mam to dam, To Hien NO PASARAN!____KAPALIYIZ

Çevrimdışı air_jordon#34

  • Rookie
  • **
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #15 : 23 Temmuz 2006, 17:00:46 »
Bende de war bi tane 14 haftalık program bunu uygulayınca zıplama 40 cm artıo we 4 haftada etkısını gostermeye baslıo sımdı yollıım onu
To epicentrum dramatu, przeciez ja, To Ataman Tylko tak bo to co mam to dam, To Hien NO PASARAN!____KAPALIYIZ

Çevrimdışı air_jordon#34

  • Rookie
  • **
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #16 : 23 Temmuz 2006, 17:03:42 »
1. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2400 m koşu , açma germe , ters mekik 2*8 + düz meik 2*8 + 2k dinlenme şınav 16 tane yapın sayısı verilmemiş şınavın , ip atlama 2*10 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*100 basamak , kanguru hareketi 2*8 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 2*50 , çekme ve germe bitiriş .

2. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
 2400 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 2*10 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme şınav , ip atlama 2*20 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*150 basamak , kanguru hareketi 3*10 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 2*50 , çekme ve germe bitiriş .

3. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2400 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 2*15 + düz meik 3*10 + 2k dinlenme , ip atlama 2*20 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*160 basamak , kanguru hareketi 3*15 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*50 , çekme ve germe bitiriş .

4. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 2*20 + düz meik 2*20 + 2k dinlenme , ip atlama 2*40 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*160 basamak , kanguru hareketi 3*15 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*50 , çekme ve germe bitiriş .

5. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*20 + düz meik 3*20 + 2k dinlenme , ip atlama 2*50 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*150 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 6*50 , çekme ve germe bitiriş .

6. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*20 + düz meik 3*20 + 2k dinlenme , ip atlama 2*60 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*150 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*75 , çekme ve germe bitiriş .

7. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 4*20 + düz meik 4*20 + 2k dinlenme , ip atlama 3*30 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*150 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*75 , çekme ve germe bitiriş .

8. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 4*20 + düz meik 4*20 + 2k dinlenme , ip atlama 3*40 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 5*75 , çekme ve germe bitiriş .

9. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 5*20 + düz meik 5*20 + 2k dinlenme , ip atlama 3*50 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 5*75 , çekme ve germe bitiriş .

10. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 3*60 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 2*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 6*75 , çekme ve germe bitiriş .

11. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*30 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 2*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 6*75 , çekme ve germe bitiriş .

12. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*40 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 8*50 , çekme ve germe bitiriş .

13. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*50 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 3*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 8*50 , çekme ve germe bitiriş .

14. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*60 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 3*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 8*50 , çekme ve germe bitiriş .
To epicentrum dramatu, przeciez ja, To Ataman Tylko tak bo to co mam to dam, To Hien NO PASARAN!____KAPALIYIZ

Çevrimdışı carterege15

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #17 : 25 Temmuz 2006, 02:35:13 »
bunları yaparsam lakabım vc olur zaten :dsaol paylaşım için  :alkış

Çevrimdışı air_jordon#34

  • Rookie
  • **
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #18 : 29 Temmuz 2006, 02:16:01 »
Ya zaten bunları profesyonel baketciler yapıyor yaz dönemlerinde bu yüzden doru sölüosn
To epicentrum dramatu, przeciez ja, To Ataman Tylko tak bo to co mam to dam, To Hien NO PASARAN!____KAPALIYIZ

Çevrimdışı mertcan

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 13
  • The-Flash#3
    • Profili Görüntüle
    • www.nbazamani.com
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #19 : 31 Temmuz 2006, 18:21:02 »
işe yarıyormuş galiba...ama ben doktor kontrolunde yapmak zorundayım :-(

Çevrimdışı air_jordon#34

  • Rookie
  • **
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #20 : 08 Ağustos 2006, 14:11:21 »
Nie doktor kontrolü mertcan??
To epicentrum dramatu, przeciez ja, To Ataman Tylko tak bo to co mam to dam, To Hien NO PASARAN!____KAPALIYIZ

Çevrimdışı Tracy1McGrady

  • Immune to Fear
  • All-Star
  • ****
  • İleti: 852
  • Usain Bolt==> Son of the Storm
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #21 : 05 Eylül 2006, 19:34:34 »
belki hastadır allah korusun....
'''HaRdY BoYz'''


Çevrimdışı streetball_cı

  • NBA Draft'ında
  • İleti: 19
  • ALLeN_İvERsONn
    • Profili Görüntüle
    • http://www.gtaturk.com/
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #22 : 07 Eylül 2006, 13:27:02 »
abi peki bun lar işe yarar mı????


Çevrimdışı J-Rich

  • NBA Oyuncusu
  • *
  • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #23 : 17 Eylül 2006, 16:06:57 »
Walla arkadaş benim zıplama programım falan yok ama yaşımın 14 boyumun 1.58 olmasına rağmen yaklaşık 55 cm civarında zıplıom.Sizce benim yaşıma göre bu yeterli mi?

Çevrimdışı Th3STaT

  • MetalHead
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 1.011
    • Profili Görüntüle
    • Méŧâłђ£àđ
Ynt: Vince Carter Zıplama Programı
« Yanıtla #24 : 04 Kasım 2006, 19:32:33 »
Walla arkadaş benim zıplama programım falan yok ama yaşımın 14 boyumun 1.58 olmasına rağmen yaklaşık 55 cm civarında zıplıom.Sizce benim yaşıma göre bu yeterli mi?

Ben de 40-45 cm zıplayabiliyorum boyum 1-77 kilom 60 ama cok az ya
« Son Düzenleme: 05 Haziran 2007, 21:03:02 Gönderen: ThE STaT »
ThE STaT

Standing Tall and Talented