Gönderen Konu: Vince Carter: Zıplama Programı  (Okunma sayısı 97307 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı silüet

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #100 : 23 Haziran 2011, 21:50:40 »
arkadaşlar sizce adidas promodel 2010 mu yoksa nike airmax turnaround mu almalıyım acil

Çevrimdışı Flash

  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.556
  • If They Say Why Why ? Tell'em That is Human Nature
    • Profili Görüntüle
    • Kahraman Baykuş
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #101 : 23 Haziran 2011, 22:56:43 »
hangi mevki de oynuyorsun, hangi sıklıkta basketbolla iç içesin ve oyun tarzın önemli.. Çünkü farklı ayakkabılar aslında... Biri air taban biri eta taban başta bu fark var...

''Beni zirveye yeteneğim getirmiştir, Ancak hala burada olmamı sağlayan karakterimdir!'' Michael Jordan

İşte günümüz zıp çıktı yıldızlarına örnek bir laf ;)

Çevrimdışı hurdluck

  • Yeni Üye
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #102 : 27 Ağustos 2011, 12:09:47 »
Ben bu programı çözemedim pazartesi hangi hareketleri salı hangi haraketleri... yapacağımı bulamadım bana anlatabilcek varmı

Çevrimdışı Dwzr

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #103 : 28 Ağustos 2011, 15:12:00 »
@air_jordon#34 bu programı yapmayı düşünüyorum. 1. 2. hafta derken haftada 1 gün mü ?

Çevrimdışı Flash

  • MVP
  • ******
  • İleti: 1.556
  • If They Say Why Why ? Tell'em That is Human Nature
    • Profili Görüntüle
    • Kahraman Baykuş
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #104 : 29 Ağustos 2011, 19:35:09 »
haftada en az 2 en çok 5 gün olmak koşulu ile diye biliyorum ben ki mantıklısı da budur.. haftada bir gün yetmez.... 3-4 ise idealdir..

''Beni zirveye yeteneğim getirmiştir, Ancak hala burada olmamı sağlayan karakterimdir!'' Michael Jordan

İşte günümüz zıp çıktı yıldızlarına örnek bir laf ;)

Çevrimdışı Dwzr

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #105 : 03 Eylül 2011, 12:03:25 »
teşekkürler. yaş 15 boy 1.80 kilo 53 sağlık problemi olmaz inşallah

Çevrimdışı T mac96

  • Yeni Üye
  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #106 : 10 Eylül 2011, 12:27:21 »
Arkadaşlar sorumu cevaplarsanız sevinirim bende carter in zıplama programına başlıyorum acaba bu programa başlamak yeterli mi? yoksa air alert de yapmak zorundamıyım zaten programın içinde air alert ede yer vermiş ama yinede sorayım dedim birde her hareketten kaçar adet yapmalıyım şimdiden teşekkürler. <houston>

Çevrimdışı T mac96

  • Yeni Üye
  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #107 : 10 Eylül 2011, 12:34:23 »
1. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2400 m koşu , açma germe , ters mekik 2*8 + düz meik 2*8 + 2k dinlenme şınav 16 tane yapın sayısı verilmemiş şınavın , ip atlama 2*10 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*100 basamak , kanguru hareketi 2*8 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 2*50 , çekme ve germe bitiriş .

2. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
 2400 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 2*10 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme şınav , ip atlama 2*20 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*150 basamak , kanguru hareketi 3*10 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 2*50 , çekme ve germe bitiriş .

3. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2400 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 2*15 + düz meik 3*10 + 2k dinlenme , ip atlama 2*20 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*160 basamak , kanguru hareketi 3*15 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*50 , çekme ve germe bitiriş .

4. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 2*20 + düz meik 2*20 + 2k dinlenme , ip atlama 2*40 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 2*160 basamak , kanguru hareketi 3*15 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*50 , çekme ve germe bitiriş .

5. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*20 + düz meik 3*20 + 2k dinlenme , ip atlama 2*50 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*150 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 6*50 , çekme ve germe bitiriş .

6. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*20 + düz meik 3*20 + 2k dinlenme , ip atlama 2*60 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*150 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*75 , çekme ve germe bitiriş .

7. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
2500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 4*20 + düz meik 4*20 + 2k dinlenme , ip atlama 3*30 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*150 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 4*75 , çekme ve germe bitiriş .

8. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 4*20 + düz meik 4*20 + 2k dinlenme , ip atlama 3*40 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 1*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 5*75 , çekme ve germe bitiriş .

9. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 5*20 + düz meik 5*20 + 2k dinlenme , ip atlama 3*50 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*20 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 5*75 , çekme ve germe bitiriş .

10. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3500 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 3*60 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*10 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 2*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 6*75 , çekme ve germe bitiriş .

11. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*30 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 2*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 6*75 , çekme ve germe bitiriş .

12. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*40 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 2*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 8*50 , çekme ve germe bitiriş .

13. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*50 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 3*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 8*50 , çekme ve germe bitiriş .

14. Hafta : Açma germe ( diz , bilek , bel , bacak , kol , omuz , baş ) ,
3000 m koşu + 400 metre yürüyüş , açma germe , ters mekik 3*30 + düz meik 3*30 + 2k dinlenme , ip atlama 4*60 + 2 dk dinlenme , merdiven çalışması hafif tempo 3*200 basamak , Plyometric ( Derinlik Çalışması ) 3*15 + 2dk dinlenme , kanguru hareketi 3*30 + 2dk dinlenme , Sprint = depar 8*50 , çekme ve germe bitiriş .

Birde arkadaşlar zıplamamı geliştirmek için bu numu yapmalıyım yoksa carter zıplama programını mı?

Çevrimdışı alierdem

  • All-Star
  • ****
  • İleti: 953
    • Profili Görüntüle
Ynt: Vince Carter: Zıplama Programı
« Yanıtla #108 : 10 Eylül 2011, 16:11:10 »
@Tmac96

Eğer ilk kez böyle bir program uygulayacaksan bence ilk bunu yap vücudun biraz alışsın. Ama daha önce böyle birşey yaptıysan vince carter'ın ki uygun 


The legend in the area